SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zich fijn dat er een goedkope vervanger is voor heroïne, want dat is godverdomme duur en helemaal niet zo goed voor je. Dus ik ben altijd in voor iets nieuws.
Maar dan ga je een Google Image Search doen, en dan ben je gelijk genezen. Tering, wat een kutdrugs.
Klacht: mensen die Krokodil nemenPeople assume too much.
2011 heb ik niet meegekregenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
Was 2 jaar geleden ook een hot item. Beetje mosterd na de maaltijd dit.
Ik kom volgende week niet op je begrafenis hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:56 schreef Sauslepel het volgende:
Ik heb al 450 shots gehad, dat was echt fantastisch.
Dan stel ik 'm wel uit. Ik denk dat ik 'm tegelijk plan met die van Mandela.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik kom volgende week niet op je begrafenis hoor.
Geen tijd.
Ja best viesquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:02 schreef Brummetje_ het volgende:
Gewoon compleet het onderbeen vanaf de knie eraan hangend en je ziet het bot.
Die is toch zaterdag? Of is het nou zondag?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:03 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Dan stel ik 'm wel uit. Ik denk dat ik 'm tegelijk plan met die van Mandela.
Oh, jammer. Zal niet zo'n uitgebreide begrafenis zijn. Heb geen geld meer voor een receptie of iets dergelijks. Verwacht ook niet zo veel bezoekers, maar ja, m'n krokodildealer komt misschien even langs. Verder heb ik voorkeur voor dode, rotte takken. Bij voorbaat dank.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die is toch zaterdag? Of is het nou zondag?
Kan beiden niet in ieder geval, sorry.
Maar kom volgend jaar wel een bloemetje neerleggen hoor. Wat heeft je voorkeur?
Snel nog verzekeren dan!quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:11 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Oh, jammer. Zal niet zo'n uitgebreide begrafenis zijn. Heb geen geld meer voor een receptie of iets dergelijks. Verwacht ook niet zo veel bezoekers, maar ja, m'n krokodildealer komt misschien even langs. Verder heb ik voorkeur voor dode, rotte takken. Bij voorbaat dank.
Heb afgelopen week geprobeerd om me te verzekeren, maar toen de verzekeringsagent mijn rottend vlees rook kon hij me niet meer verzekeren. Achja, ga nog even een shotje krokodil zetten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Snel nog verzekeren dan!
Oh okee, ik kom dan in de loop van volgend jaar wel een stapeltje rotte takken langsbrengen!
Online afsluiten!quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:14 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Heb afgelopen week geprobeerd om me te verzekeren, maar toen de verzekeringsagent mijn rottend vlees rook kon hij me niet meer verzekeren. Achja, ga nog even een shotje krokodil zetten.
Bij de MacDonalds is het gratis, loop daarheen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:17 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Heb toch geen geld voor internet
Die laten me niet binnen, die willen geen geur van (rottend) vlees in hun tent. Tevens zeggen ze dat ik te laag op de sociale ladder ben om tot hun klantenbestand te behoren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bij de MacDonalds is het gratis, loop daarheen.
Ga buiten aan een tafeltje zitten, daar komt de Wifi ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:20 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Die laten me niet binnen, die willen geen geur van (rottend) vlees in hun tent. Tevens zeggen ze dat ik te laag op de sociale ladder ben om tot hun klantenbestand te behoren.
Dat is zeg maar voordat het er af valt en er alleen nog wat bot overblijft.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:21 schreef Scootermuisje het volgende:
'Krokodil' dankt zijn naam aan het feit dat bij gebruik de huid schubachtig wordt en groen uitslaat.'
Da fuq![]()
![]()
Is koudquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ga buiten aan een tafeltje zitten, daar komt de Wifi ook.
Ja potver, wil je nou een mooie begrafenis of niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:22 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Is koud. Tevens heb ik geen behoefte aan een verzekering, kost me te veel geld. Liever nog wat krokodil.
Nee, maar wil wel graag een graf waar een stapel rottende takken op ligtquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja potver, wil je nou een mooie begrafenis of niet?
Oh, okee.. Nouja, die kom ik dus ergens volgend jaar wel langsbrengen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:25 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Nee, maar wil wel graag een graf waar een stapel rottende takken op ligt
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh, okee.. Nouja, die kom ik dus ergens volgend jaar wel langsbrengen.
Ja ik heb het al gezocht op Google, wtf dat mensen dat willenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is zeg maar voordat het er af valt en er alleen nog wat bot overblijft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |