Lotte van Beek is imo beter dan Leenstraquote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef Montov het volgende:
Eindelijk de sterkste opstelling van Nederland.
Antionette de Jong als reserve zou het helemaal afmaken.
Wat mij betreft De Jong > Leenstra. Maar met elke degelijke derde rijdster naast Wust en Ter Mors mag het geen enkel probleem zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef Montov het volgende:
Eindelijk de sterkste opstelling van Nederland.
Antionette de Jong als reserve zou het helemaal afmaken.
Inderdaad, Ter Mors leek het haast het zwaarste te hebben als ik het zo snel zagquote:Op zondag 8 december 2013 17:19 schreef Montov het volgende:
Ik vond Leenstra erg sterk vandaag. Minstens zo sterk als Ter Mors.
Net als de vorige 2 spelenquote:Op zondag 8 december 2013 17:20 schreef Mansjester het volgende:
Als we tijdens de OS niet 2 keer goud halen bij de TP zou dat vrij best schandalig zijn eigenlijk
De vrouwen moeten de eerste dag tegen de nummer 7 of 8.quote:Op zondag 8 december 2013 17:17 schreef heywoodu het volgende:
Huh, is het op de OS eerst een kwali en dan de finale? Zoals op de baan dus, waar volgens mij de nrs 1 en 2 van de kwali direct naar de finale gaan?
Ik dacht dat het eerst kwali was en dan knock-out, of heeft de commentator het fout?
dat komt omdat er nu wel tijd en aandacht in de achtervolging gestopt wordt. Was hard nodig ookquote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we nu nog oppermachtiger
Dat sowieso maar er hoeft maar 1 van de drie dames in 1 vna de 3 wedstrijden een misslag te maken en in de boarding terecht komen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we nu nog oppermachtiger
Yup, meer dan terecht dat hier gewoon op wordt getraind. Blijf het slecht vinden dat het eigenlijk zolang is verwaarloosdquote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat komt omdat er nu wel tijd en aandacht in de achtervolging gestopt wordt. Was hard nodig ook
Moeilijk te zeggen. Leenstra heeft maar één rondje op kop gereden, Ter Mors twee (aan een stuk), waarna Wust onder haar door knalde met nog een lichte versnelling in de laatste ronde.quote:Op zondag 8 december 2013 17:19 schreef Montov het volgende:
Ik vond Leenstra erg sterk vandaag. Minstens zo sterk als Ter Mors.
Volgens Jac Orie heb je helemaal geen tijd en aandacht nodig. Helemaal geen eigenbelang natuurlijk:quote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat komt omdat er nu wel tijd en aandacht in de achtervolging gestopt wordt. Was hard nodig ook
twitter:JacOrie twitterde op zondag 08-12-2013 om 09:31:16Gelegenheidsteam rijdt 3.41.46. Dat was de afgelopen 3 jaar voldoende geweest om wereldkampioen mee te worden. Dus .... reageer retweet
Wüstquote:Op zondag 8 december 2013 17:43 schreef DeLuna het volgende:
Ze kunnen bij de dames wel 2 teams neerzetten onderhand
Die zou nog beweren dat een team met Van Riessen en Gerritsen een prima optie is. En Tuitert en Otterspeer bij de heren zal er ook wel mee door kunnen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Volgens Jac Orie heb je helemaal geen tijd en aandacht nodig. Helemaal geen eigenbelang natuurlijk:twitter:JacOrie twitterde op zondag 08-12-2013 om 09:31:16Gelegenheidsteam rijdt 3.41.46. Dat was de afgelopen 3 jaar voldoende geweest om wereldkampioen mee te worden. Dus .... reageer retweet
net zoals bij het bobsleeën daar hebben de grote landen ook 2 teamsquote:Op zondag 8 december 2013 17:43 schreef DeLuna het volgende:
Ze kunnen bij de dames wel 2 teams neerzetten onderhand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |