my fuzz?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh, als je me komt halen..![]()
Gaan we dan een leuke boswandeling maken?![]()
Kan ik stiekem even kijken what all of guyvie's fuzz is about..
lol wut...quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig. We willen je hier niet kwijt hoor![]()
.
Ik ga nu naar een docu op RTL5 kijken . Gaat over een tante van 500!kg die op haar neefje is gaan zitten die dat vanzelfsprekend niet overleefd heeft. Bizar!
die melkflessen komen niet naar buiten in de winter he, en ik had het over die melkflessen van mijn meisie .quote:
Het ging je alleen maar om het kleurtje?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
die melkflessen komen niet naar buiten in de winter he, en ik had het over die melkflessen van mijn meisie .
die van lavje zijn goed gekleurd tijdens de vakantie
Haha nee joh maar denk niet dat ze met haar blote benen nu naar buiten gaat..quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Het ging je alleen maar om het kleurtje?
Tenzij Lav van die heule wijde broeken draagt dacht ik daarom ff stiekem te kunnen confirmenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha nee joh maar denk niet dat ze met haar blote benen nu naar buiten gaat..
beetje fris er voor.![]()
maar mooie lange stelten heeft lavje wel
Ze kon dus kennelijk nog wel even overeind komen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig. We willen je hier niet kwijt hoor![]()
.
Ik ga nu naar een docu op RTL5 kijken . Gaat over een tante van 500!kg die op haar neefje is gaan zitten die dat vanzelfsprekend niet overleefd heeft. Bizar!
Ik vermoed dat er net een bucket kip voorbij kwam en ja, daar kom je voor overeind he?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze kon dus kennelijk nog wel even overeind komen?
Heb ik wel hoor. Een heel mooie gebloemde. En nee, niet mijn onderbroekquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Tenzij Lav van die heule wijde broeken draagt dacht ik daarom ff stiekem te kunnen confirmen
weer of geen weerquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Tenzij Lav van die heule wijde broeken draagt dacht ik daarom ff stiekem te kunnen confirmen
Dat is niet echt mijn smaak, maar het zal sommige vrouwen vast prachtig staan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
weer of geen weer
[ afbeelding ]
ook iets voor jou Lav?
Wijde onderbroekenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ik wel hoor. Een heel mooie gebloemde. En nee, niet mijn onderbroek
Leukquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
weer of geen weer
[ afbeelding ]
ook iets voor jou Lav?
Ja Ik heb er een gehaald met zwart wit wel zelfde effect, gaat dus ff mooi onder de kerstboom, plus zelfde soort alleen tig maatjes kleiner voor de kleine doperrwtquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is niet echt mijn smaak, maar het zal sommige vrouwen vast prachtig staan.
Ach, dat is leuk! Zal die kleine wel prachtig vinden, net zo gekleed als mamaquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja Ik heb er een gehaald met zwart wit wel zelfde effect, gaat dus ff mooi onder de kerstboom, plus zelfde soort alleen tig maatjes kleiner voor de kleine doperrwt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |