abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 5 oktober 2002 @ 03:01:48 #101
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_6117717
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 16:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik word altijd erg moe van zulke berichten. Zo stond er onlangs ook een artikel in HP/De Tijd genaamd "Vet, goed voor u" oid. In de lijn van Atkins: het zouden vooral de koolhydraten zijn die slecht zijn voor je. Dus je wordt niet dik van de hamburger zelf, maar het broodje!
Over brood heb ik idd ook zeer nare dingen gelezen, vooral de toegevoegde *broodverbeteraar* zou zeer schadelijk zijn voor de gezondheid.

[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 05-10-2002 03:19]

zaterdag 5 oktober 2002 @ 03:18:00 #102
19597 Skull
Stay hungry!
pi_6117781
Ach als je lang genoeg zoekt vind je onderzoeksresultaten dat vitamine C kanker verwekkend is (serieus). Neem niet meteen alles klakkeloos aan en denk na bij wat je eet dan komt het allemaal wel goed.

Een of twee glazen halvolle melk op een dag is goed voor je.

I don't even know what I'm doing here.
  † In Memoriam † zaterdag 5 oktober 2002 @ 03:20:15 #103
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 03:27:24 #104
19597 Skull
Stay hungry!
pi_6117812
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 03:20 schreef Loedertje het volgende:
Drink zelf al jaren karnemelk .
Dat moet jij weten. Ik vind het niet lekker.
I don't even know what I'm doing here.
pi_6117869
hmm melk is dus o.a dikmakend.. erger dan frisdrank?
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_6118365
Melk is idd niet gezond.
pi_6119815
Iemand andwoord op mijn vraagjes?
pi_6120086
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 14:56 schreef facedown het volgende:

[..]

Links ondersteunen het geheel toch? Wat er beschreven staat wist ik allang.

Melk lust ik niet, en aangezien iedereen (jij) altijd loopt te zeuren dat melk gezond is en dat het zo goed is voor je botten (calcium jaja), m.a.w. dat ik wel gek ben als ik geen melk drink.

Wordt het tijd om jou idee over melk een beetje bij te stellen

je hebt altijd rare mensen die geen melk lusten en dan heb je daaronder ook vast wel mensen die er allergisch ofzo voor zijn en die maken dan zo'n idiote site..
je kan zo ook wel zat sites vinden dat melk gezond is, niets ondersteuning..
pi_6120090
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 03:18 schreef Skull het volgende:
Ach als je lang genoeg zoekt vind je onderzoeksresultaten dat vitamine C kanker verwekkend is (serieus). Neem niet meteen alles klakkeloos aan en denk na bij wat je eet dan komt het allemaal wel goed.

Een of twee glazen halvolle melk op een dag is goed voor je.

sorry niet goed gelezen laat maar
pi_6121984
Ik drink ook geen (of nauwelijks) melk meer.. vroeger wel..
maar net als Semtex ben ik er allergisch voor..
volgens mij zijn er heel veel mensen allergisch voor (ergens gelezen) 40% ofzo...

Wat overigens ook een factor is waaraan trouwens niet alleen melk wordt blootgesteld zijn de antibiotica...
Wij hebben straks geen verweer tegen viri (virussen) in het algemeen...
omdat o.a. dit in het melk zit..
Daarom is het beter om biologisch en ecologisch te eten..
maarja dat beperkt de keus en is duur.

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_6123362
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:44 schreef Lopat het volgende:
Ik drink ook geen (of nauwelijks) melk meer.. vroeger wel..
maar net als Semtex ben ik er allergisch voor..
volgens mij zijn er heel veel mensen allergisch voor (ergens gelezen) 40% ofzo...

Wat overigens ook een factor is waaraan trouwens niet alleen melk wordt blootgesteld zijn de antibiotica...
Wij hebben straks geen verweer tegen viri (virussen) in het algemeen...
omdat o.a. dit in het melk zit..
Daarom is het beter om biologisch en ecologisch te eten..
maarja dat beperkt de keus en is duur.

euhm..
viri?
das mannen in het latijn
laten we het maar houden op virussen
bij medicus ligt het anders
medicussen kan namelijk niet
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 18:35:26 #112
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_6123607
ik drink 3 pakken melk minimaal per dag. En ik leef nog. Ben gezond. Dus veel melk drinken is niet slecht lijkt me
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_6125980
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:35 schreef ook_gek het volgende:
ik drink 3 pakken melk minimaal per dag. En ik leef nog. Ben gezond. Dus veel melk drinken is niet slecht lijkt me
... zal jij lekker onder de puisten zitten..
pi_6126075
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 18:07 schreef Turismo het volgende:
Nog even een vraagje, als je zeker 5 glazen melk per dag drinkt, en daarbij bij het avond eten nog een yoghurt toetje en kaas enzo. Krijg je daar puisten van?
Misschien jij wel.
pi_6127634
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 03:01 schreef Loedertje het volgende:

Over brood heb ik idd ook zeer nare dingen gelezen, vooral de toegevoegde *broodverbeteraar* zou zeer schadelijk zijn voor de gezondheid.

En vergeet niet dat je van brood kanker kunt krijgen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 23:41:08 #116
8369 speknek
Another day another slay
pi_6127933
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 15:21 schreef Ordos20 het volgende:
IDD semtex.... een paar jaar geleden las ik in een dagblad over een nieuw onderzoek waarin stond dat ouderen meer melk moesten drinken om zo de botten te versterken.....
De enige landen waar osteoperose voorkomt zijn landen waar veel melk gedronken word
quote:
uitgevoerd hier in Nederland dusseuh..... tsja ik geloof sommige amerikaanse vage sites niet echt
Uitgevoerd door het land met het relatief grootste melkoverschot ter wereld, wat moet je dan om je producten kwijt te raken. Kijk voor de grap maar eens in wat voor onzin producten hier allemaal melk zit en ga dan in het buitenland naar de ingrediėnten van precies hetzelfde eten kijken. Ik zou niet zoveel fiducie in Nederlandse onderzoeken hebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_6129192
Als ik melk drink wordt mijn stoelgang voor zeker 3 dagen onderbroken. Melk is inderdaad zeer verslijmend. De calcium in melk wordt niet(goed) opgenomen door het menselijk lichaam en wordt ergens opgehoopt in het lichaam. Dit kan na verloop van tijd (vele jaren)ziektes opleveren bv botontkalking,aderverkalking,alzheimer.
Zoals uit eerdere postings blijkt is melk zeker misbaar, goede calcium vinden we in veel bladgroenten, eiwit vinden we bv in vlees, bonen,soja.
Echter, de zuivelmaffia zal er alles aan blijven doen om de feiten over melk te verdoezelen en te onkennen.
pi_6129314
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 00:45 schreef freestyle het volgende:
Als ik melk drink wordt mijn stoelgang voor zeker 3 dagen onderbroken. Melk is inderdaad zeer verslijmend. De calcium in melk wordt niet(goed) opgenomen door het menselijk lichaam en wordt ergens opgehoopt in het lichaam. Dit kan na verloop van tijd (vele jaren)ziektes opleveren bv botontkalking,aderverkalking,alzheimer.
Zoals uit eerdere postings blijkt is melk zeker misbaar, goede calcium vinden we in veel bladgroenten, eiwit vinden we bv in vlees, bonen,soja.
Echter, de zuivelmaffia zal er alles aan blijven doen om de feiten over melk te verdoezelen en te onkennen.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Als ik maar 1 keer melk drink dan heb ik gelijk al last van mijn maag.. Voor zangers is het echt taboe om melk te drinken..
pi_6129361
Wat een stelletje aanstellers hier

Misschien zijn jullie wel zo "slap" geworden door het niet melk drinken

Ik ben blij dat ik melk drink en ga ook zeker niet stoppen, lang leve de spieren!

zondag 6 oktober 2002 @ 01:01:33 #120
8369 speknek
Another day another slay
pi_6129450
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 00:56 schreef McGilles het volgende:
Wat een stelletje aanstellers hier
Waarom aanstellen?
quote:
Misschien zijn jullie wel zo "slap" geworden door het niet melk drinken

Ik ben blij dat ik melk drink en ga ook zeker niet stoppen, lang leve de spieren!

Ga je gang, zolang je maar weet dat het niet goed voor je is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_6131615

I love milk.

Melk slecht voor je.......... het kan maar dan kan je dus helemaal niets meer drinken of eten in deze wereld. De groenten zijn bespoten, de lucht is vervuild, het vlees vol hormonen etc etc. Buiten dat kan ik andere dingen opnoemen die nog veel slechter voor een mens zijn. Kijk maar eens naar een biertje. Ook niet echt gezond maar wel lekker!

Pessimisme: "Het leven is zwaar klote!"Optimisme; "Welnee joh, het kan nog veel erger!"
  zondag 6 oktober 2002 @ 12:32:28 #122
34844 dumas
Mousquetaire
pi_6133429
Controversieel dit. Ik begin nu te twijfelen.
How is it that little children are so intelligent and men so stupid? It must be education that does it.
  zondag 6 oktober 2002 @ 12:38:02 #123
34549 Uncle_Eric
Insane in the membrane
pi_6133478
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 04:24 schreef Mrbeenieman het volgende:
Ook niet echt gezond maar wel lekker!
De discussie is ook niet of het lekker is.
He's devoted to the devil fascinated by crime[br]Glamorous death is his destination
pi_6133608
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 01:01 schreef speknek het volgende:

[..]

Waarom aanstellen?
[..]

Ga je gang, zolang je maar weet dat het niet goed voor je is.

dus jouw mening klopt en mijne niet?
bla dit bla dat, ik bouw er lekker mee op!
pi_6133635
Er zitten geen nederlandse links bij: volgens mij alleen amerikaanse als ik het goed heb. Misschien is de amerikaanse melk wel slechter ofzo (aangezien ze daar ook gek zijn op hormonen enzo....) T'is maar een idee hoor...
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')