quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Sziget bedoel je denk ik. Dat is in Hongarije. Schijnt wel uber te zijn.
Dat is nogal een voorbarige conclusie, maar goed, het is natuurlijk ook niet zo heel groot. Wonen net zo veel mensen als in Utrecht maar dan allemaal bovenop elkaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:40 schreef DO2 het volgende:
Als ik naar de plaatjes kijk op google zie ik ook telkens dezelfde gebouwen voorbij komen.
Dus er is vast niet zo heel veel te zien in Venetie.
Lijkt me ook leuk, ja. Een paar weken pokeren, daar. Houd ik er misschien nog wat geld aan over ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:40 schreef Norrage het volgende:
Stiekem is Las Vegas het coolst natuurlijk
Wie weet ooit in een eurotripje ofzo, maar ik hoef er niet noodzakelijk heenquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:41 schreef Moody het volgende:
[..]
In 1 dag heb je het gezien hoor, als je niet te lang in de musea blijft hangen.
Wel een stad die je moet gezien hebben. Een grote gouden massa gebouwd op het water.
Zeker doen. Geweldige stad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:42 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik moet echt eens naar Istanbul. Die stad staat stijf bovenaan.
Ook geweest en idd geweldig. Je moet wel naar het Aziatische deel, dat is gezelliger en "Turkser" dan het Europese deel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:42 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik moet echt eens naar Istanbul. Die stad staat stijf bovenaan.
Het was meer een voorzichtige veronderstelling.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is nogal een voorbarige conclusie, maar goed, het is natuurlijk ook niet zo heel groot. Wonen net zo veel mensen als in Utrecht maar dan allemaal bovenop elkaar.
Edit: die laatste zin is zo pijnlijk niet waar zie ik nu
Stap 1, wees 21quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:43 schreef Tchock het volgende:
Bovenaan mijn lijst staat 'Europa uit'
Nou ja, in het Venetië wat iedereen kent wonen ongeveer 60.000 mensen. Echt heel klein dus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:44 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het was meer een voorzichtige veronderstelling.
I'm doing the matchquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Paar weken pokeren
De inleg per tafel begint meestal bij $500. Do the match
Ik weet het. Baantje vinden en sparen. En wachten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:44 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Stap 1, wees 21
Stap 2, ga mee naar Amerika
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Paar weken pokeren
quote:
Ik had het er net met Tchock over, ik wilde ze wel live zien, maar dit is zo disco, gadverdammequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is de nieuwe Broken Bells al de revue gepasseerd?
Best wel redelijk matig. Had zomaar een nummer van de Bee Gees kunnen zijn.
Gast donder op met je muziekquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is de nieuwe Broken Bells al de revue gepasseerd?
Best wel redelijk matig. Had zomaar een nummer van de Bee Gees kunnen zijn.
Dat maakt die stad juist zo bijzonder. Dat het eigenlijk 2 steden in 1 zijn. Ik heb overigens geen echte voorkeur.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Ook geweest en idd geweldig. Je moet wel naar het Aziatische deel, dat is gezelliger en "Turkser" dan het Europese deel.
Nee joh... Je kan je al voor 100 dollar inkopen op de goedkope tafels.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Paar weken pokeren
"al"quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:47 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee joh... Je kan je al voor 100 dollar inkopen op de goedkope tafels.
En voor 500 dollar wil ik het ook best doen.
Als we zo gaan beginnen dan ga ik iets zeggen met een 4 en een 1.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast donder op met je muziekDit is het stedentopic ja.
Dit disco??quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:46 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik had het er net met Tchock over, ik wilde ze wel live zien, maar dit is zo disco, gadverdamme
Da's wel minimaal, hoor. Hier moet je je ook voor minimaal 100 euro inkopen.quote:
Rustig maar, was een grapje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen dan ga ik iets zeggen met een 4 en een 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rustig maar, was een grapje.
Trouwens leute, Broken Bells klinkt zo bekend maar ik weet echt niet waar ik ze van moet kennenIemand een idee?
Danger MouseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik heb al aardig wat ervaring opgedaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Je gaat elke avond $500 inleggen als broekie? Dure vakantie
Er zitten zoveel disco invloeden in, daar gaat het om. Dit is geen Broken Bells, ik moet hier van huilenquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit disco??alles wordt bijna disco genoemd tegenwoordig..
In ieder geval: klinkt lekker
Je kent ze van The Shins en Danger Mousequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens leute, Broken Bells klinkt zo bekend maar ik weet echt niet waar ik ze van moet kennenIemand een idee?
[..]
PEC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Danger Mouse en The Shins zangerdudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ooohhh tuurlijk met James Mercer*geluid van vallende kwartjes overstemt post*
Werkt altijd.quote:
Wat moet het zijn dam? Vorige album ging ook alle kanten op...quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:50 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Er zitten zoveel disco invloeden in, daar gaat het om. Dit is geen Broken Bells, ik moet hier van huilen
Ook voor flink geld? Dat is anders he.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:50 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik heb al aardig wat ervaring opgedaan.
Eigen schuld. Als je uit de omgeving van Oss komt ben je voor TOP.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:53 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik krijg al weken voetbalcomebacks. Mooi leven als PSV'er.
FC Oss. R.I.P. TOP.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigen schuld. Als je uit de omgeving van Oss komt ben je voor TOP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |