Ja, dat vond ik ook. Ik dacht, toen ik het fragment bij DWDD zag: "Wachten we nu op een bepaald moment? De hele scène is al gênant"quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:42 schreef Rurik het volgende:
Ik had meer moeite hoe Mart Smeets hun goede schilderijen aan het afzeiken was. Wat een arrogante zak zeg.
Alle 3 waren het inderdaad mooie schilderijen, erg treffend ook. Ik heb wel eens lelijkere, onherkenbaardere portretten gezien in dat programma.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:28 schreef Kees22 het volgende:
Ik heb stomtoevallig een stukje gezien van de beoordeling, maar die opmerking over de Amstelveense jood gemist. Maar volgens mij had hij over elk schilderij behoorlijk wat te zeiken.
Wat extra gênant was, omdat ze overduidelijk heel gelijkend waren. Als je niet afgebeeld wilt worden met een dikke kop, moet je zorgen dat je geen dikke kop hebt. Simpel toch? Of niet model gaan staan, dat kan natuurlijk ook.
En verder natuurlijk: jj ofwel joodse jank.
Het waren prima schilderijen, Smeets vond het alleen jammer dat hij er op stond.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:58 schreef Rurik het volgende:
[..]
Alle 3 waren het inderdaad mooie schilderijen, erg treffend ook. Ik heb wel eens lelijkere, onherkenbaardere portretten gezien in dat programma.
Wat is precies jouw probleem?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij wilt natuurlijk gewoon dat die Chineesjes zich gedeisd houden, zo ben je het immers van hen gewend; nooit lawaai, nooit overlast, altijd buigen met de wind mee, bescheidenheid zit hen in het bloed en de cultuur. En het is ook nog eens lekker rustig!
Ben jij dat Meki?quote:Op woensdag 11 december 2013 02:12 schreef Fruitdrink het volgende:
Joodse gemeenschap is boos omdat iemand een jood wordt genoemd? Het moet niet gekker worden.. Hoe gaan zij dan reageren als hun mensenrechten worden geschonden? Ik moet wel zeggen dat ik dit wel beangstigend vind. Zij hebben zoveel invloed en een zeer sterke lobby dat zij een hele volk kunnen uitmoorden/beroven/vernederen maar o wee als iemand er wat van zegt dan is het antisemitisme.
Gastjes als jij zijn het probleem. Niet van mij overigens, ik kan daar alleen maar om lachen.quote:Op woensdag 11 december 2013 02:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat is precies jouw probleem?
Nee, "gastjes" zoals jij, die denken dat huilen om een uitspraak van een derderangs BN-er ook maar enig nut heeft, zijn het probleem. We zijn nu een week verder, toch? Is het al een week? Wat is er precies veranderd?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gastjes als jij zijn het probleem. Niet van mij overigens, ik kan daar alleen maar om lachen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |