SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikke.quote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef Arcadia het volgende:
Topic 999 gaat erom spannen wie de lapo heeft
Alhamdoulillahquote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sagol elhamdulilah iyiyiz, sen nasilsin.
Ayca, Ik help je wel. :pquote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Ayca het volgende:
Mathemaat, ik heb morgen een wiskunde tentamen, help?
Mn nichtje is naar een concert van Tarik Menguc gegaan en ze heeft foto's met hem laten maken.quote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ja. Lurken till the day that i die.
Kadinlar matinesiquote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn nichtje is naar een concert van Tarik Menguc gegaan en ze heeft foto's met hem laten maken.
Waarom zijn al die getrouwde chicks hetzelfde.
Wat doen ze dan altijd hetzelfde? Fotos maken van zangers?(quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn nichtje is naar een concert van Tarik Menguc gegaan en ze heeft foto's met hem laten maken.
Waarom zijn al die getrouwde chicks hetzelfde.
Foto's idd met zangers die niets meer voorstellenquote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat doen ze dan altijd hetzelfde? Fotos maken van zangers?(
Oke... bedankt. Ik ben er al weer uit, als ik iets weer niet snap hoor je het wel.quote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik? Euhmm, gewoon een mede Fokster, Ik wou je graag helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |