Nouja we doen het wel ooitquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Roep even als je het eind van de regenboog gevonden hebt.
[..]
Sowieso. En Raalte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!
Meen je dat nou? Ik heb daar echt mijn ogen uitgekeken. En me ook nooit onveilig gevoeld, ofzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vond het echt een rotstad. Hartstikke leuk om te zijn, maar meer uit een soort fascinatie. Droevige grijze bende, maar op zijn eigen manier wel heel charmant. Zou er niet snel 's nachts over straat gaan, en dan heb ik het eigenlijk niet eens over een specifiek deel.
Ik was telkens enthousiast hoor. Ik weet niet hoe jij polstquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Animo polsende moest ik in mijn uppie gaan
Ik heb ook mijn ogen uitgekeken, want de straten en U-bahn en clubs zijn echt geweldig. Maar toch altijd het idee dat ik door een soort distopische game liep, of zoquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:32 schreef DO2 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik heb daar echt mijn ogen uitgekeken. En me ook nooit onveilig gevoeld, ofzo.
Ik wilde jullie net feliciteren met het feit dat het zo lang over steden als Berlijn en NYC ging zonder dat het woord 'hipster' viel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:33 schreef Norrage het volgende:
Berlijn is wel hipster-heaven natuurlijk
Noorwegen is het mooiste land waar ik geweest ben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:35 schreef Moody het volgende:
Oslo is ook prachtig BTW. En rete-gemoedelijk voor een hoofdstad.
In Polen is toch ook zo'n bekend festival?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:37 schreef Moody het volgende:
Welk Oostblok festival gaan we doen dan?
Niet zelf geweest, maar van mijn ouders gehoord dat het wel heel mooi en leuk is maar wel éxtreem commercieel. En omdat het heel klein is is er ook weinig wat niet zo is in de hele stad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:37 schreef DO2 het volgende:
Venetie schijnt ook erg mooi te zijn. Iemand daar ervaringen mee?
Ja, da's natuurlijk wel een minpunt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Venetie is prachtig, je moet wel door al die toeristische meuk heenkijken.
Ik hoor altijd dat het leuk is voor een dag of 2, het trekt mij ook niet echtquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:37 schreef DO2 het volgende:
Venetie schijnt ook erg mooi te zijn. Iemand daar ervaringen mee?
In 1 dag heb je het gezien hoor, als je niet te lang in de musea blijft hangen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:39 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik hoor altijd dat het leuk is voor een dag of 2, het trekt mij ook niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |