Veelzijdig. Veelal Black Metal/metal, maar ik kan ook prima luisteren naar 80s hits tot Duitse schlagerquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vind ik ook mooi.
Wat voor muziek hou jij van LR?
Toch wel van The Boss hoop ik?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh, het gaat zo meteen weer over depressieve black metal.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om deze. Wat een liveoptreden ook
Voor hun wel jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:06 schreef Divje het volgende:
Is het erg om 2 potten die me aan het uitlachen waren een enkeltje Rusland toe te wensen?
Ja. Doe het dan goed en wens ze een enkeltje naar Siberie in de Goelag toequote:Op zaterdag 14 december 2013 15:06 schreef Divje het volgende:
Is het erg om 2 potten die me aan het uitlachen waren een enkeltje Rusland toe te wensen?
Van de Duitse zangers vind ik Jurgen Marcus wel leuk. En dan had je nog Drafi Deutscher, alhoewel ik niet zeker weet of dat een Duitser is.You want love beeb zong hij als ik goed heb. En Marmer Stein und Eisen brichtquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veelzijdig. Veelal Black Metal/metal, maar ik kan ook prima luisteren naar 80s hits tot Duitse schlager![]()
Ik kan enkel wat minder goed tegen in mijn oren zeurderige pop muziek.
Maar momenteel draai ik
Springsteen vind ik soms wel wat eentonig maar is verder wel prima muziek.
[..]
Nee hoor.
't Flapte er zo uitquote:
Daar had ik dan weer teveel voor na moeten denken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Doe het dan goed en wens ze een enkeltje naar Siberie in de Goelag toe
Ben je serieus of heb je mijn kanaal gewoon doorgekeken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van de Duitse zangers vind ik Jurgen Marcus wel leuk. En dan had je nog Drafi Deutscher, alhoewel ik niet zeker weet of dat een Duitser is.You want love beeb zong hij als ik goed heb. En Marmer Stein und Eisen bricht
Ik ben serieus. Vind dat lekkere muziek.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je serieus of heb je mijn kanaal gewoon doorgekeken?
Ik heb zowaar een Jurgen Marcus nummer geupload
Dat wordt toch altijd zo'n kleverige zooi in het doucheputje dan?quote:
ik heb het opgeliktquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat wordt toch altijd zo'n kleverige zooi in het doucheputje dan?
Emile? Jij hier?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
elke keer als ik neuk schreeuw ik keihard TJACKA en wat krijg ik terug helemaal niks
ik schreeuw altijd insomnia_ met lage streepquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
elke keer als ik neuk schreeuw ik keihard TJACKA en wat krijg ik terug helemaal niks
dat is idd minderquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh. Ik heb Insomnia_ zelfs als binnen nadat ik zover heen was dat ik hem een foto van mijn baret stuurde.quote:
Ja, had dit gewoon niet verwacht van Tjacka. Zo'n lieve jongen altijd..quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je was toch flink aangekomen en je traint Div?
Ok. Ik ga. Nuquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, had dit gewoon niet verwacht van Tjacka. Zo'n lieve jongen altijd..
En hup! Naar de supermarkt! De boodschappen doen zichzelf niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |