abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 december 2013 @ 23:50:20 #176
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_134137379
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:42 schreef Rurik het volgende:
Ik had meer moeite hoe Mart Smeets hun goede schilderijen aan het afzeiken was. Wat een arrogante zak zeg.
Ja, dat vond ik ook. Ik dacht, toen ik het fragment bij DWDD zag: "Wachten we nu op een bepaald moment? De hele scène is al gênant"

[ Bericht 1% gewijzigd door Lemans24 op 11-12-2013 01:28:49 ]
pi_134138535
Ik heb stomtoevallig een stukje gezien van de beoordeling, maar die opmerking over de Amstelveense jood gemist. Maar volgens mij had hij over elk schilderij behoorlijk wat te zeiken.
Wat extra gênant was, omdat ze overduidelijk heel gelijkend waren. Als je niet afgebeeld wilt worden met een dikke kop, moet je zorgen dat je geen dikke kop hebt. Simpel toch? Of niet model gaan staan, dat kan natuurlijk ook.

En verder natuurlijk: jj ofwel joodse jank.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_134139159
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 00:28 schreef Kees22 het volgende:
Ik heb stomtoevallig een stukje gezien van de beoordeling, maar die opmerking over de Amstelveense jood gemist. Maar volgens mij had hij over elk schilderij behoorlijk wat te zeiken.
Wat extra gênant was, omdat ze overduidelijk heel gelijkend waren. Als je niet afgebeeld wilt worden met een dikke kop, moet je zorgen dat je geen dikke kop hebt. Simpel toch? Of niet model gaan staan, dat kan natuurlijk ook.

En verder natuurlijk: jj ofwel joodse jank.
Alle 3 waren het inderdaad mooie schilderijen, erg treffend ook. Ik heb wel eens lelijkere, onherkenbaardere portretten gezien in dat programma.
pi_134139340
Ik heb het ook toevallig gezien, Smeets zat bij elk schilderij te zeiken, tja Meneer Smeets dan moet u wat aan uw uiterlijk doen, u hebt nou eenmaal een onderkin en een kop van iemand van uw leeftijd. :P
Die Joodse opmerking had voor mij niet gehoeven maar ja Smeets kraamt er wel meer uit waarbij hij eerst beter kon nadenken en de andere kunstnaars werden nou ook niet echt gespaard, ik denk niet dat ze hen graag weer zouden willen vereeuwigen. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_134139348
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 00:58 schreef Rurik het volgende:

[..]

Alle 3 waren het inderdaad mooie schilderijen, erg treffend ook. Ik heb wel eens lelijkere, onherkenbaardere portretten gezien in dat programma.
Het waren prima schilderijen, Smeets vond het alleen jammer dat hij er op stond. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_134139607
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:31 schreef Ringo het volgende:

[..]

Jij wilt natuurlijk gewoon dat die Chineesjes zich gedeisd houden, zo ben je het immers van hen gewend; nooit lawaai, nooit overlast, altijd buigen met de wind mee, bescheidenheid zit hen in het bloed en de cultuur. En het is ook nog eens lekker rustig!
Wat is precies jouw probleem?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_134139647
Joodse gemeenschap is boos omdat iemand een jood wordt genoemd? Het moet niet gekker worden.. Hoe gaan zij dan reageren als hun mensenrechten worden geschonden? Ik moet wel zeggen dat ik dit wel beangstigend vind. Zij hebben zoveel invloed en een zeer sterke lobby dat zij een hele volk kunnen uitmoorden/beroven/vernederen maar o wee als iemand er wat van zegt dan is het antisemitisme.
pi_134139919
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 02:12 schreef Fruitdrink het volgende:
Joodse gemeenschap is boos omdat iemand een jood wordt genoemd? Het moet niet gekker worden.. Hoe gaan zij dan reageren als hun mensenrechten worden geschonden? Ik moet wel zeggen dat ik dit wel beangstigend vind. Zij hebben zoveel invloed en een zeer sterke lobby dat zij een hele volk kunnen uitmoorden/beroven/vernederen maar o wee als iemand er wat van zegt dan is het antisemitisme.
Ben jij dat Meki?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 11 december 2013 @ 22:09:46 #184
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_134169155
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 02:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

Wat is precies jouw probleem?
Gastjes als jij zijn het probleem. Niet van mij overigens, ik kan daar alleen maar om lachen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_134178316
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Ringo het volgende:

[..]

Gastjes als jij zijn het probleem. Niet van mij overigens, ik kan daar alleen maar om lachen.
Nee, "gastjes" zoals jij, die denken dat huilen om een uitspraak van een derderangs BN-er ook maar enig nut heeft, zijn het probleem. We zijn nu een week verder, toch? Is het al een week? Wat is er precies veranderd?

Voor de Chinese gemeenschap zou het meer betekenen als er een programma bij de PO zou zijn met een Chinese host. Denk dat er best een publiek is voor bijvoorbeeld een programma dat de opkomst van China over langere tijd blijft volgen. Dit kun je dan combineren met Chinees-Nederlandse betrekkingen bijvoorbeeld.

Laten we wel wezen, de reden dat er domme opmerkingen gemaakt worden, is gewoon dat er relatief weinig contact is. Veel mensen, zeker als ze niet in Rotterdam/A'dam/Den Haag wonen, zien alleen een Chinees als ze naar een Chinees (Indonesisch) restaurant gaan. Daardoor blijven dat soort domme beelden gewoon langer hangen. Ik denk niet dat dit er nu veel aan verandert.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_134315982
De joodse gemeenschap is boos om dat een chagrijnige nederlander alle schilders plus de interviewster afzeek.
Waarom is de joodse gemeenschap boos?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')