Tijd om uit de buurt van die kerncentrale te verhuizen dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, geen idee hoe je daar bij komt. Al ben ik in real life wel een stralende verschijning.
Afgelopen weekend was wel vergraft uit mijn dak zombie, maar geen pics daarvan neequote:Op dinsdag 10 december 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoopte op van die vergrafte uit je dak zombie pics, maar dat zit er zeker niet in?
Als er een tijdje niks is, waarom gaat de lijst dan weer verder bij 2?quote:
tragisch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was wel vergraft uit mijn dak zombie, maar geen pics daarvan nee.
Heb je nog wat leuke nieuwe muziek dan, gorgeous?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was wel vergraft uit mijn dak zombie, maar geen pics daarvan nee.
Ik zou wel een paar dick moves maken ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar zo'n kluns als jij bent zou je gaan bewegen en dan rip nek
plsquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou wel een paar dick moves maken ja.
Ja, heftig weer. ben gebrokenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
tragisch.Wel goed weekend gehad dus?
Nee, kan echt nooit meer wat leuks vindenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuke nieuwe muziek dan, gorgeous?
Nee, I got nothing. Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, kan echt nooit meer wat leuks vinden. Na Drake ben ik maar een beetje bij zijn album blijven hangen. Jij wel?
Lijkt er wel op ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, I got nothing. Vroeger was alles beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |