Waar kan ik een piepschuim doos bestellen? en Wat kosten die?quote:Op maandag 9 december 2013 16:32 schreef HunterSThompson het volgende:
Hoe snel moet je een oplossing hebben. Anders zou ik een piepschuimdoos bestellen.
Ah ja want bakpapier had ie toevallig in de auto liggen...quote:Op maandag 9 december 2013 16:31 schreef Tropanzia het volgende:
Ken je het verhaal nog niet van de pizzakoerier die een bestelling moest bezorgen van ¤500+ en die een lekke band kreeg???
Hij heeft z'n pizza's met bakpapier onder de motorkap gelegd terwijl de motor stationair draaide.
Ja, pizzeria's gebruiken ook bakpapier. Da's niet zo heel gek.quote:Op maandag 9 december 2013 16:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah ja want bakpapier had ie toevallig in de auto liggen...
Daarbij heb je voor ¤500 zo'n 60-70 pizza's, die passen echt niet allemaal onder de motorkap.
je hebt voor persoonlijke verzorging ook van die hittelampen, om spieren mee warm te maken/tegen spierpijn/rugpijn.quote:Op maandag 9 december 2013 16:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
In de horeca gebruiken we speciale lampen om het warm te houden, maar goed dat zal ook wel weer wat kosten, hoewel wellicht is het in kleiner formaat te krijgen.
Beetje pizzeria heeft een steenoven of houtoven en gaat de pizza direct op de ovenvloer>quote:Op maandag 9 december 2013 16:38 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ja, pizzeria's gebruiken ook bakpapier. Da's niet zo heel gek.
En in dit geval ging het niet om 60-70 pizza's maar om één of meerdere hele dure pizza's. Zogenaamde James-Bond-pizza's
Die pizza wordt daar echt niet lekkerder op hoor als hij zo lang warm gehouden wordtquote:Op maandag 9 december 2013 16:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
je hebt voor persoonlijke verzorging ook van die hittelampen, om spieren mee warm te maken/tegen spierpijn/rugpijn.
Als je die in een keramische fitting doet (geen plastic, 't wordt warm!) met een snoer eraan (liefst ook weer hittebestendig) dan kan je ook al een eind komen maar ik denk dat een klein goedkoop oventje net zoiets zal kosten.
Nee dan liever even in de microgolf.quote:Op maandag 9 december 2013 18:39 schreef computergirl het volgende:
Pizza in de magnetron? Dan kan je ze toch beter op kamertemperatuur eten?
welnee, de lichtjes staan niet direct op het eten, er zit een plaat onderquote:Op maandag 9 december 2013 20:36 schreef anita82 het volgende:
het wordt gemaakt tegen 5 uur.
En ik verwacht gegeten tegen kwart voor 6 / 6 uur.
Dacht zelf ook al dat als de pizza lauw is dat dat ook niet erg is.
rechaud had ik al aan gedacht maar ben bang met die theelichtjes dat de pizza plaatselijk verbrand en andere stukken koud zijn.
Mijn plan is nu om een braadslee met deksel voor te verwarmen.
deze in te pakken in een deken.
vervolgens de braadslee op een rechaud te zetten op school.
Dan moet het toch wel een tijdje warm blijven lijkt mij.
Oh sorry niet gezien.quote:
oh wat een schraal kerstdiner zegquote:Op maandag 9 december 2013 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh sorry niet gezien.
Nou dan zou ik blij zijn met halflauwe pizza's! Ik kreeg vroeger altijd boterhammen en beschuit met kaas, worst of vruchtenhagel. Vonden mijn zusjes en ik allemaal vreselijk dus kregen we thuis tussen de middag lekker patat zodat we 's avonds genoeg hadden aan 2 beschuitjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |