SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nefret etmeye bile usendigim insanlar var.
Geen moslim nee. Vind het altijd wel zo triest dat je uitgemaakt wordt voor alevi als je geen moslim bent. Die mensen eten ook geen varken en geloven in dezelfde God als jij. Mensen veroordelen en dan moslim zijn.quote:
Maar wel zelf grappen met halal varken en dan boos worden als mensen op jou reageren. Nondeju wat zijn mensen dom.quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen moslim nee. Vind het altijd wel zo triest dat je uitgemaakt wordt voor alevi als je geen moslim bent. Die mensen eten ook geen varken en geloven in dezelfde God als jij. Mensen beoordelen en dan moslim zijn.
Tskquote:Op maandag 9 december 2013 18:48 schreef Arcadia het volgende:
Vieze kaas jij. Zeker volendamse kaas.
Je bent gwn een kaasjequote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen moslim nee. Vind het altijd wel zo triest dat je uitgemaakt wordt voor alevi als je geen moslim bent. Die mensen eten ook geen varken en geloven in dezelfde God als jij. Mensen beoordelen en dan moslim zijn.
Hier ben ik het weel een deels met je eens.quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen moslim nee. Vind het altijd wel zo triest dat je uitgemaakt wordt voor alevi als je geen moslim bent. Die mensen eten ook geen varken en geloven in dezelfde God als jij. Mensen veroordelen en dan moslim zijn.
Ik maak niemand uit voor dom.quote:Op maandag 9 december 2013 18:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar wel zelf grappen met halal varken en dan boos worden als mensen op jou reageren. Nondeju wat zijn mensen dom.
Allemaal vies. Waar zijn mijn schoenen?quote:Op maandag 9 december 2013 18:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oud amsterdammer? Parmezan? Camembert?
Ik ben geboren en getogen in Nederland. Dus je zou wel kunnen zeggen dat ik een Nederlander ben ja.quote:
Ik heb gekocht, DM je adres maar.quote:Op maandag 9 december 2013 18:50 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Allemaal vies. Waar zijn mijn schoenen?
Alevieten zijn geen moslim, want ze houden zich niet aan sunnah.quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen moslim nee. Vind het altijd wel zo triest dat je uitgemaakt wordt voor alevi als je geen moslim bent. Die mensen eten ook geen varken en geloven in dezelfde God als jij. Mensen veroordelen en dan moslim zijn.
Mooiquote:
Acayip trollsin, wallah.quote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alevieten zijn geen moslim, want ze houden zich niet aan sunnah.
quote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie ben jij om dit te zeggen?quote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MHP IS DE BESTE JA. LANG LEVE TÜRK ÜBERMENSCH.quote:Op maandag 9 december 2013 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is toch zo!! Daarom hou ik van Erdogan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |