Veelzijdig. Veelal Black Metal/metal, maar ik kan ook prima luisteren naar 80s hits tot Duitse schlagerquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vind ik ook mooi.
Wat voor muziek hou jij van LR?
Toch wel van The Boss hoop ik?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh, het gaat zo meteen weer over depressieve black metal.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om deze. Wat een liveoptreden ook
Voor hun wel jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:06 schreef Divje het volgende:
Is het erg om 2 potten die me aan het uitlachen waren een enkeltje Rusland toe te wensen?
Ja. Doe het dan goed en wens ze een enkeltje naar Siberie in de Goelag toequote:Op zaterdag 14 december 2013 15:06 schreef Divje het volgende:
Is het erg om 2 potten die me aan het uitlachen waren een enkeltje Rusland toe te wensen?
Van de Duitse zangers vind ik Jurgen Marcus wel leuk. En dan had je nog Drafi Deutscher, alhoewel ik niet zeker weet of dat een Duitser is.You want love beeb zong hij als ik goed heb. En Marmer Stein und Eisen brichtquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veelzijdig. Veelal Black Metal/metal, maar ik kan ook prima luisteren naar 80s hits tot Duitse schlager![]()
Ik kan enkel wat minder goed tegen in mijn oren zeurderige pop muziek.
Maar momenteel draai ik
Springsteen vind ik soms wel wat eentonig maar is verder wel prima muziek.
[..]
Nee hoor.
't Flapte er zo uitquote:
Daar had ik dan weer teveel voor na moeten denken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Doe het dan goed en wens ze een enkeltje naar Siberie in de Goelag toe
Ben je serieus of heb je mijn kanaal gewoon doorgekeken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van de Duitse zangers vind ik Jurgen Marcus wel leuk. En dan had je nog Drafi Deutscher, alhoewel ik niet zeker weet of dat een Duitser is.You want love beeb zong hij als ik goed heb. En Marmer Stein und Eisen bricht
Ik ben serieus. Vind dat lekkere muziek.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je serieus of heb je mijn kanaal gewoon doorgekeken?
Ik heb zowaar een Jurgen Marcus nummer geupload
Dat wordt toch altijd zo'n kleverige zooi in het doucheputje dan?quote:
ik heb het opgeliktquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat wordt toch altijd zo'n kleverige zooi in het doucheputje dan?
Emile? Jij hier?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
elke keer als ik neuk schreeuw ik keihard TJACKA en wat krijg ik terug helemaal niks
ik schreeuw altijd insomnia_ met lage streepquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
elke keer als ik neuk schreeuw ik keihard TJACKA en wat krijg ik terug helemaal niks
dat is idd minderquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh. Ik heb Insomnia_ zelfs als binnen nadat ik zover heen was dat ik hem een foto van mijn baret stuurde.quote:
Ja, had dit gewoon niet verwacht van Tjacka. Zo'n lieve jongen altijd..quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je was toch flink aangekomen en je traint Div?
Ok. Ik ga. Nuquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, had dit gewoon niet verwacht van Tjacka. Zo'n lieve jongen altijd..
En hup! Naar de supermarkt! De boodschappen doen zichzelf niet.![]()
Ik wacht nog altijd op de beloofde muziek. Ondertussen luister ik al het gaat niet goed met het humeur.quote:
Wat is er allemaal aan de hand?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
het gaat niet goed met het humeur.
Aan de hand van mijn 200 posts per dag de afgelopen tijd houd ik het op een gebrek aan activiteiten en doelen.quote:
Ik heb hem er bijgezet in die post. Maar dit was hemquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op de beloofde muziek. Ondertussen luister ik al het gaat niet goed met het humeur.
Dit komt wel in de buurt van de George Baker Selectionquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb hem er bijgezet in die post. Maar dit was hem
Ja he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit komt wel in de buurt van de George Baker Selection
Wel lekker opzwepend ja. Ik zet mijn folkmuziek maar even af.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he?
Toch vond ik Little Green Bag wel een geniaal nummer.
Deze danquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel lekker opzwepend ja. Ik zet mijn folkmuziek maar even af.
quote:
We kunnen van de volgende SC wel een thema-SC maken met Duitse muziek.quote:
Duitse muziek?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We kunnen van de volgende SC wel een thema-SC maken met Duitse muziek.
Uitzonderingen moet kunnen. Dus de Boss of Johnny Cash er tussendoor als tegengif.
Toch heeft dit wel een hoog oktoberfest/carnaval gehalte. De echte schlager gaat ook over emotie en pijn.quote:
Was het een toffe dag? Heeft de kleine genoten?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Duitse muziek?
Nou hoop ik dat je Falco of met Rammstein en Guano apes op de proppen komt zetten please
Ik ga puinruimen en lekker bankhangen en hondje terug brengen
Hoe vind je dit nummer LR?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch heeft dit wel een hoog oktoberfest/carnaval gehalte. De echte schlager gaat ook over emotie en pijn.
maar ik ga het nu weer afwisselen met
NEC - Roda kan mij toch niet boeien.
Ook gecovered op Heino zijn laatste cd overigensquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe vind je dit nummer LR?
Ook Duits, maar heel anders dan het zoetsappige en mierzoete van de schlagers.
Ik zal ook eens wat van Heino gaan luisteren. Vind het eigenlijk zo'n engerd maar misschien is zijn muziek wel tof.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook gecovered op Heino zijn laatste cd overigensMaar luistert goed weg.
Hij heeft een imagoverandering ondergaan voor zijn laatste album. Hierop staan enkel covers, van Rammstein tot Peter Fox en ik vind het oprecht een leuk album waar ik vrolijk van wordtquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal ook eens wat van Heino gaan luisteren. Vind het eigenlijk zo'n engerd maar misschien is zijn muziek wel tof.
Enjoyquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft een imagoverandering ondergaan voor zijn laatste album. Hierop staan enkel covers, van Rammstein tot Peter Fox en ik vind het oprecht een leuk album waar ik vrolijk van wordt.
Hij heeft zelfs met Rammstein opgetreden overigens.
Maar ik ga aan de koffie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smul ze
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:52 schreef Divje het volgende:
[..]Wist wel dat je een topgozert was. Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smul ze![]()
Alles voor een mede-kameraadquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wist wel dat je een topgozert was. Dank je!
Haha, zekers. Daar kan zelfs m'n ex niet aan tippen! En m'n volgende meissie ook niet gok ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Alles voor een mede-kameraad
Nu ik het plaatje beter bekijk zijn het wel joekels zeg
Hahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, zekers. Daar kan zelfs m'n ex niet aan tippen! En m'n volgende meissie ook niet gok ik.
3 maar?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha
Ik kan wel 3 dagen vreten van die dingen..
Ja, als ik niks anders eetquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
3 maar?
Ga je donderdag nog trouwens?
nee vanaaf niet stappen .. lekker bankhangenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het een toffe dag? Heeft de kleine genoten?
Lekker bijkomen dan nu. Of ga je weer stappen vanavond?
Ah oke, ik ga ook nooit (meer) hoor, financieen laten dat niet toe (ging in het verleden wel altijd). Maar donderdag welquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, als ik niks anders eet
Ga donderdag niet heen.. Eigenlijk nooitKijk wel op Fox.
Nicequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke, ik ga ook nooit (meer) hoor, financieen laten dat niet toe (ging in het verleden wel altijd). Maar donderdag wel. Kaarten kunnen regelen gelukkig.
Yep, zit naast 't lege uitvakquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Nicetussen de Almeloërs
?
Financiën laten het hier ook niet toe.. Plus dat het een behoorlijk eind reizen is.
Donderdag dan weer niet, maar competitie wel
Dat vind ik altijd zo machtig om te zienquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, zit naast 't lege uitvak. Maar als ik het zo links en rechts hoor, zit er ondanks de 'boycot' het halve stadion vol met Feyenoorders. Te gaaf dat.
Waar kom je vandaan dan?
Ah, ik woon 15 minuten van Almelo, vandaar dat ik gaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo machtig om te zienBen benieuwd donderdag
Zit in Emmen, Almelo zou dus wel te doen zijn. Net zoals een uitwedstrijdje hier in de buurt. Maar financieel is dat al niet te doen. Gelukkig is er Fox.
Ah tof. Veel plezier iigquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, ik woon 15 minuten van Almelo, vandaar dat ik ga. Morgen weer lekker een beeldbuis supporter
Die herinner ik me niet zo goed meer..quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Moest keihard lachen om zijn Colombia 'grap'.
Derksen: 'Oh, dan winnen we wel van Colombia'quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Die herinner ik me niet zo goed meer..
Lag dubbel bij zijn opmerking over boskamp, per trailer
Ohjaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Derksen: 'Oh, dan winnen we wel van Colombia'
Genee: 'Maar we hoeven helemaal niet tegen Colomcia'
Derksen: 'Uhhh uhhh'
Whehehehequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Derksen: 'Oh, dan winnen we wel van Colombia'
Genee: 'Maar we hoeven helemaal niet tegen Colomcia'
Derksen: 'Uhhh uhhh'
Ja, het was echt weer prachtig haha.. Had 't weer later gekeken, maar godjezus, ik hoop dat de buren diep slapen, want m'n gebulder was net zo hard als de tikken van Bossie aan Gijpie. Wat een heerlijke show is dat zeg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een topshow gisteren he Scrummie?![]()
Als Boskamp erbij is heeft het toch wat extra.
En oudejaarsavond lekker naar 12 uur met VI. Heerlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het was echt weer prachtig haha.. Had 't weer later gekeken, maar godjezus, ik hoop dat de buren diep slapen, want m'n gebulder was net zo hard als de tikken van Bossie aan Gijpie. Wat een heerlijke show is dat zeg.
Jaaa, maar ik heb andere verplichtingenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En oudejaarsavond lekker naar 12 uur met VI. Heerlijk
Hoi!quote:
Ik kijk voetbal. Zoals altijd. Morgen weer janken denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi!
Ik zit naar De Kwis te kijken en lig helemaal dubbel. Gaat over die schizofrene doventolk bij Mandela
Huilen met de lamp opquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal. Zoals altijd. Morgen weer janken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |