Hoelang deden jullie over het vinden van een (1-ste) baan?
quote:op een dinsdag getipt door een vriend, woensdag gebeld, vrijdag sollicitatie, en na een uur: "Nu moeten we het alleen nog even hebben over hoeveel je gaat verdienen"
Op donderdag 3 oktober 2002 13:39 schreef Snappie het volgende:
Ben sinds juli afgestudeerd maar heb nog steeds geen baan.
Ondertussen begin ik me behoorlijk te vervelen..je krijgt zo weinig input als je geen baan hebt...Hoelang deden jullie over het vinden van een (1-ste) baan?
quote:Eerste baan vond ik binnen een maand (en dat kwam alleen maar door de lange sollicitatieprocedure); mijn huidige baan heb ik een half jaar over gedaan om te vinden (ik was nog wel in dienst bij een ander bedrijf gelukkig).
Ondertussen begin ik me behoorlijk te vervelen..je krijgt zo weinig input als je geen baan hebt...Hoelang deden jullie over het vinden van een (1-ste) baan?
Tsja, ik werk hier nog maar een paar maanden, en werk in de ICT, dus wat wil je ...
quote:Ik heb communicatie gedaan; zit ook niet al te veel werk in momenteel. Daarbij woon ik ook nog in de bovenste helft van Nederland..
Op donderdag 3 oktober 2002 13:55 schreef thumper het volgende:
Duur hangt af van de sector waarin je wat zoekt. Ikzelf zit in de ICT, de drie banen die ik heb gehad heeft mij totaal 1 dag zoeken gekost... Maar ik kan me voorstellen dat als je wat zoekt in de Creatieve Therapie ofzo dat het wat langer kan duren
Maar ja je moet geluk hebben en de arbeidsmarkt is niet echt geweldig op het moment.
Succes!
Op vrijdag kreeg ik mijn bul, de dinsdag daarop heb ik gesolliciteerd en 's maandags zat ik achter m'n nieuwe bureau
quote:Ik woon in Leeuwarden maar wil hier weg. Mn vriend woont in Groningen, daar zou ik ook wel naar toe willen. Verder hebben de provincies FRL, GRN, DRENTE, FLEVO, GLD, OVERIJSSEL ook mijn aandacht.
Op donderdag 3 oktober 2002 13:58 schreef snoeki het volgende:
Waar woon je en wat doe je om een baan te zoeken en in welke sector?
Ik heb me inschreven bij veel uitzendbureaus, solliciteer op advertenties in de krant, via internet, ik vraag aan vrienden of zij nog wat weten en nu ben ik een beetje aan het netwerken; heb tips geahd van een vriend.
Ook wil ik straks open sollicitaties gaan versturen.
Best netjes..
quote:Linksboven of rechtsboven? Ik meen dat Atoz Origin (KPN) in Groningen nog mensen zoekt...
Op donderdag 3 oktober 2002 13:59 schreef Snappie het volgende:[..]
Ik heb communicatie gedaan; zit ook niet al te veel werk in momenteel. Daarbij woon ik ook nog in de bovenste helft van Nederland..
quote:Ik wil graag in Groningen wonen..laatst had ik ook een soll.gesprek bij .hetnet ook onderdeel van KPN in Groningen; niet aangenomen.
Op donderdag 3 oktober 2002 14:04 schreef thumper het volgende:[..]
Linksboven of rechtsboven? Ik meen dat Atoz Origin (KPN) in Groningen nog mensen zoekt...
Maar Atoz Origin zoekt nog mensen?
Wat voor soort mensen?
Kun je me misschien iets meer vertellen??
quote:Probeer http://www.nl.atosorigin.com/career/index.htm
Op donderdag 3 oktober 2002 14:08 schreef Snappie het volgende:[..]
Ik wil graag in Groningen wonen..laatst had ik ook een soll.gesprek bij .hetnet ook onderdeel van KPN in Groningen; niet aangenomen.
Maar Atoz Origin zoekt nog mensen?
Wat voor soort mensen?
Kun je me misschien iets meer vertellen??
Tweede baan: briefje schrijven en 3 weken later was alles in kannen en kruiken
quote:Geloof een maandje, maar ik had m'n school niet helemaal afgemaakt en had dus alleen certificaten.
Ben deze maand begonnen aan mijn "tweede" werkgever. Deze heb ik ook niet hoeven te zoeken. De werkgever heeft mij gevonden en tig keer gevraagd of ik niet bij hem wilde komen werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |