Als je alleen al kijkt naar hoeveel verschillende stromingen er zijn binnen het christendomquote:Op maandag 9 december 2013 19:37 schreef VeerEli het volgende:
Welke christenen haten christenen dan, Chai?
wat was dat in ierland ookalweer?quote:Op maandag 9 december 2013 19:37 schreef VeerEli het volgende:
De rooms katholieken en die anderen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:37 schreef VeerEli het volgende:
Ja, dus? Omdat er verschillende stromingen zijn, haten ze elkaar toch niet gelijk?quote:Op maandag 9 december 2013 19:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je alleen al kijkt naar hoeveel verschillende stromingen er zijn binnen het christendom
Oh die anderen, ja juist.quote:Op maandag 9 december 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De rooms katholieken en die anderen.
Welquote:Op maandag 9 december 2013 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dus? Omdat er verschillende stromingen zijn, haten ze elkaar toch niet gelijk?
Leden van de kkk (uiterst protestants) haten traditioneel katholieken. En zo zijn er nog wel meer groepjes. Of kijk naar de noord-ieren..quote:Op maandag 9 december 2013 19:37 schreef VeerEli het volgende:
Leden van de kkk christelijk noemenquote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Leden van de kkk (uiterst protestants) haten traditioneel katholieken. En zo zijn er nog wel meer groepjes. Of kijk naar de noord-ieren..
Thanks, weer een reminder dat ik kk blij ben dat ik geboren en getogen in Amsterdam benquote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Is een stroming binnen de Islam. Laten we het daarop houden. Zelfs moslims haten andere moslims.
Nou die toestanden in Ierland noem ik wel haat.quote:Op maandag 9 december 2013 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dus? Omdat er verschillende stromingen zijn, haten ze elkaar toch niet gelijk?
Same here. Amsterdamquote:Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Thanks, weer een reminder dat ik kk blij ben dat ik geboren en getogen in Amsterdam ben.
Mensen die zichzelf christelijk noemen of iets in de naam van God doen/zeggen, zijn daar zelf verantwoordelijk voor. Niet de religie an sich.quote:Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou die toestanden in Ierland noem ik wel haat.
Geldt toch ook voor moslims die aanslagen plegen?quote:Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Leden van de kkk christelijk noemenAls je daadwerkelijk snapt wat de bijbel in houdt, sta je niet voor zulke zieke dingen. Maar oke.
Ja, echt hoogstaande onderbouwing enz idd. Geweldige manier om een dialoog te voeren, ja.quote:Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo werkt het nu eenmaal, ik kan er ook niets aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |