R&D engineers zijn blijkbaar voornamelijk kortzichtig en bevooroordeeld. Ik heb zelf een voorkeur voor Windows, maar gebruik OS X met veel plezier.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:46 schreef eRKa het volgende:
[..]
Tsja, R&D Engineers zijn schaars en dus bijzonder. Maar het zegt wel iets dat er maar 1 applicaties voor mijn serieus gebruik bestaat (Office) die ook in OS X variant verkrijgbaar is. De rest bestaat niet, of is geen volwaardig alternatief.
ff quote om je in de loop te houden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:46 schreef eRKa het volgende:
[..]
Tsja, R&D Engineers zijn schaars en dus bijzonder. Maar het zegt wel iets dat er maar 1 applicaties voor mijn serieus gebruik bestaat (Office) die ook in OS X variant verkrijgbaar is. De rest bestaat niet, of is geen volwaardig alternatief.
Heb je je wel eens afgevraagd of de wereld niet om jou draait? Dat er echt miljoenen gebruikers zijn met hele andere, maar net zo legitime, eisen als die jij hebt?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:52 schreef eRKa het volgende:
Maar wat moet ik in vredesnaam met een OS waar het grootste deel van de applicaties niet op draait?
Bootcamp, en dan toch Windows? Zodat ik wel de hardware kan gebruiken?
voor pro's Logic, Final Cut, Coda, Espesso, Chocolat, Composer, Paintcode, Codekit, Sketch, Omni*, Keynote, Versions, Kaleidoscope, Sequel pro, Fontcase, en voor consumenten GarageBand, iMovie, Transmit, Acorn, Pixelmator, djay, Pages. En dan zijn er nog de ingebouwde services zoals continuity, power nap, time machine, slimme mappen, tagging etc. wat standaard met elke Mac werkt zonder enig omkijken, welke op eender ander OS ontberen.quote:
Beweer je nu serieus dat er op geen enkel ander OS iets bestaat dat in de buurt van Pages komt?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:12 schreef n8n het volgende:
[..]
voor pro's Logic, Final Cut, Coda, Espesso, Chocolat, Composer, Paintcode, Codekit, Sketch, Omni*, Keynote, Versions, Kaleidoscope, Sequel pro, Fontcase, en voor consumenten GarageBand, iMovie, Transmit, Acorn, Pixelmator, djay, Pages. En dan zijn er nog de ingebouwde services zoals continuity, power nap, time machine, slimme mappen, tagging etc. wat standaard met elke Mac werkt zonder enig omkijken, welke op eender ander OS ontberen.
voor consumenten is het ideaal ja, straight to the point. Al is in dat opzicht Google docs ook wel oké.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Beweer je nu serieus dat er op geen enkel ander OS iets bestaat dat in de buurt van Pages komt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |