Nee, volgens mij niet. Wat zoekwerk leert dat hij tegenwoordig motivatiegesprekken en lezingen geeft.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:23 schreef Iwanius het volgende:
Even een algemene vraag.
Loop het welbekende "bolle van Zwolle"..."lek van PEC"oud Ajax keeper Piet Schrijvers nog steeds daar rond in Zwolle in een of andere functie?
Motivatiegesprekken kunnen ze bij PEC momenteel prima gebruiken, dus vlieg Schrijvers maar snel in. De hele winterstop dagelijks motivatietraining. Eens kijken of PEC daarna gemotiveerd aan de rest van het seizoen kan beginnen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Wat zoekwerk leert dat hij tegenwoordig motivatiegesprekken en lezingen geeft.
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op zondag 22-12-2013 om 16:47:39PEC Zwolle gaat zich versterken met de 22-jarige rechtsbuiten Athanasios Karagounis. Dat melden Griekse media. reageer retweet
Ik weet hetquote:Op zondag 22 december 2013 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
En zo wint Go Ahead Eagles met 2-1 van FC Utrecht en zijn ze PEC op de ranglijst gepasseerd.
De Eagles staan nu tiende met 23 punten, PEC elfde met 22 punten.
Deze tussenstand blijft heel wat weekjes op de borden staan. Hopelijk zorgt het voor nieuwe motivatie bij PEC.quote:
En definitiefquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:34 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 21:32:24PEC Zwolle is bijna rond met Denis Mahmudov. De aanvaller komt als de deal definitief beklonken is in de winterstop PEC Zwolle versterken. reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En definitief
Dit seizoen al 19x gescoord in de Topklasse.
Als jij 'm een beetje bijhoudt doe ik dat ook een beetje, deal?quote:TRANSFERS WINTERPERIODE 2013/14
Nieuw: (naam - club - tot)
Denis Mahmudov - Excelsior '31 - ?
Weg:
Waarschijnlijk:
Athanasios Karagounis - Antromitos (Moet nog gekeurd worden)
Achenteh - Heerenveen/Utrecht (aflopend contract en niet bijgetekend)
Lachman - Twente/Utrecht (aflopend contract en niet bijgetekend)
Benson - ? - (aflopend contract en niet bijgetekend)
Komt goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Als jij 'm een beetje bijhoudt doe ik dat ook een beetje, deal?
Zo'n speler moet gewoon lekker bij Zwolle blijvenquote:Op zondag 29 december 2013 14:13 schreef Afwazig het volgende:
Benson raak je echt niet kwijt hoor. Ja, aan een topklasser misschien.
en is ook helemaal niks mis meequote:Op maandag 30 december 2013 00:40 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Zo'n speler moet gewoon lekker bij Zwolle blijven
dan moet je serieus gaan vrezen voor degradatiequote:Op zondag 29 december 2013 13:57 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Ben benieuwd naar de transfers in Januari. Zonde om spelers en Achenteh en Lachman kwijt te raken, slaat toch een gat in dit elftal, al kunnen we nog veel verwachten van spelers als Klich en Thomas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |