SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Feyenoord eindigt ook weer een keer in het linker rijtje hoorquote:Op maandag 9 december 2013 14:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Van 10-0 in het Philips Stadion naar vrijdagavond spelen tegen de club van Thomasson
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
"Van 10-0 in het Philips Stadion naar vrijdagavond spelen tegen de club van Thomasson" past niet.
quote:Op maandag 9 december 2013 14:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Feyenoord eindigt ook weer een keer in het linker rijtje hoorButthurt much?
Misschien als je die H uit zijn naam haalt die daar niet hoort...quote:Op maandag 9 december 2013 14:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
"Van 10-0 in het Philips Stadion naar vrijdagavond spelen tegen de club van Thomasson" past niet.![]()
eckte eckte fanquote:Op maandag 9 december 2013 14:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien als je die H uit zijn naam haalt die daar niet hoort...![]()
Van 0-10 in 010 naar de 10e plek in 010..dat was al een meme tochquote:Op maandag 9 december 2013 14:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Van 10-0 in het Philips Stadion naar vrijdagavond spelen tegen de club van Thomasson
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
He jongons!
Wat hebben jullie allemaal op jullie sint/kerst verlanglijstje staan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 15:04 schreef DannyDeko het volgende:
He jongons!
Wat hebben jullie allemaal op jullie sint/kerst verlanglijstje staan??Het boek van Fernando Ricksen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is inderdaad niet leuk als je club een crisis door maaktquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 15:04 schreef DannyDeko het volgende:
He jongons!
Wat hebben jullie allemaal op jullie sint/kerst verlanglijstje staan??Ik heb een nieuw bed, een dekbed, een plaat voor aan mijn muur, een luchtje en wat kleine handigheidjes voor m'n kamer gehad. (rookmelder, magneetjes voor m'n deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
En dat terwijl we dit jaar 'niets aan sinterklaas zouden doen.'
Maar goed. Ideaal voor kleine dingetjes die je 'nodig' hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik weet hoe het voelt.quote:Op maandag 9 december 2013 15:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet leuk als je club een crisis door maakt![]()
al 12 jaar lang
quote:Op maandag 9 december 2013 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van 0-10 in 010 naar de 10e plek in 010..dat was al een meme toch
[ afbeelding ]
De speler die die overtreding maakte op Carcela-Gonzalez: http://wefut.com/en/player/3612
92 aggression lijkt nog te laag.![]()
Ik vraag me af wat hij tegen hem zegt voor dat hij hem slaat.quote:Op maandag 9 december 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
De speler die die overtreding maakte op Carcela-Gonzalez: http://wefut.com/en/player/3612
92 aggression lijkt nog te laag.![]()
"Allez manneke, ge kunne een klapske voor uwe smoelleke krijgen"quote:Op maandag 9 december 2013 15:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat hij tegen hem zegt voor dat hij hem slaat.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Net vet.quote:Op maandag 9 december 2013 15:18 schreef Maver24 het volgende:
Weet niet wie ik moet kiezen. Nedved of Pires
Forum Opties Forumhop: Hop naar: