twitter:muldermichel twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 18:48:09Aan de overkant van de weg naast de ijsbaan en wat krijgen we? Medailles van chocolade http://t.co/BADEmrULXQ reageer retweet
quote:Op zondag 8 december 2013 15:06 schreef Montov het volgende:
Dit is de tweet waarvan Snoeks denkt dat de winkel chocolademedailles verkoopt, maar het zijn echte... Mulder gaf dat ook aan in het interview na zijn tweede 500m:twitter:muldermichel twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 18:48:09Aan de overkant van de weg naast de ijsbaan en wat krijgen we? Medailles van chocolade http://t.co/BADEmrULXQ reageer retweet
twitter:wblenk twitterde op zondag 08-12-2013 om 11:35:06@muldermichel Stel dat @ShaniDavis wint, hebben ze dan wel witte chocolade? Anders eet 'ie z'n vingers er bij op.... reageer retweet
Ik wou hem net plaatsen ja, wat een droeftoeterquote:Op zondag 8 december 2013 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]twitter:wblenk twitterde op zondag 08-12-2013 om 11:35:06@muldermichel Stel dat @ShaniDavis wint, hebben ze dan wel witte chocolade? Anders eet 'ie z'n vingers er bij op.... reageer retweet
Nu wel.quote:Op zondag 8 december 2013 15:17 schreef Montov het volgende:
5km is begonnen op het ISU kanaal.
Nog niet bij de NOS.
Douwe de Vries (tegen Dobbinquote:
Dat was vrij epischquote:Op zondag 8 december 2013 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu wel.
Yuskov in elk geval niet weer met zo'n achterlijk begin
Douwe de Vries, Bergsma, de Jong en Blokhuijsenquote:
Douwe de Vries is ook sneller.quote:
Die gaat wel mee voor de ploegenachtervolging en dan rijdt hij gelijk ook de 1500.quote:Op zondag 8 december 2013 15:32 schreef Remzz het volgende:
Blokhuijsen, dat word nog heel spannend voor hem, geen idee hoe hij naar Sochi zou moeten, op welke afstand.
Ja als 4e op de 1500 meter inderdaad... maar ik weet niet of hij alleen voor de ploegenachtervolging meegenomen zal worden.quote:Op zondag 8 december 2013 15:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die gaat wel mee voor de ploegenachtervolging en dan rijdt hij gelijk ook de 1500.
Je wil liever niet met Bergsma starten op TP omdat die gewoon wat te traag startquote:Op zondag 8 december 2013 15:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja als 4e op de 1500 meter inderdaad... maar ik weet niet of hij alleen voor de ploegenachtervolging meegenomen zal worden.
daar is de prestatiematrix juist voor bedoelt..om dus een schaatser voor TP mee te krijgen. TP komt daar dus hoog op te staanquote:Op zondag 8 december 2013 15:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja als 4e op de 1500 meter inderdaad... maar ik weet niet of hij alleen voor de ploegenachtervolging meegenomen zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |