Heb zelf alleen killzone.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:39 schreef Thanatos45 het volgende:
Meer mensen die last hebben van crashes? Ik heb ze vrij regelmatig met NFS: Rivals de laatste paar dagen, hoewel de eerste paar dagen alles goed ging... Andere games nog niet geprobeerd, dus ik hoop dat het gewoon een bug is die met een slechte update van NFS is binnen gekomen en niet dat m'n PS4 borked is...
Hmm, dat geeft me in ieder geval goede hpoop dat m'n PS4 zelf nog wel in orde is dan. Voorlopig dan maar even bij Assassins' Creed en Contrast houden.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:41 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Yup, ik krijg ze ook wel af en toe met NFS of BF4. Op Twitter zag ik dat een update snel zal verschijnen voor BF4 i.i.g.
Kun je dat niet instellen in de game? Heb het nog geen enkele keer gehad.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nergens last van bij nfs, behalve dat je steeds host gezeik heb waardoor ik geen zin meer heb in dit spel. Ik heb 450k points. En toen kwam er host gezeik en was alles weg.
De PS4 doet het tot nu toe prima, ik gun hem ook even een verzetje.quote:
Nee, komt doordat je P2P speelt en niet op dedicated servers. Als de host het spel verlaat moet je dus naar een andere host migreren. Gaat daar iets mis mee dan ben je de lul. Tenzij je zelf ergens in kan stellen dat je alleen als host wil spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je dat niet instellen in de game? Heb het nog geen enkele keer gehad.
Weet niet. Zou ik eens naar moeten kijken. Want dit was echt kutquote:Op woensdag 11 december 2013 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je dat niet instellen in de game? Heb het nog geen enkele keer gehad.
Eigenlijk wel belachelijk dat er geen dedicated servers zijn nu je moet betalen om online te kunnen spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:47 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Nee, komt doordat je P2P speelt en niet op dedicated servers. Als de host het spel verlaat moet je dus naar een andere host migreren. Gaat daar iets mis mee dan ben je de lul. Tenzij je zelf ergens in kan stellen dat je alleen als host wil spelen.
Je betaald sony om online te kunnen. Niet Ea.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Eigenlijk wel belachelijk dat er geen dedicated servers zijn nu je moet betalen om online te kunnen spelen.
Daar is, volgens mij, niet echt een manier voor. Als je denkt dat je host ben, kan je het spel stoppen. Dan zal een ander host gekozen (migration) worden en weet je dus dat je host wasquote:Op woensdag 11 december 2013 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe kun je zien wie er host? Dan kijk ik daar vanavond na werk nog even naar. Heb de review klaar staan voor vrijdag maar dit klinkt wel als een belangrijk punt dat misschien mee genomen moet worden.
Maar je betaald wel voor de complete game, inclusief online modes. Dus dan mag je wel verwachten dat ze zorgen voor een stabiele online ervaring. P2P is gare bagger soms, maarja, het kost de devs niks extra.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je betaald sony om online te kunnen. Niet Ea.
Ik weet het niet zeker maar ik geloof dat diegene een kroontje naast z'n naam heeft staan.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe kun je zien wie er host? Dan kijk ik daar vanavond na werk nog even naar. Heb de review klaar staan voor vrijdag maar dit klinkt wel als een belangrijk punt dat misschien mee genomen moet worden.
Ground Zeroes neem ik aan? De aanloop naar The Phantom Pain die (veel) later pas komt.quote:
ik denk niemand. Angry Birds speel ik wel gratis op me telefoonquote:Op woensdag 11 december 2013 10:45 schreef BraboMeneer het volgende:
Wie is er trouwens van plan om ¤30 neer te leggen voor Angry Birds Star Wars?
Sowieso Angry Birds als launchtitel durven gebruiken voor een next-gen vind ik als een lul op een taart slaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:30 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
ik denk niemand. Angry Birds speel ik wel gratis op me telefoon
Nice, ga ik downloaden na school en dan maar hopen dat de crashes worden opgelost.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:00 schreef FredVleespet het volgende:
Firmware update 1.52 is uit. Stability improvements.
Wat games betreft mis je nog niet heel erg veel hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 12:38 schreef jackson het volgende:
Graag hoor ik even dat de PS4 matig is... Dan kan ik weer verder leven.
Heb er nog geen één namelijk
Staat je ps4 niet op standby danquote:Op woensdag 11 december 2013 12:38 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Nice, ga ik downloaden na school en dan maar hopen dat de crashes worden opgelost.
Nee, ik sluit 'm altijd helemaal af.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:42 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Staat je ps4 niet op standby dan?
Dit biedt verlichtingquote:Op woensdag 11 december 2013 12:42 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Wat games betreft mis je nog niet heel erg veel hoorIk heb zelf NFS: Rivals en AC4: Black Flag en hoewel dat beiden prima games zijn kan je die natuurlijk ook nog gewoon op de good old PS3 en Xbox360 spelen. Maar 't is erg leuk als grafische show off
De enige goede grote next gen exclusive die je mist is Killzone, Knack is meh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |