ja ziek grote wereld beetje knallen enzo haha en het maakt niet uit als je slecht bent, teams zijn toch heel grootquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt ja, die lijkt me ook wel tof!
Ahhh zo, ok!quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:33 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik heb die dus juist niet uit staan. Je kan bij de instellingen intstellen dat je Wifi zuiniger is en dus minder energie van je accu slurpt. Die optie heb ik uit, zodat de Wifi over zijn maximale capaciteit beschikt.
Nja, ik vind het wel slim. Heb het zelf toen ook gedaan met GTA 5 voor 80 euro verkocht terwijl hij 60 euro was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:53 schreef rdwilbrink het volgende:
Blijf het walgelijk vinden zulke mensen
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
dan ben je net zo triest als al die andere mensen die dat doenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:56 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nja, ik vind het wel slim. Heb het zelf toen ook gedaan met GTA 5 voor 80 euro verkocht terwijl hij 60 euro was.
Maar, had mijn PS4 gereseveerd bij de Intertoys, vandaag was er een nieuwe levering? Klopt dat wel ik dacht woensdag omdat de Mediamarkt toch ook woensdag een nieuwe levering had. Maar ik zou helaas moeten wachten tot Januari terwijl ik wel 4de sta van de 5 reseveringen.Of komt er nog eerder een levering voor de Intertoys..
Ditzelfde gebeurt bij aandelen, buy low sell high. Vrij normaal. En bedrijven zoals bart smit doen dit ook gewoon met spellen met een high demand zoals killzone. Maken hem net ff duurder omdat ie toch wel overgenomen word. Vrij normaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:58 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
dan ben je net zo triest als al die andere mensen die dat doen
Dat is, alleen maar slim man. Kun je zo winst maken? Weinig sneu's aan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:59 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik heb het ook gedaan hoor. Voor 600 euro verkocht en zo 200 euro winst gemaakt.
Gast bij de MM en misschien andere winkels in de 3de lading tussen kerst en nieuwjaar dus probeer dat gewoon heb je hem nog best snelquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:56 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nja, ik vind het wel slim. Heb het zelf toen ook gedaan met GTA 5 voor 80 euro verkocht terwijl hij 60 euro was.
Maar, had mijn PS4 gereseveerd bij de Intertoys, vandaag was er een nieuwe levering? Klopt dat wel ik dacht woensdag omdat de Mediamarkt toch ook woensdag een nieuwe levering had. Maar ik zou helaas moeten wachten tot Januari terwijl ik wel 4de sta van de 5 reseveringen.Of komt er nog eerder een levering voor de Intertoys..
Het hele systeem van 2K om VC's nodig te hebben om meer mogelijkheden te krijgen, vind ik juist wel leuk. Dat je je eerst moet bewijzen om bepaalde zaken te kunnen regelen. Bovendien is de GM niet verantwoordelijk voor de starting line-up of roster, maar de coach toch? Dat jij dus VC's nodig hebt om dit onder handen te nemen vind ik dus wel logisch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat het er uberhaupt voor nodig is slaat toch nergens op? Je opstelling wijzigen is 1 van de belangrijkste onderdelen van een GM/Manager mode.
En daarbij heb je per wijziging VC nodig, dus als ik 2 starters wil wisselen moet ik 2 keer VC betalen.
[..]
Nope, gisteravond gewoon kunnen spelen terwijl PSN down was.
Dat is heel iets anders. Er zijn gewoon mensen die een ps4 kopen alleen maar om winst te maken dat vind ik gewoon triester dan triestquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:59 schreef videonatic het volgende:
[..]
Ditzelfde gebeurt bij aandelen, buy low sell high. Vrij normaal. En bedrijven zoals bart smit doen dit ook gewoon met spellen met een high demand zoals killzone. Maken hem net ff duurder omdat ie toch wel overgenomen word. Vrij normaal eigenlijk.
Is het ook, kun je ook niet met aandelen vergelijken enzulks vergelijken. Maargoed je kunt alleen maar hopen dat ze er mee blijven zitten maar dat zal wel niet. Met concertkaartjes is het nog kwalijker trouwens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:46 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders. Er zijn gewoon mensen die een ps4 kopen alleen maar om winst te maken dat vind ik gewoon triester dan triest
oke... jij hebt hem morgen? Weet niet hoe het bij de Intertoys zit. Er komen altijd maar vet weinig bestellingen binnen... zouden ze niet wat meer kunnen gaan bestellen -,-quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:01 schreef RRuben het volgende:
[..]
Gast bij de MM en misschien andere winkels in de 3de lading tussen kerst en nieuwjaar dus probeer dat gewoon heb je hem nog best snel
klopt die mensen zijn nog erger met die concertkaartjesquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is het ook, kun je ook niet met aandelen vergelijken enzulks vergelijken. Maargoed je kunt alleen maar hopen dat ze er mee blijven zitten maar dat zal wel niet. Met concertkaartjes is het nog kwalijker trouwens.
Hoe bedoel je in de 2de handse? of gewone.. snap het niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef rdwilbrink het volgende:
Hier is er nog 1 te koop bij bol als je snel bent heb je hem je moet tweede tabje hebben
http://www.bol.com/nl/p/s(...)er/1004004013539792/
Jeeeezus wat de fuk...800 euro!quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef rdwilbrink het volgende:
Hier is er nog 1 te koop bij bol als je snel bent heb je hem je moet tweede tabje hebben
http://www.bol.com/nl/p/s(...)er/1004004013539792/
Gaat nergens meer overquote:
in die link van bol heb je 2 tabjes staan 1 tabje bol.com andere tabje is nieuw vanafquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je in de 2de handse? of gewone.. snap het niet.
800 euro, lijk wel gek.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:12 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
in die link van bol heb je 2 tabjes staan 1 tabje bol.com andere tabje is nieuw vanaf
De kopers zijn walgelijk, ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:53 schreef rdwilbrink het volgende:
Blijf het walgelijk vinden zulke mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |