Fewdi : Koos, je wordt wel steeds vulgairder.
Robin doet Cruyff weer na, en zegt tegen Koos dat hij wel van z'n wijf ( A. ) af moet blijven.
Koos : het had je moeder kunnen zijn.
Robin zegt dat Koos wel maat moet houden met wat wel en niet gezegd kan worden.
Dit op gemoedelijke toon.
Ferdi is naar de DBK geweest. Daardoor verstomde in 1 keer al het gelach en gepraat. Iedereen, vooral Bianca, vroeg zich af wat er aan de hand was. Hieke suste het door te zeggen dat er niets aan de hand hoeft te zijn, hij gaat heus niet weg...
Ze hoorden hem in de DBK heel hard praten:'Come on' oid. Zou hij ruzie maken? Even later horen ze weer geluid uit de DBK, het is zeker geen ruzie, maar wat dan wel... Als hij terug komt grapt hij dat zijn koffers klaar staan. Wat hij echt te bespreken had vertelt hij niet.
Ondertussen had Robin een kleine aanvaring met Miranda. Ze wilde de bewoners haar gezang besparen.
Robin:'Nou, als het net zo klinkt als je gelach....'
Miranda:'Vind je het zo mooi?'
Robin vond het dus nix, deed het ook na. Ze vraagt dan of ie nu iets anders kan verzinnen omdat het nu wel vervelend begint te worden. Robin zegt dattie stopt als zij stopt met lachen. M:'Ik lach zoals ik lach, ze hadden jou ook nooit in het huis moeten zetten maar dat zeg ik toch ook niet...'
Het klonk niet echt gezellig in elk geval.
Ondertussen werken de bewoners vlijtig door. Ze zingen wat, grappen wat. Koos wordt vulgair genoemd. Er wordt een dolletje gemaakt met Robin en Miranda doet mee en zegt dat dat lullig is voor hem zo'n opmerking is onder de gordel. Dan zegt ze dat ze het eigenlijk helemaal niet voor hem op moet nemen, zo aardig is hij niet. Robin zegt dattie het erg waardeert en dat ze nu quit staan.
De bewoners naaien ondertussen vlijtig door. Ze hebben er niet echt zin meer in. Zingen af en toe wat. Voeren een discussie over de plaats van de lusjes.. Robin doet Ruud weer na, kortom een 'gezellig' 65+ clubje aan het handwerken...
Aan de eettafel een aantal personen behalve Koos, Kim en Georgie.
Ze zouden wel een biertje lusten.
Annet zingt geregeld nogal simpele liedjes.
Robin:'Een kennis van jou?
Miranda:'Neee..'
Annet:'Zulke kennissen heeft M niet denk ik'
Robin zegt dat er ook van die vrouwtjes zijn die het wel weten. Het gewoon leuk vinden om zich te showen. Net als een dikke meid in Utrecht, die deed ook whaaa (hij doet het ff voor). Getver vindt ie, iedereen lachte haar uit, vies man. Zielig hoor vinden de dames.
Verder werken ze nog steeds aan de Deense vlag. Hieke vraagt of Denemarken rood met een wit kruis is, ze is er ook niet meer helemaal bij zeker...
Af en toe zingen ze wat. Aan tafel zie ik nu Annet, Miranda en Robin. Dees hoor ik ook iets aan Georgie vragen en dan is er reclame...
Robin:'Voor de vorige bewoners was de verveling ook het ergste'
Ze vinden het nu wel meer back to basic. Annet is kennelijk ook ff klaar met de vlaggen want alleen Miranda en Robin zitten aan tafel.
Robin en Miranda hebben elkaar weinig te zeggen. Miranda loopt met de vlag van Frankrijk, geen idee of ie af is. Ze pakt de volgende vlag, daar moeten nog lapjes op.
Robin zit inmiddels omgekeerd op zijn stoel en is er ff klaar mee zo te zien.
Annet voegt zich weer bij R&M. Ze vraagt aan Hieke in de woonkamer of ze nog iets moet doen. Hieke vertelt wel iets aan Annet maar dat is voor mij niet te verstaan.
Robin werkt ook weer mee. Het lijkt alsof ze toch allebei aan de Deense vlag werken, ik begrijp niet wat voor lapjes daar op gezet moeten worden.
Ze zijn een naald kwijt. Annet ziet hem ook niet liggen. Hieke zegt op de achtergrond: 'Nog 1tje en dan zijn we klaar'
Nu moet ze eerst ff roken want ze is helemaal 'in the beans' zegt ze.
Annet heeft even een biertje gepakt want er lagen er nog 2 in de koelkast.
Hieke vraagt aan Miranda of het nog gaat. Deze zegt niet erg enthousiast ja. Hieke wil er strax een papiertje op doen en dan opstapelen, dan zijn ze klaar.
Annet ligt op haar knieen iets te boenen op de grond.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-10-2000 00:57]
Dees wil een appeltje. Er zijn er nog maar 3. Annet en Miranda willen niet, ze zien er niet echt lekker meer uit. Miranda en Dees wel. Ze vonden de appels van vorige week lekkerder.
Ze zijn allemaal moe en denken dat ze goed zullen slapen vannacht. Hieke biedt aan om het van Robin over te nemen maar het hoeft niet van hem.
Koos gaat naar bed. Ze hebben denk ik een aanwijzing over de vlaggen gehad. Want ze speculeren over wat er precies gezegd is. Moet het kruis in het midden of niet. Robin is in de war met de Zwitserse vlag. Ah, daar komen ze nu zelf ook achter.
Hieke staat op de achtergrond vlaggen te vouwen. Miranda en Robin zitten nog te naaien. Dees loopt rond op haar blote voeten en trapt ergens in. De verloren naald misschien
Robin heeft pijn in zijn rug en prikt dan in zijn vinger. 'Een gigantische bloedplas' zegt ie.
Het naaiwerk van de vlag is perfect. zoveel kracht komt er nooit op te staan. Dat denkt Robin tenminste. De vlag is klaar. Robin:'Yeah baby yeah'
Op de achtergrond klinkt het 'Come oooooon' van Ferdi. Het is kennelijk druk in de woonkamer maar wij zien nog steeds Robin en Miranda aan tafel. Annet en Hieke ruimen nog wat op.
Reclame....
Annet blijft ondertussen opruimen. Hieke komt ook helpen. Ze zijn blij dat ze klaar zijn en erg moe. De draadjes zijn moeilijk uit de rolveger te halen aldus Robin, hij zit echt helemaal vol.
Er wordt iemand gegroet, het lijkt Kim die naar de badkamer loopt.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-10-2000 01:20]
Terwijl iedereen in de woonkamer zo te horen veel lol heeft zijn wij bij een zwijgende Annet, Hieke en Robin in de keuken.
Ze zijn moe, het is half 2. Mooie tijd vindt Robin. Kim gaat naar bed.
Miranda gaat naar bed. Robin zegt dat hij vanmorgen steeds door de camera werd gevolgd.
Stilte. Een gesprekje over nix. Robin (probeert) een vlieg dood te slaan op tafel. Georgie komt erbij zitten.
Aan Annet vraagt Ferdi of ze nu toch zit te roken. Ze blijft roken tot vrijdag. Morgen is het ook nog een spannende dag met die vlaggen. Ferdi heeft er nu al zin in.
Georgie wordt weer wakker op dit tijdstip. Dat komt doordat hij normaal gesproken 's nachts werkt. De psycholoog heeft ook gezegd dat het daardoor komt. Hij moet gaan terugtellen vanaf 1000 met 7 tegelijk. Ze beginnen en raken al snel de tel kwijt. Dat is ook de bedoeling zegt G.
Robin zegt dat het na 4 weken BB toch wel afgelopen moet zijn dat nachtritme. Georgie denkt dat je niet 2,5 jaar in 4 weken kan omdraaien. Robin:'Maar leef je thuis ook zo, je werkt toch maar 3 dagen?' Georgie gaat ook een paar dagen per week stappen. Robin denkt dat ie dan dus al z'n geld er weer doorheen draait. Georgie vindt het wel meevallen.
Het gesprek gaat over in waar ze gaan stappen, hoeveel geld ze uitgeven. Ze praten door elkaar en dan komt Ferdi er ook een verhaal doorheen vertellen.
Georgie vertelt dat iemand hem niet wilde aannemen omdat ie dat niet kon betalen. Hij verdient lekker met 3 dagen werken. Daar moet je anders 5 dagen voor werken. Nu over collega's en hoe handig het ook is als je getrouwd bent en kinderen hebt. Dan kan de vrouw ook werken want dan is hij vrij en als hij werkt is zij vrij. En zo ben je meer tijd thuis bij je kind dan andere vaders.
Ferdi vertelt dat iemand nog steeds lacht omdat hij net op z'n bek ging. Georgie en Hieke hebben het over de gevaren van portier zijn. Bianca fluistert tegen Robin.
Bianca zegt dat ze ertussen springt in een gevecht. Georgie niet, strax slaan ze jou voor je bek...
Reclame...
Robin zegt over Bianca dat hij hoopt dat hij er op zijn 33ste nog zo uitziet.
Robin zingt een zelfverzonnen liedje over Bianca. Annet en Bianca zijn ontroerd grappen ze. Ferdi en Bianca gaan slapen.
Annet zit met Robin aan tafel. Waar Hieke en Georgie zijn is niet te zien.
Robin gaapt. Annet ook en zingt dan iets. Zal wel van Frans Bauer ofzo zijn ik ken het niet.
Robin hoeft niet perse 40 meter omhoog, hij heeft niet echt hoogtevrees maar... Hij zou het wel doen als ze het vragen, dat is tenminste actie. De rest is zo saai, misschien ben je wel samen bezig maar het is wel saai.
Het waterorgel was het leukst maar ja.. Het dansen was ook wel leuk..
Geluid weg.
Ze staan op en gaan naar de badkamer. Daar was Hieke ook en zij gaat nu naar bed. Annet poetst haar gezicht schoon en babbelt wat over puisten die maar niet weg willen tegen Robin. Hij staat zijn tanden te poetsen dus zegt weinig terug.
Kim komt ff binnen en vraagt of iedereen naar bed is. Ja dus.
Robin meldt dat de wastafel aan het verstoppen is. Annet begint een verhaal over haren in het putje.
Annet zegt dat hij of morgen komt zingen of weer terug komt.
Annet zegt alvast welterusten tegen Robin want ze gaat naar het toilet.
Robin kruipt in bed.
Annet verdwijnt ook uit de badkamer, het beeld volgt niet.
Ik geef het stokje weer door...
Ga zelf ook maares slapen denk ik.
9.27 Ook onder in het stapel bed is iemand wakker maar kan niet zien wie het is
Robin had een droom over Annet gehad met een naald (of zoiets vaags)
Miranda blijft nog even liggen in bed omdat het misschien wel de laatste dag kan zijn voor haar
(offtopic en toen gingen de streams uit)
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 12-10-2000 11:15]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |