3 maar?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha
Ik kan wel 3 dagen vreten van die dingen..
Ja, als ik niks anders eetquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
3 maar?
Ga je donderdag nog trouwens?
nee vanaaf niet stappen .. lekker bankhangenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het een toffe dag? Heeft de kleine genoten?
Lekker bijkomen dan nu. Of ga je weer stappen vanavond?
Ah oke, ik ga ook nooit (meer) hoor, financieen laten dat niet toe (ging in het verleden wel altijd). Maar donderdag welquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, als ik niks anders eet
Ga donderdag niet heen.. Eigenlijk nooitKijk wel op Fox.
Nicequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke, ik ga ook nooit (meer) hoor, financieen laten dat niet toe (ging in het verleden wel altijd). Maar donderdag wel. Kaarten kunnen regelen gelukkig.
Yep, zit naast 't lege uitvakquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Nicetussen de Almeloërs
?
Financiën laten het hier ook niet toe.. Plus dat het een behoorlijk eind reizen is.
Donderdag dan weer niet, maar competitie wel
Dat vind ik altijd zo machtig om te zienquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, zit naast 't lege uitvak. Maar als ik het zo links en rechts hoor, zit er ondanks de 'boycot' het halve stadion vol met Feyenoorders. Te gaaf dat.
Waar kom je vandaan dan?
Ah, ik woon 15 minuten van Almelo, vandaar dat ik gaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo machtig om te zienBen benieuwd donderdag
Zit in Emmen, Almelo zou dus wel te doen zijn. Net zoals een uitwedstrijdje hier in de buurt. Maar financieel is dat al niet te doen. Gelukkig is er Fox.
Ah tof. Veel plezier iigquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, ik woon 15 minuten van Almelo, vandaar dat ik ga. Morgen weer lekker een beeldbuis supporter
Die herinner ik me niet zo goed meer..quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Moest keihard lachen om zijn Colombia 'grap'.
Derksen: 'Oh, dan winnen we wel van Colombia'quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Die herinner ik me niet zo goed meer..
Lag dubbel bij zijn opmerking over boskamp, per trailer
Ohjaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Derksen: 'Oh, dan winnen we wel van Colombia'
Genee: 'Maar we hoeven helemaal niet tegen Colomcia'
Derksen: 'Uhhh uhhh'
Whehehehequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Derksen: 'Oh, dan winnen we wel van Colombia'
Genee: 'Maar we hoeven helemaal niet tegen Colomcia'
Derksen: 'Uhhh uhhh'
Ja, het was echt weer prachtig haha.. Had 't weer later gekeken, maar godjezus, ik hoop dat de buren diep slapen, want m'n gebulder was net zo hard als de tikken van Bossie aan Gijpie. Wat een heerlijke show is dat zeg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een topshow gisteren he Scrummie?![]()
Als Boskamp erbij is heeft het toch wat extra.
En oudejaarsavond lekker naar 12 uur met VI. Heerlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het was echt weer prachtig haha.. Had 't weer later gekeken, maar godjezus, ik hoop dat de buren diep slapen, want m'n gebulder was net zo hard als de tikken van Bossie aan Gijpie. Wat een heerlijke show is dat zeg.
Jaaa, maar ik heb andere verplichtingenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En oudejaarsavond lekker naar 12 uur met VI. Heerlijk
Hoi!quote:
Ik kijk voetbal. Zoals altijd. Morgen weer janken denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi!
Ik zit naar De Kwis te kijken en lig helemaal dubbel. Gaat over die schizofrene doventolk bij Mandela
Huilen met de lamp opquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal. Zoals altijd. Morgen weer janken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |