quote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
Trouwens nu ik het over Cyb heb, leeft die ene guy van trey 4 life ook nog?
Dat was tof toen in de begin dagen van de PS3
Ja handig een mobiel internet bandbreedte killend gifje in de OP.quote:Op maandag 9 december 2013 20:34 schreef VulpX het volgende:
Zet mij trouwens ook maar in de OP:
VulpX - VulpX
Trouwens, misschien is deze nog leuk voor erbij:
[ afbeelding ]
Och gut...quote:Op maandag 9 december 2013 20:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja handig een mobiel internet bandbreedte killend gifje in de OP.
Nee, gewoon, nee
Joel Banderas.quote:Op maandag 9 december 2013 20:34 schreef VulpX het volgende:
Zet mij trouwens ook maar in de OP:
VulpX - VulpX
Trouwens, misschien is deze nog leuk voor erbij:
[ afbeelding ]
Ja ik moest me legitimeren, maar misschien kan je ook een kopie van de mail laten zien?quote:Op maandag 9 december 2013 20:42 schreef Cassanway het volgende:
Als het goed is kan ik morgen mijn PS4 afhalen op het kiala punt. Mijn vraag is als ik het pakket afhaal moet ik mijzelf dan legitimeren?
Ze hebben namelijk mijn naam verkeerd geschreven en dan heb ik dus dit klote probleem weer, waar ik morgen weer achteraan kan gaan.
Hoop dat ze daarmee akkoord gaan.quote:Op maandag 9 december 2013 20:44 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ja ik moest me legitimeren, maar misschien kan je ook een kopie van de mail laten zien?
Want?quote:Op maandag 9 december 2013 20:55 schreef Fokker101 het volgende:
Ik weet wel, ik zou hem nooit bestellen bij bol.com
Bol is gewoon een prima webshop hoorquote:Op maandag 9 december 2013 20:55 schreef Fokker101 het volgende:
De bedoeling is dat je alles Remote Play kunt doen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef Bolters het volgende:
Waar kun je eigenlijk zien welke games je allemaal met remote play kunt spelen? En moet je dan nog iets instellen als je dat wilt gebruiken?
Maar dat is zeker niet bij alle games het geval hoorde ikquote:Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je alles Remote Play kunt doen.
Staat ook achter op het hoesje van het spel dacht ikquote:Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je alles Remote Play kunt doen.
Enkel de games die speciale hardware nodig hebben, zoals games die gebruikmaken van de camera, kun je niet via Remote Play spelen.quote:Op maandag 9 december 2013 22:08 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar dat is zeker niet bij alle games het geval hoorde ik
Bol heeft hem bij mij op de launch keurig bezorgd hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 20:55 schreef Fokker101 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |