SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digo
Je hebt geen idee vriendquote:
Nee, dat sowieso niet, 'vriend'.quote:
ja het laatstequote:Op zondag 8 december 2013 22:51 schreef Scuidward het volgende:
Maar zijn dat dan nog grappen of getuigt de bovenmatige belangstelling voor dit soort specifieke gekkigheid van een onmetelijke onderhuidse frustratie of geniet je echt van je ongeremd uitlaten met alle krachttermen en voorspelbare oneliners die ze ongetwijfeld rijk zijn
Hoezo?? Je zit hier toch niet op de Frontpage?quote:Op zondag 8 december 2013 22:44 schreef eend112 het volgende:
Helaas moet ik dus al mijn joden/homo/marokkanen/gehandicapten enz enz grappen voor mij houden.
Ja dus echt nietquote:Op zondag 8 december 2013 22:55 schreef Aiciu het volgende:
Maak ze gewoon. Je kan hier gewoon met kanker schelden zonder geband te worden
prachtig boek, goed leesvoerquote:Op zondag 8 december 2013 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Ene Adolf had dat ook, hij loste dit op door er een mooi boek over te schrijven.
Dat is met een Dquote:Op zondag 8 december 2013 22:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja dus echt niet
Ben al een paar keer gebant
NEIN NEIN NEINquote:
Óooh, ik ben nu op pagina 53, ooooooh ik smelt helemaal weg als ik er aan denkquote:
Denk niet dat je dat haalt met die afgeknapte rode potlood van je.quote:Op zondag 8 december 2013 22:59 schreef SJK het volgende:
Ik zal eens iets hards in de farynx schuiven
En hier had ik een prachtige zoals we hem kennen "je moeder" grap kunnen maken.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 23:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
En hier had ik een prachtige zoals we hem kennen "je moeder" grap kunnen maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |