Zo overdrevenquote:
Mensen oppakken voor diefstal =/= autistischquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo overdrevenHet was gewoon een leuke actie, dan moet je niet zo autistisch gaan doen
Je kan toch wel wat hebben. Pak ze over 2 jaar gewoon een keer terug.
Het opvatten als diefstal in plaats van opvatten als geslaagde grap is mijns inziens een beetje jammer. Het is niet alsof dat ding niet terug komt in Zwolle.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen oppakken voor diefstal =/= autistisch
Het ding is al terug in Zwolle. Maar het verbaast me niets dat PEC aangifte heeft gedaan (toen was trouwens ook nog niet bekend waar de schaal was) en het verbaast me ook niet dat de politie hier tijd in steekt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het opvatten als diefstal in plaats van een knappe grap is autistisch imo. Het
[..]
Het opvatten als diefstal in plaats van opvatten als geslaagde grap is mijns inziens een beetje jammer. Het is niet alsof dat ding niet terug komt in Zwolle.
Te late editquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het ding is al terug in Zwolle. Maar het verbaast me niets dat PEC aangifte heeft gedaan (toen was trouwens ook nog niet bekend waar de schaal was) en het verbaast me ook niet dat de politie hier tijd in steekt.
En donder toch op met je autistisch![]()
Ik zou dat net zo goed mongolisch vinden. Nog meer zelfs omdat het een levend dier is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:35 schreef portie het volgende:
Diefstal en inbraak is altijd fout natuurlijk, ook als dat ludiek bedoeld is.
Vraag me daarnaast ook af wat ze in Zwolle zouden zeggen als die adelaar ontvoerd was. Of dat dan ook grappig was of dat het dan ook fout zou zijn.
Heb een toto staan met zwolle winst. Go PEC!quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:56 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, veel te veel aandacht voor deze mongolen. Over een paar uur Excelsior-uit
Als ze zo doorspelen wordt 0-2 niet de eindstand. Excelsior wordt af en toe echt zoekgetikt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:31 schreef Moira. het volgende:
Ja hoor, scoor maar even 2 balletjes in het kwartiertje dat ik vergeten was 'm aan te zetten
En dan nu zeker niks meer
True true, PEC is weer baasje aan het zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ze zo doorspelen wordt 0-2 niet de eindstand. Excelsior wordt af en toe echt zoekgetikt.
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 22:16:35Ron Jans: "Blessures Benson en Lachman lijken ernstig. Wissels Boer en Van Polen waren uit voorzorg." #exczwo reageer retweet
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 22:17:31"Lachman hoorde iets knakken. Is er denk ik 6 tot 8 weken uit. Kan midden februari weer bij de groep aansluiten.", besluit Jans hoopvol. reageer retweet
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 22:23:20Als Lachman deze winter niet bij PEC Zwolle vertrekt gaat hij verlengen, tenminste als hij zich aan zijn belofte houdt. reageer retweet
De best mogelijke loting als je het mij vraagt. Al moeten de spelers wel beseffen dat je ze niet moet onderschattenquote:
Nee, volgens mij niet. Wat zoekwerk leert dat hij tegenwoordig motivatiegesprekken en lezingen geeft.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:23 schreef Iwanius het volgende:
Even een algemene vraag.
Loop het welbekende "bolle van Zwolle"..."lek van PEC"oud Ajax keeper Piet Schrijvers nog steeds daar rond in Zwolle in een of andere functie?
Motivatiegesprekken kunnen ze bij PEC momenteel prima gebruiken, dus vlieg Schrijvers maar snel in. De hele winterstop dagelijks motivatietraining. Eens kijken of PEC daarna gemotiveerd aan de rest van het seizoen kan beginnen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Wat zoekwerk leert dat hij tegenwoordig motivatiegesprekken en lezingen geeft.
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op zondag 22-12-2013 om 16:47:39PEC Zwolle gaat zich versterken met de 22-jarige rechtsbuiten Athanasios Karagounis. Dat melden Griekse media. reageer retweet
Ik weet hetquote:Op zondag 22 december 2013 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
En zo wint Go Ahead Eagles met 2-1 van FC Utrecht en zijn ze PEC op de ranglijst gepasseerd.
De Eagles staan nu tiende met 23 punten, PEC elfde met 22 punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |