Dat had ik ook bedacht, maar dacht dat warm water leidingen sneller last van kalk hadden.quote:Op maandag 9 december 2013 10:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien de koudwaterleiding verkalkt waardoor er minder koud water dus in het mengsel komt?
Maar na het afstellen moet het toch stabiel blijven? Of begrijp ik het niet goed.quote:Op maandag 9 december 2013 10:34 schreef ueberduitser het volgende:
Veel grohe kranen zijn gewoon af te stellen hoor qua afgiftetemperatuur. Dus graag even het type erbij vermelden.
Zou wel moeten ja, bij ons in ons vorige huis is hij ook 1x verlopen en heb ik hem opnieuw af moeten stellen.quote:Op maandag 9 december 2013 10:43 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Maar na het afstellen moet het toch stabiel blijven? Of begrijp ik het niet goed.
Het is een Grohterm 1000, artikelcode 34155000.
http://www.designkranenshop.nl/pdf/2012/11/48870.PDFquote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef Sometimes het volgende:
Gebruiksaanwijzing ga ik zo opzoeken, die heb ik vast ergens liggen.
Genoeg tips denk ik. Bedankt, ik ga moed verzamelen.
Nou nou nou...quote:Op maandag 9 december 2013 12:04 schreef Sometimes het volgende:
Ja, dit vind ik dus wel moeilijk. En als het misgaat kan ik niet meer douchen.
En waarom zou ik niets meer laten horen?
Hier kun je niets verkeerds aan doen, is niet moeilijk en je kraan sloop je er echt niet mee als het niet lukt hoor, stel je niet zo aan zeg.quote:Open de afsluiter en meet de temperatuur van het
uitstromende water met een thermometer, zie afb. [2].
2. Wrik de afdekkap (A) los, zie afb. [3].
3. Draai de schroef (B) los.
4. Trek de temperatuurgreep (C) eraf.
5. Draai zolang aan de regelmoer (D) tot het uitstromende
water een temperatuur van 38 °C heeft bereikt.
6. Plaats de temperatuurgreep (C) zo, dat de knop (E) naar
boven wijst, zie afb. [2].
7. Schroef de schroef (B) vast, zie afb. [3].
8. Breng de afdekkap (A) weer aan.
Mooi dat het gelukt is!quote:Op maandag 9 december 2013 12:45 schreef Sometimes het volgende:
Jij (UD) schrijft dat zo'n soort kraan bij jou ook een keer verlopen is. Hoe kan dat dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |