De Jong was in de eerste 2 seizoenen mijn beste speler, toen verkocht ik hem voor 16 miljoen aan Southampton wat hem nu 2 seizoenen later weer voor 2,5 miljoen op de transferlijst heeft staanquote:Op maandag 9 december 2013 20:52 schreef FireFox1 het volgende:
Echt![]()
JC schaal, sta ik met Ajax 2 - 2 gelijk tegen Utrecht. Krijg in de laatste seconde een strafschop mee, wat uiteraard gemist wordt door Siem.
Scoort diezelfde Siem in de allerlaatste seconde van de verlenging in eigen doel.![]()
Goed dat ik 2 dagen daarna FC Porto zo gek kreeg om hem voor 18 miljoen te verkopen.
De Jong bakte er bij mij sowieso niks van. 4 goals in 32 wedstrijden is gewoon te weinig. Gelukkig heb ik een ontketend Bojan die er 31 inschootquote:Op maandag 9 december 2013 20:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De Jong was in de eerste 2 seizoenen mijn beste speler, toen verkocht ik hem voor 16 miljoen aan Southampton wat hem nu 2 seizoenen later weer voor 2,5 miljoen op de transferlijst heeft staan
Is Shaw trouwens een beetje chill als hij eenmaal oud is?quote:
Is nu 21 maar Boilesen heeft betere seizoenen gekend, vind hem die 28 miljoen dus nog niet waard maar misschien wordt hij nog beter.quote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef Silv het volgende:
[..]
Is Shaw trouwens een beetje chill als hij eenmaal oud is?
8,5 miljoen, valt mee dusquote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef d1ce het volgende:
[..]
Wat is de transferwaarde van jouw Fierro wel niet
Volgens mij gaan de waardes omhoog naarmate de kwaliteit van de Eredivisie ook stijgt ofzo.quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
8,5 miljoen, valt mee dus![]()
Zijn stats zijn wel gruwelijk![]()
Maar de waardes willen in de Eredivisie niks zeggen. Vitinho was ook maar 12 miljoen waard, ik verkoop hem aan Dortmund voor 37 miljoen en daar was zijn waarde meteen 43,5 miljoen![]()
Als ik Fierro had verkocht aan Milan was zijn waarde waarschijnlijk 70 miljoen geweest
Wel lekkere stats though. Met een paar jaar waarschijnlijk een van de beste linksbacks. Ik heb alleen nog nooit een save gehad die langer was dan 4/5 jaar.quote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is nu 21 maar Boilesen heeft betere seizoenen gekend, vind hem die 28 miljoen dus nog niet waard maar misschien wordt hij nog beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer je club groter is ook. In FM13 zat ik in 2024 en was de Eredivisie nog steeds zaad terwijl ik met Ajax al 9x de CL had gewonnen. Wel hadden veel spelers een waarde van +30 miljoenquote:Op maandag 9 december 2013 21:51 schreef d1ce het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de waardes omhoog naarmate de kwaliteit van de Eredivisie ook stijgt ofzo.
Xavi stopt na dit seizoen, ik ga hem proberen te regelen als trainer ofzo
Hij zit als vast onderdeel van Chelsea in het spel. Krijgt geen salaris en kan niet weg. Gaat na het 4e seizoen wel met pensioen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef d1ce het volgende:
Iemand enig idee waarom ik Piet de Visser niet kan benaderen als scout?
Ja hij is clubloos maar ik wil die ouwe knakker wel hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zit als vast onderdeel van Chelsea in het spel. Krijgt geen salaris en kan niet weg. Gaat na het 4e seizoen wel met pensioen.
Ik heb Boskamp nu in dienstquote:Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ja hij is clubloos maar ik wil die ouwe knakker wel hebbenJammer
quote:Op maandag 9 december 2013 21:51 schreef Silv het volgende:
[..]
Wel lekkere stats though. Met een paar jaar waarschijnlijk een van de beste linksbacks. Ik heb alleen nog nooit een save gehad die langer was dan 4/5 jaar.
Ik heb o.a. Messi, Higuaín, Modric en Viera in dienstquote:
Ik Raúl, Seedorf en Javier Zanettiquote:Op maandag 9 december 2013 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb o.a. Messi, Higuaín, Modric en Viera in dienst
Hoe werkt dat danquote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker geregeld weerIk zit van 18 juli tot 28 juli op trainingskamp in China maar heb de 25e nog wel ff de Fruitschaal (tegen PSV) te spelen
Ja geen ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |