ik heb altijd al problemen mee gehad, maarja niemand heeft er last vanquote:Op maandag 9 december 2013 17:50 schreef mesmerized87 het volgende:
Ben je niet te jong voor samenwonen? Schrijven kan je niet.
Het zou terecht zijn als hij straks alleen eten voor zichzelf haaltquote:Op maandag 9 december 2013 17:50 schreef suikergirl het volgende:
me vriend vroeg of ik nog begon met koken, maar ik zei: nee, je hebt je kans verpest.
eigen schuld
Het is niet alleen je schrijven, snol.quote:Op maandag 9 december 2013 17:51 schreef suikergirl het volgende:
[..]
ik heb altijd al problemen mee gehad, maarja niemand heeft er last van
dan zal ik hem echt terugpakkenquote:Op maandag 9 december 2013 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zou terecht zijn als hij straks alleen eten voor zichzelf haalt
Dit, nog beterr zou het zijn als hij TS op straat zetquote:Op maandag 9 december 2013 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zou terecht zijn als hij straks alleen eten voor zichzelf haalt
werkenquote:Op maandag 9 december 2013 17:58 schreef CasB het volgende:
En waarmee was je de hele dag dan zo druk? Winkelen?
Je doet me denken aan een oud collega van jaren geleden, een Sylvia met vettig haar, pukkels en een grauw verwassen Donald Duck shirt, die had ook zo'n relatie, maar je gaat straks wel braaf voor hem kokenquote:Op maandag 9 december 2013 17:50 schreef suikergirl het volgende:
me vriend vroeg of ik nog begon met koken, maar ik zei: nee, je hebt je kans verpest.
eigen schuld
quote:Op maandag 9 december 2013 18:01 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Je doet me denken aan een oud collega van jaren geleden, een Sylvia met vettig haar, pukkels en een grauw verwassen Donald Duck shirt, die had ook zo'n relatie, maar je gaat straks wel braaf voor hem koken
Ja en jij doet me nu denken aan die stripper met dat leren stringetje, zwarte masker en dat zweepje, waar die ondeugend mee rondwapperdequote:
ja dat was een hevige nacht trouwens hahaquote:Op maandag 9 december 2013 18:03 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja en jij doet me nu denken aan die stripper met dat leren stingetje, zwarte masker en dat zweepje, waar die ondeugend mee rondwapperde
Kan ik beter aan jou vragen,de vrouw van dat vrijgezellen feest zat denk ik niet onder de 120 kg lichaamsgewichtquote:Op maandag 9 december 2013 18:03 schreef Seconde het volgende:
[..]
ja dat was een hevige nacht trouwens haha
kan je alweer recht lopen?
Je mag idd wel wat afvallen jaquote:Op maandag 9 december 2013 18:05 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen,de vrouw van dat vrijgezellen feest zat denk ik niet onder de 120 kg lichaamsgewicht
ik weet niks meerquote:Op maandag 9 december 2013 18:07 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Moah vond 58 kg op 170 cm wel netjes
quote:Op maandag 9 december 2013 18:08 schreef Seconde het volgende:
[..]
ik weet niks meer
gr gr
wanneer weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |