abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 januari 2015 @ 20:49:12 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149245615
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:46 schreef eRKa het volgende:

[..]

Tsja, R&D Engineers zijn schaars en dus bijzonder. Maar het zegt wel iets dat er maar 1 applicaties voor mijn serieus gebruik bestaat (Office) die ook in OS X variant verkrijgbaar is. De rest bestaat niet, of is geen volwaardig alternatief.
R&D engineers zijn blijkbaar voornamelijk kortzichtig en bevooroordeeld. Ik heb zelf een voorkeur voor Windows, maar gebruik OS X met veel plezier.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_149245728
Maar wat moet ik in vredesnaam met een OS waar het grootste deel van de applicaties niet op draait?
Bootcamp, en dan toch Windows? Zodat ik wel de hardware kan gebruiken?
pi_149245754
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:46 schreef eRKa het volgende:

[..]

Tsja, R&D Engineers zijn schaars en dus bijzonder. Maar het zegt wel iets dat er maar 1 applicaties voor mijn serieus gebruik bestaat (Office) die ook in OS X variant verkrijgbaar is. De rest bestaat niet, of is geen volwaardig alternatief.
ff quote om je in de loop te houden.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 21:12:06 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149246441
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:52 schreef eRKa het volgende:
Maar wat moet ik in vredesnaam met een OS waar het grootste deel van de applicaties niet op draait?
Bootcamp, en dan toch Windows? Zodat ik wel de hardware kan gebruiken?
Heb je je wel eens afgevraagd of de wereld niet om jou draait? Dat er echt miljoenen gebruikers zijn met hele andere, maar net zo legitime, eisen als die jij hebt?

En dat voor die mensen, webdesigners, grafisch ontwerpers, creatievelingen, er een hele andere markt is voor computers? En dat ze er niet alleen zijn voor geeks en nerds?

Nee he? Doe toch maar eens dan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 31 januari 2015 @ 22:12:36 #80
230788 n8n
Pragmatisch
pi_149248510
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:46 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Noem eens wat voorbeelden?
voor pro's Logic, Final Cut, Coda, Espesso, Chocolat, Composer, Paintcode, Codekit, Sketch, Omni*, Keynote, Versions, Kaleidoscope, Sequel pro, Fontcase, en voor consumenten GarageBand, iMovie, Transmit, Acorn, Pixelmator, djay, Pages. En dan zijn er nog de ingebouwde services zoals continuity, power nap, time machine, slimme mappen, tagging etc. wat standaard met elke Mac werkt zonder enig omkijken, welke op eender ander OS ontberen.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_149249045
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:12 schreef n8n het volgende:

[..]

voor pro's Logic, Final Cut, Coda, Espesso, Chocolat, Composer, Paintcode, Codekit, Sketch, Omni*, Keynote, Versions, Kaleidoscope, Sequel pro, Fontcase, en voor consumenten GarageBand, iMovie, Transmit, Acorn, Pixelmator, djay, Pages. En dan zijn er nog de ingebouwde services zoals continuity, power nap, time machine, slimme mappen, tagging etc. wat standaard met elke Mac werkt zonder enig omkijken, welke op eender ander OS ontberen.
Beweer je nu serieus dat er op geen enkel ander OS iets bestaat dat in de buurt van Pages komt? 8)7
pi_149250542
Nu ken ik niet alle programma's die je noemt op mijn duimpje, maar voor de programma's die ik ken zijn er prima alternatieven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2015 23:23:04 ]
  zaterdag 31 januari 2015 @ 23:09:00 #83
230788 n8n
Pragmatisch
pi_149250574
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef Igen het volgende:

[..]

Beweer je nu serieus dat er op geen enkel ander OS iets bestaat dat in de buurt van Pages komt? 8)7
voor consumenten is het ideaal ja, straight to the point. Al is in dat opzicht Google docs ook wel oké.

Over het algemeen vind ik—heel bevooroordeeld, maar ook meetbaar—os x apps sowieso vaak sneller kwalitatief goed, zeer duidelijke interface guidelines die ook nog eens nagevolgd worden. Zo heb je een consistent geheel waar zo'n beetje elk ander OS 1000 en 1 whatever yolo varianten op de standaard UI kent. Dit is nadrukkelijk kenbaar in de stap naar hidpi wat in Windows een drama is. In Linux mag je al van geluk spreken als de sneltoetsen in apps onderling een beetje vergelijkbaar zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door n8n op 31-01-2015 23:33:24 ]
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')