SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw topic nog wel. Vay vay vay.quote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef xaban06 het volgende:
Welkom in mijn topic. Ne mutlu Turkum diyene!
Sagol dat je mij verdedigt, maar mijn strepen zijn welbekend hier. Generaal Arcadia enzulks laat zich door niemand wegjagen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
Arca, hebben jullie weggejaagd. Pff
Dit zeggen en dan AKP gaan stemmen/supporten. Ga fietsen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef xaban06 het volgende:
Welkom in mijn topic. Ne mutlu Turkum diyene!
Eten.quote:Op maandag 9 december 2013 20:53 schreef groenappeltje20 het volgende:
En ik maar denken dat arca weg was :p
Afiyet olsun kardes. Ayran erbijquote:Op maandag 9 december 2013 20:52 schreef Arcadia het volgende:
cacik, rijst, yesil fasulye en aardappelsalade
Anlamadim?quote:Op maandag 9 december 2013 20:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sagol dat je mij verdedigt, maar mijn strepen zijn welbekend hier. Generaal Arcadia enzulks laat zich door niemand wegjagen.
Behalve xmin
Waz met jou?quote:Op maandag 9 december 2013 20:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Waz met al die kloons hier opeens?
Was het maar waar, ik heb genoegen moeten nemen met jus d'orange. Nederlanders vinden mij gek dat ik bij warm eten sinasappelsap binnenwerkquote:
Zo erg is het niet met Che, hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 20:54 schreef expans het volgende:
Whiteknight is iemand die de held speelt voor een dame, en elke keer als jij een discussie hbt neemt Che het voor jou op, valt op.
Niet te vergelijken met wat ik doe want ik irriteer me een beetje aan je gedrag en roep je daar gewoon op uit.
Ha bu arada, google eens op foto's van een LGBT parade in Istanbul, genoeg Koerden die meeliepen, mocht je het toch zo willen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |