Nopequote:Op vrijdag 13 december 2013 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, bossie vanavond weer![]()
En je vergeet mij te noemen
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan schrik je je toch helemaal de takken
Sorryquote:
Nu kan ik iets heel fouts zeggen maar dat doe ik nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:55 schreef theguyver het volgende:
bijna weekend... nog een half uurtje, morgen kinderfeestje, word nu al lekker gemaakt met gebak en cakjes en taart... en iets in een grote spuit.
Vergeet niet een kadootje te kopen of heb je dat al gedaan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:55 schreef theguyver het volgende:
bijna weekend... nog een half uurtje, morgen kinderfeestje, word nu al lekker gemaakt met gebak en cakjes en taart... en iets in een grote spuit.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergeet niet een kadootje te kopen of heb je dat al gedaan?
wheheheh je hebt de foto al gezienquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu kan ik iets heel fouts zeggen maar dat doe ik niet
Ge-wel-dig! Wat zal ze blij zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en apparte lalaloopsi er bij kweenie welke ff uit mijn hoofd en een broodtrommel omdat ze vanaf volgende week naar school gaat.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ge-wel-dig! Wat zal ze blij zijn
Geweldig he?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:08 schreef Tjacka het volgende:
Lav ik luister nu een Bruce Springsteen versie en dan Santa Claus is coming to town.
Die is mooi hequote:
Heerlijk nummer! Bouwt heerlijk op, dramatiek, melancholiek (geen idee wat het woord betekent, slecht he, maar het past bij dit nummer). Word er alleen beetje down vanquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is mooi he
Ik heb iets met deze song. Vind het een van de mooiste ooit
Heb heel speciale herinneringen aan deze song. Ja, verdrietige. Zal er verder niet over uitwijden hier.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heerlijk nummer! Bouwt heerlijk op, dramatiek, melancholiek (geen idee wat het woord betekent, slecht he, maar het past bij dit nummer). Word er alleen beetje down van
en deze dan? Vind je die ook niks?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haat Train. Derhalve niet op het filmpje geklikt.
Soul Sister
Nee. Ik kan enkel deze aan. Al is het waarschijnlijk enkel uit nostalgische gevoel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
en deze dan? Vind je die ook niks?
Die vind ik ook mooi.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik kan enkel deze aan. Al is het waarschijnlijk enkel uit nostalgische gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |