Beetje Timothy voor de gek houden ^^quote:Op zondag 8 december 2013 22:07 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Lica en Josue blessa, mn eerste keuzes voor AML. Dan maar Djalma erin, meteen hattrickje
Tevens GEWELDIGE troll Thad
quote:
Ik heb er meestal zes of zeven en tegen zwaardere tegenstanders gaat de meer druk naar voren er dan nog af.quote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef Zhano het volgende:
Heeft iedereen net zo weinig team instructies als Dion?Ik heb er 11 en vaak gaat dat in de wedstrijd nog naar 13-14....
quote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef Zhano het volgende:
Heeft iedereen net zo weinig team instructies als Dion?Ik heb er 11 en vaak gaat dat in de wedstrijd nog naar 13-14....
6, kom er ook niet verder aan tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef Zhano het volgende:
Ik heb er 8. Tijdens de wedstrijd verander ik eigenlijk nooit wat aan de teaminstructies. Heb wel nog naast mijn basistactiek een tactiek voor als ik achter sta en een doelpunt moet forceren en een tactiek om een voorsprong over de streep te trekken en die hebben natuurlijk allebei wel andere teaminstructies dan mijn standaard.quote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef Zhano het volgende:
Mensen die niet na elke wedstrijd savenquote:Op zondag 8 december 2013 22:15 schreef Zhano het volgende:
Goffer, FM crasht
Maand vooruitgang kwijt![]()
En dan als je verliest snel afsluiten zeker?quote:Op zondag 8 december 2013 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die niet na elke wedstrijd saven
Wtf, waarom zo lang zonder savenquote:Op zondag 8 december 2013 22:15 schreef Zhano het volgende:
Goffer, FM crasht
Maand vooruitgang kwijt![]()
Dit zijn mijn basisinstructies. Bij moeilijke wedstrijden of tegen moeilijkere tegenstanders verander ik best veel (net voor of tijdens de wedstrijden)quote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef Zhano het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2013 22:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
En dan als je verliest snel afsluiten zeker?
Je speelt toch met hangende vleugelspitsen? Dan is een rechtspoot op links toch beter?quote:Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef dion_v_k het volgende:
Hem halen als vervanger van Vitinho of Muniain?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Quintero moet ik wel omtrainen naar AML, dat vind ik een nadeel. Voordeel vind ik dat ik met hem een linkspoot op links heb en Muniain is rechts
Quintero op AMLquote:Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef dion_v_k het volgende:
Hem halen als vervanger van Vitinho of Muniain?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Quintero moet ik wel omtrainen naar AML, dat vind ik een nadeel. Voordeel vind ik dat ik met hem een linkspoot op links heb en Muniain is rechts
quote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Quintero op AMLGewoon AMC zetten, hij is echt een baasje
Ja misschien wel. Kan Muniain voor +- 35 miljoen halen. Quintero zou rond de 45 kostenquote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je speelt toch met hangende vleugelspitsen? Dan is een rechtspoot op links toch beter?
Wat een prutser,quote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze baas aan de kant zetten voor Quintero
Haterquote:
No wayquote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb bij Excelsior Simon Cziommer op AMC, ik win.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |