Ah, jij ook al.quote:
Cola op de vroege ochtend?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:53 schreef sararaats het volgende:
ik heb cola staan dus ben redelijk wakker
cola zero maar het is idd raar. ik drink geen koffie meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Cola op de vroege ochtend?
En heb nu al een fanatieke miep thuis zitten die al bijna 24/7 met kerstmuts rondloopt en kerstliedjes op zet..
Ik vind alleen die tekst een beetje vreemd. Denk dat er night ipv knight had moeten staan . Wtf is 'a knight deep in moonshine'quote:
hmm drink geen cola nja weinig doe mijn maar spa ( hebron) liggen nu al weer 40 lege flesjes achter mijn bank.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
cola zero maar het is idd raar. ik drink geen koffie meer.
Bah,quote:Op woensdag 11 december 2013 12:10 schreef Blaadjes het volgende:
Lekker man een glas koude cola als je net wakker bent.
Haha,quote:Op woensdag 11 december 2013 12:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bah,
tenzij..
[ afbeelding ]
Daar mag je me snachts voor wakker maken.
Maar alleen deze
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha,
Ja ik heb altijd mega dorst als ik wakker word(ja ook als ik niet gezopen heb)
Zo lekker om dan even een glas met bubbels naar binnen te werken, hoeft niet perse cola te zijn hoor.
Ik zie Bruce Springsteen, goeie zanger.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja je hebt de SC van BNW gevondenwat een onverwacht genoegen
Ja! Is niet voor niets The Boss he?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie Bruce Springsteen, goeie zanger.
The Boss klinkt prima, maar goden staan uiteraard hogerquote:Op woensdag 11 december 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Is niet voor niets The Boss he?
Nou ja, voor jou is dat Strootman natuurlijk. Pardon, Strootgód![]()
Welke trainer?quote:
Ah.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die ene die Zichzelf Zo Goed vindt. Hoe heet ie ook weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |