Ik hou maar stug vol, ik weet het anders ook nietquote:
Of serveer alsnog patat!quote:Op donderdag 19 december 2013 11:28 schreef Vanyel het volgende:
Wees blij dat ze maar 1 gang noemde.
hi hi ha ha ho ho?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:51 schreef Dven het volgende:
Geldt Asha ten Broeke (door lolbroeken ook wel bestempeld als Asha Tuinbroeke..) nu als schoonheidsideaal binnen de lesbische commune of is dit een vooroordeel van minder vooruitstrevende mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:05 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
hi hi ha ha ho ho?
<-- Check m'n avatarIk ben het met je eens. Ben je ook fan van Portia De Rossi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Nou fan.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Ben je ook fan van Portia De Rossi?
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:10 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Nou fan.
Ik zou niet wegrennen.![]()
Maar zo ken ik er nog wel 200 ofzo
Ik nietquote:Op donderdag 19 december 2013 13:12 schreef Dven het volgende:
Ik was ook best teleurgesteld toen bleek dat ze op vrouwen valt.
Wat ons een soort van voedselconcurrenten maaktquote:
Vrees het ook jaquote:Op donderdag 19 december 2013 13:35 schreef jajablahblah het volgende:
Ik denk niet dat we een poging hoeven doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |