En die buren in rolstoel kunnen ook sinds vorige week dinsdag nog steeds de deur niet uit?quote:Op maandag 9 december 2013 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze gaan de dakgoten vervangen en nu staan sinds vorige week dinsdag de steigers.
En ze staan zo dat mn schuur niet open kan
En ik bel al sinds woensdag en ik hoor al sinds woensdag dat ze zsm weggehaald worden maar neen
Oh, dasniehandigniequote:Op maandag 9 december 2013 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze gaan de dakgoten vervangen en nu staan sinds vorige week dinsdag de steigers.
En ze staan zo dat mn schuur niet open kan
En ik bel al sinds woensdag en ik hoor al sinds woensdag dat ze zsm weggehaald worden maar neen
Whahahaha nee daar was ik bang voor als ze door zouden schuiven naar henquote:Op maandag 9 december 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En die buren in rolstoel kunnen ook sinds vorige week dinsdag nog steeds de deur niet uit?
Neequote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Krees is los met haar bak ende braadkunsten
Rewimo, heddegij nog spannende mail gehad?
Kijk hier staat onder de kip ook nog steeds vanaf 9 december:quote:Op maandag 9 december 2013 22:20 schreef tombolafan het volgende:
Die kip was vanaf 19 december staat in Lidl topic, drukfout?
Voor de rest heb je groot gelijk
Nou daarom bleef ik de discussie met die gozert aangaanquote:Op maandag 9 december 2013 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar wtf, als je toch boekt leg je die prijs toch vast? Kan toch niet dat jij een kamer boekt en dat ze dan de prijs ineens omhoog gooien ivm de vraag.
quote:
Van Greenhouse Talent, een Belgische concert promotor. Ik denk dat ik in hun systeem terechtgekomen ben toen ik naar Lindsey in Brusel ging.quote:Op maandag 9 december 2013 16:10 schreef Bamba het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waarvan had jij een nieuwsbrief gehad dan? Ik ben geabonneerd op hun nieuwsbrieven, maar geen email
Euh... ik kreeg vandaag welgeteld 1 brief. Die was op 22 oktober geschreven en op 8 november ontvangen. En die heb ik vandaag dus "al" gekregen en afgehandeld. En dat ging om een afmelding per 1 decemberquote:Op maandag 9 december 2013 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen is werkdag 5, dus dan moet het
Whutquote:Op maandag 9 december 2013 22:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Euh... ik kreeg vandaag welgeteld 1 brief. Die was op 22 oktober geschreven en op 8 november ontvangen. En die heb ik vandaag dus "al" gekregen en afgehandeld. En dat ging om een afmelding per 1 december
Ja en dan vraag je maar of sta je erop dat ze mij laten terugbellenquote:Op maandag 9 december 2013 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Whut![]()
Kan ik dan beter toch nog niet ff bellen ofzo dan?
Ik U wel terugquote:Op maandag 9 december 2013 22:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja en dan vraag je maar of sta je erop dat ze mij laten terugbellenZe kunnen mij dan mailen met een terugbelverzoek
En dan ga ik wel u tegen je zeggen
Ik heb geen printer en telefonisch boeken zou ook gewoon goed moeten gaanquote:Op maandag 9 december 2013 22:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Van Greenhouse Talent, een Belgische concert promotor. Ik denk dat ik in hun systeem terechtgekomen ben toen ik naar Lindsey in Brusel ging.
@Greys: voortaan online boeken en je boeking uitprinten en meenemen, kan er geen misverstand meer zijn.
Ik ben er van 8 tot 4 (ook op woensdag)quote:Op maandag 9 december 2013 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik U wel terug
Tot hoe laat kun je bellen dan? Ik ben pas tegen half 6 thuis of in m'n pauze bereikbaar of op woensdagmiddag.
Oh oke, ik dacht dat je van Pentatonix zelf een nieuwsbrief gehad had. Ik ga in ieder geval naar het Antwerpse concertquote:Op maandag 9 december 2013 22:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Van Greenhouse Talent, een Belgische concert promotor. Ik denk dat ik in hun systeem terechtgekomen ben toen ik naar Lindsey in Brusel ging.
@Greys: voortaan online boeken en je boeking uitprinten en meenemen, kan er geen misverstand meer zijn.
Maar hoe werkt dat dan?quote:Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben er van 8 tot 4 (ook op woensdag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |