abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134103687
@Coolguy, zoals Schwarzenegger eens zei: "Go to the gym, do your workout. Do it well and don't worry about other people. Confidence will grow as you achieve.".

Gaat hier ook op.
pi_134103713
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Omdat jij een act opvoert, en je maat niet. Dat is in ieder geval wat je uitstraalt, en je maat niet. 't Is heel simpel. Jij maakt 't veel moeilijker dan 't is. Stop eens met nadenken, mafkees.
Hmm nu je dit zegt valt alles wel op zijn plek... het ligt gewoon aan het feit dat ik het nooit echt actief heb lopen doen.. dus als ik het eenmaal doe gedraag ik me niet natuurlijk waardoor ik dus ook afgewezen word.. maar omdat ik word afgewezen wil ik dat niet doen waardoor ik me zo blijf gedragen..

gevalletje vicieuze cirkel dus :P.
Waz met jou!
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 23:52:34 #53
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_134103736
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:
@Coolguy, zoals Schwarzenegger eens zei: "Go to the gym, do your workout. Do it well and don't worry about other people. Confidence will grow as you achieve.".

Gaat hier ook op.
Ja, maar dan moet je wel naar de gym gaan. Niet voor de deur blijven staan en naar binnen kijken en gaan nadenken hoe je oefeningen moet gaan doen. :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_134103743
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:51 schreef yats het volgende:

[..]

Weinig nieuws. Zowaar een reactie terug op facebook ontvangen waarin ze wel leuk reageerde dus weer een berichtje terug gestuurd. Nu maar weer afwachten...

Ik leg er maar niet teveel druk op... 8)7
Ga van dat Facebook weg. Als je haar echt interessant vindt regel je haar nummer en dan bel je.
pi_134103788
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je wel naar de gym gaan. Niet voor de deur blijven staan en naar binnen kijken en gaan nadenken hoe je oefeningen moet gaan doen. :P
Klopt ook. Internet opzeggen geblazen dus.
pi_134103798
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Hmm nu je dit zegt valt alles wel op zijn plek... het ligt gewoon aan het feit dat ik het nooit echt actief heb lopen doen.. dus als ik het eenmaal doe gedraag ik me niet natuurlijk waardoor ik dus ook afgewezen word.. maar omdat ik word afgewezen wil ik dat niet doen waardoor ik me zo blijf gedragen..

Je vergeet een maar "ik ga eraan werken want ik ben nog jong oid". :P
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134103816
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:49 schreef complicate het volgende:

[..]

Doen doen doen. Hopelijk wordt het duidelijk dat mensen meer moeten doen dan nadenken. :X
Wij doen het wel even voor, hoe het wel moet. :Y)
  maandag 9 december 2013 @ 23:54:15 #58
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134103820
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Die cirkel komt me bekend voor. Een houding als 'fuck it wat mensen van me vinden' is ofwel van nature aanwezig, of niet aanwezig. Het valt wel te leren, maar dat vergt lange oefening. En nee, ik heb die houding helaas ook niet. Wel bij het ingaan van een gesprek, maar tijdens dat gesprek ga ik twijfelen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 23:54:41 #59
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_134103838
quote:

[..]

CoolGuy saves the day. Again 8-)

Ja, dus je moet zorgen dat het je comfortzone wordt, maar dan moet je er niet in gaan met 'oke vanavond ga ik es even 5 vrouwen aanspreken'. Het moet gewoon prima zijn, either way. Raak je met een meid aan de praat, prima, en zo niet, ook prima.

Ik heb sterk het gevoel dat veel mensen hier als DOEL hebben vrouwen te 'regelen'. Als ik naar de kroeg ga ga ik naar de kroeg om een leuke avond te hebben met m'n vrienden. Niet meer en niet minder.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_134103855
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Spanneeeeennnndddddd
Precies.

Vandaag dat ik eerder op de avond de opmerking over overanalyseren maakte.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 9 december 2013 @ 23:55:17 #61
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134103857
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 23:52 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ga van dat Facebook weg. Als je haar echt interessant vindt regel je haar nummer en dan bel je.
Tja, wellicht woensdag de gelegenheid. Het is wat lastig als je elkaar vrijwel niet ziet en in twee verschillende steden woont...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_134103867
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 23:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Wij doen het wel even voor, hoe het wel moet. :Y)
:* zo dus.
pi_134103901
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Je vergeet een maar "ik ga eraan werken want ik ben nog jong oid". :P
hahaha ik zag die ninja edit nog wel hoor " :P "

nee je hebt gelijk... het is alleen zo vreselijk moeilijk :{...

ik ben minder bang voor een operatie of om te vechten dan dat ik bang ben om echt de eerste stap te nemen bij een vrouw.. zo erg is het |:(
Waz met jou!
pi_134103939
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:51 schreef yats het volgende:

[..]

Weinig nieuws. Zowaar een reactie terug op facebook ontvangen waarin ze wel leuk reageerde dus weer een berichtje terug gestuurd. Nu maar weer afwachten...

Oké, mag ik weten wat je eigenlijk in dat berichtje hebt geschreven? :P
pi_134103941
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:55 schreef complicate het volgende:

[..]

:* zo dus.
~O>

En dan zo.
pi_134103956
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:

Gaat hier ook op.
Vind ik leuk.
pi_134103993
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:55 schreef yats het volgende:

[..]

Tja, wellicht woensdag de gelegenheid. Het is wat lastig als je elkaar vrijwel niet ziet en in twee verschillende steden woont...
Daarom bellen. Ga es weg van dat Facebookcontact, is zo onpersoonlijk, je ziet haar toch zitten?

Niet met slappe excuses komen nu.
pi_134104005
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

CoolGuy saves the day. Again 8-)

Ja, dus je moet zorgen dat het je comfortzone wordt, maar dan moet je er niet in gaan met 'oke vanavond ga ik es even 5 vrouwen aanspreken'. Het moet gewoon prima zijn, either way. Raak je met een meid aan de praat, prima, en zo niet, ook prima.

Ik heb sterk het gevoel dat veel mensen hier als DOEL hebben vrouwen te 'regelen'. Als ik naar de kroeg ga ga ik naar de kroeg om een leuke avond te hebben met m'n vrienden. Niet meer en niet minder.
Ja nja dat is er soort van ingestampt.. altijd vrienden die naar die mainstream kut tenten willen gaan, ik vind het daar helemaal niet leuk, maar hun zeggen "joh fuck het.. je gaat voor de wijfen" ik heb het vaak genoeg geprobeerd maar nee het is niks voor mij :P..

ik merk dat ik op dat soort feestjes ook 0,0 scoor omdat ik dan ook geen plezier heb, terwijl als ik naar een feest ga met muziek die ik wel lachen vind ik vaak genoeg word aangesproken.

Hoe kan je eigenlijk wel een doel stellen om beter te worden met vrouwen maar het niet in je hoofd hebben? :P.. ik ben heel erg doelgericht dus dat is ook een probleem dan :P.
Waz met jou!
pi_134104014
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:55 schreef yats het volgende:

[..]

Maar volgende keer als je haar ziet haar nummer vragen hé. ;)
pi_134104030
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Vind ik leuk.
Ik jou. ;)
  dinsdag 10 december 2013 @ 00:01:26 #71
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134104077
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Oké, mag ik weten wat je eigenlijk in dat berichtje hebt geschreven? :P
Zo heel bijzonder was het niet. Ik wist dat ze vrijdag niet bij de training was omdat ze naar een wedstrijd ging en heb gezegd dat dat jammer was omdat het een ontzettend leuke training was. Ik heb haar uitgenodigd na de winter er wel bij te zijn (ook al ben ik geen trainer van haar team).
pi_134104078
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

ik ben minder bang voor een operatie of om te vechten dan dat ik bang ben om echt de eerste stap te nemen bij een vrouw.. zo erg is het |:(
Heb je slechte ervaringen met meiden?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134104082
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ik heb het je gezegd hé, face your enemy, jouw angsten ^O^
Okido?
pi_134104094
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:59 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ja nja dat is er soort van ingestampt.. altijd vrienden die naar die mainstream kut tenten willen gaan, ik vind het daar helemaal niet leuk, maar hun zeggen "joh fuck het.. je gaat voor de wijfen" ik heb het vaak genoeg geprobeerd maar nee het is niks voor mij :P..

ik merk dat ik op dat soort feestjes ook 0,0 scoor omdat ik dan ook geen plezier heb, terwijl als ik naar een feest ga met muziek die ik wel lachen vind ik vaak genoeg word aangesproken.

Hoe kan je eigenlijk wel een doel stellen om beter te worden met vrouwen maar het niet in je hoofd hebben? :P.. ik ben heel erg doelgericht dus dat is ook een probleem dan :P.
Laat dat doel vallen. Lees eens wat Coolguy eigenlijk zegt.
pi_134104113
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:01 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Heb je slechte ervaringen met meiden?
Yes... haha heb er al een paar gepost in het vorige deel.
Waz met jou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')