http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zinkchloridequote:In rookgranaten wordt over het algemeen hexiet als rookvormer ingezet. Dit is een sas (pyrotechnisch mengsel) van hexachloorethaan en zink, welke bij het ontsteken een dichte rook van zinkchloride geeft.
Nou, aan hun gedrag te zien is het zeker wel schadelijk voor je hersenen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:15 schreef Seconde het volgende:
Het ruikt niet erg fijn als je er middenin staat maar erg schadelijk zal het wel niet zijn.
Ja want elke voetbalsupporter is een herzenloze mongool met een IQ onder de 40. Tief toch een end op man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou, aan hun gedrag te zien is het zeker wel schadelijk voor je hersenen.
Je begint gelijk met zulke woorden te strooien..Zo jammer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:19 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ja want elke voetbalsupporter is een herzenloze mongool met een IQ onder de 40. Tief toch een end op man.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je begint gelijk met zulke woorden te strooien..Zo jammer.
Rookbommetje?
Dit dan zeker niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Blauwe rook is dan wel weer tof.
Neen, maar ik ben zelf ook niet echt van de kleuren rood & geel persoonlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:28 schreef Seconde het volgende:
[..]
Dit dan zeker niet?
[ afbeelding ]
Nee, verf is ook heel gezond dus het zal vast goed voor je zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:30 schreef Seconde het volgende:
Maarja terug naar de orde van het topic.
Zulke potten zijn denk ik ideaal, gebruik ze zelf ook regelmatig. Komt wel een enorme verflucht vanaf maar of het schadelijk is, lijkt me niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |