ja ik weet het niet, denk/hoop het wel ik word gebeld en toen ik hem bestelde zei hij dat ik hem wel krijg maar daar wist hij toen weinig vanaf denk ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
oke... jij hebt hem morgen? Weet niet hoe het bij de Intertoys zit. Er komen altijd maar vet weinig bestellingen binnen... zouden ze niet wat meer kunnen gaan bestellen -,-
zou je even moeten bellen met de gamewinkels net over de grensquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:24 schreef Fokker101 het volgende:
Hoe zit het met de PS4's in duitsland zijn ze daar ook allemaal uitverkocht?! Of, hebben ze daar wel ps4's in de losse verkoop? Of weten jullie dat niet... anders haal ik hem gewoon in Duitsland woon toch niet ver van de grens.
Mm had net nog gebeld. Ze verwachtten trouwens nog donderdag/vrijdag dat er 4 kale ps4's met controller in de verkoop gaan. Tja, zou zo wel verkocht zijn...quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:36 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ik weet het niet, denk/hoop het wel ik word gebeld en toen ik hem bestelde zei hij dat ik hem wel krijg maar daar wist hij toen weinig vanaf denk ik
hoe bedoel je? gewoon vrije verkoop? als dat zo is dan heb ik hem sws morgenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mm had net nog gebeld. Ze verwachtten trouwens nog donderdag/vrijdag dat er 4 kale ps4's met controller in de verkoop gaan. Tja, zou zo wel verkocht zijn...
Ja, in Assen heb ik effe gebeld. Ze zeiden donderdag/vrijdag komen er 4 exemplaren in de losse verkoopquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef RRuben het volgende:
[..]
hoe bedoel je? gewoon vrije verkoop? als dat zo is dan heb ik hem sws morgen
hahaha ja of tentje neerzettenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja, in Assen heb ik effe gebeld. Ze zeiden donderdag/vrijdag komen er 4 exemplaren in de losse verkoop. Ik denk dat ik maar duutsland ga. Heilll
Dat zei ik ook al tegen die mevrouw. Als ik nou wat extra geld geef, kunt u hem dan voor mij bewaren en ja hoor : neeeee hoor dat doen we niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
hahaha ja of tentje neerzettenmaar kan je nu niet zo'n eentje uit de vrije verkoop revserveren? misschien voor een 10tje extra ofzo achter de rug om
haha ja vrouwen he, heb je ook helemaal niks aanquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al tegen die mevrouw. Als ik nou wat extra geld geef, kunt u hem dan voor mij bewaren en ja hoor : neeeee hoor dat doen we niet.
HAHAHAH, dat gaat echt niet lukkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha ja vrouwen he, heb je ook helemaal niks aangewoon net zolang bellen todat je een zwak persoon hebt die omgekocht kan worden
Vrouwen heb je wel wat aan hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha ja vrouwen he, heb je ook helemaal niks aangewoon net zolang bellen todat je een zwak persoon hebt die omgekocht kan worden
ja alleen 'dat ene' maar meer ook nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vrouwen heb je wel wat aan hoor
hahaa succes danquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
HAHAHAH, dat gaat echt niet lukken. Ga gewoon wel naast de oosterburen denk ik, daar hebben ze denk ik nog wel morgen wel even in mijn gebrekkig duits bellen.
Ja, ICH WILL EIN PS4 op zn jaren 40 stijl.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
hahaa succes dangewoon zeggen: "ICH WILL EIN PS4!!!!!!!" dan komt het wel goed
Nou, dan lopen bedrijven van de games ook verlies. En dan zou ik lekker mijn PS3 houden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:01 schreef rdwilbrink het volgende:
Waarom kan je nou niet ps3 games op de ps4 spelen enige minpunt aan de ps4.
ja snap ik ook niet, waarschijnlijk omdat de ps4 TE goed isquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:01 schreef rdwilbrink het volgende:
Waarom kan je nou niet ps3 games op de ps4 spelen enige minpunt aan de ps4.
Zeker in het begin zou dat leuk zijn dat je wat te spelen hebt zoals een uncharted ofzo. Mensen die een 360 hadden en naar een ps4 zijn gegaan kunnen sommige oudere ps3 exclusieve titels dan toch spelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja snap ik ook niet, waarschijnlijk omdat de ps4 TE goed ismaar anders dan dat is het gewoon extra geld aftappen
Drm heb ik ook een PS3 gekocht. Ik wil gewoon games als Beyond Two Souls, Last of Us, Heavy Rain, Uncharted serie, Journey etc nog spelen. Hoor daar allemaal zulke goede verhalen over, en zelf hou ik wel van zulke games. Gewoon een goed verhalende game.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou, dan lopen bedrijven van de games ook verlies. En dan zou ik lekker mijn PS3 houden.
bizarquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef SugeLucky het volgende:
Overigens is er op Bol een verkoper die het PSN 365 abonnement aanbiedt voor 72,50. Het begint echt idioot te worden dit.
Het liefste wil ik de kaart bij hem ophalen en de verkoper met zijn kaart eens goed achter het behang plakken.
Lol, terwijl je gewoon het bedrag via paypal of ideal kan toevoegenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef SugeLucky het volgende:
Overigens is er op Bol een verkoper die het PSN 365 abonnement aanbiedt voor 72,50. Het begint echt idioot te worden dit.
Het liefste wil ik de kaart bij hem ophalen en de verkoper met zijn kaart eens goed achter het behang plakken.
Tja, de vraag naar PS4 consoles is gewoon vele malen hoger dan dat ze kunnen leveren. Falen? Mwah. Gewoon goed aangepakt want ze verkopen alles wat ze kunnen produceren op het moment.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef SugeLucky het volgende:
Sony heeft het wel bijzonder slecht voor elkaar allemaal.
Ik probeer al weken mijn 400 euro kwijt te raken aan ze en ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Ook al heb ik 2 pre-orders staan.
Zelfs een psn 365 dagen abonnement kopen lijkt nergens meer te kunnen. Hoe belachelijk kan het worden.
Ik ben bijna geneigd door deze wanprestatie voor straf een xbox one aan te schaffen. Echter straf ik vooral mezelf daar mee, dus dat ik doe maar niet.
Maar ik vind het echt super irritant worden dit gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |