Veel keus hebben ze daar niet hequote:Op zondag 8 december 2013 16:57 schreef wimderon het volgende:
Waarom dan ook Angermuller opstellen, dat werkte zelfs in Calgary en Salt Lake niet
quote:Op zondag 8 december 2013 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tsja, Beckert en Pechstein is ook geen goeie combi en veel meer smaken heeft Duitsland bijna niet
Bay en Kraus rijden degelijke 3 kilometers dit seizoen, Ost dit weekend ook. Met Angermuller lukte het zelfs op snelle banen al niet om fatsoenlijk het einde te halen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veel keus hebben ze daar niet he
Wordt hier ook gezegd door de partner van Pechsteinquote:Op zondag 8 december 2013 17:04 schreef Montov het volgende:
Duitsland heeft nu alleen Wolf (gaat stoppen na Sochi heb ik gehoord), Pechstein (dopingoma) en Schwarz. En misschien nog wat subtop bij de mannen op de langere afstanden. Het is echt hopeloos vergeleken met vroeger.
Wolf is ook niet meer wat het geweest is. Pechstein heeft misschien nog wel de grootste kans op een medaille.quote:Op zondag 8 december 2013 17:04 schreef Montov het volgende:
Duitsland heeft nu alleen Wolf (gaat stoppen na Sochi heb ik gehoord), Pechstein (dopingoma) en Schwarz. En misschien nog wat subtop bij de mannen op de langere afstanden. Het is echt hopeloos vergeleken met vroeger.
en waarom stellen ze die niet allemaal op?quote:Op zondag 8 december 2013 17:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Bay en Kraus rijden degelijke 3 kilometers dit seizoen, Ost dit weekend ook. Met Angermuller lukte het zelfs op snelle banen al niet om fatsoenlijk het einde te halen.
Wel de beste tijd tot nu toe.quote:Op zondag 8 december 2013 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poolse trein rammelt aan alle kanten
kan niet anders. Maar is er dan niemand die al die ego's op hun plaats kan zetten? Het is er nu te laat voor, maar dat had voor het seizoen wel gemoetenquote:Op zondag 8 december 2013 17:09 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij is het echt haat en nijd in het Duitse team en kan geen enkel team fatsoenlijk samenwerken.
Lotte van Beek is imo beter dan Leenstraquote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef Montov het volgende:
Eindelijk de sterkste opstelling van Nederland.
Antionette de Jong als reserve zou het helemaal afmaken.
Wat mij betreft De Jong > Leenstra. Maar met elke degelijke derde rijdster naast Wust en Ter Mors mag het geen enkel probleem zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef Montov het volgende:
Eindelijk de sterkste opstelling van Nederland.
Antionette de Jong als reserve zou het helemaal afmaken.
Inderdaad, Ter Mors leek het haast het zwaarste te hebben als ik het zo snel zagquote:Op zondag 8 december 2013 17:19 schreef Montov het volgende:
Ik vond Leenstra erg sterk vandaag. Minstens zo sterk als Ter Mors.
Net als de vorige 2 spelenquote:Op zondag 8 december 2013 17:20 schreef Mansjester het volgende:
Als we tijdens de OS niet 2 keer goud halen bij de TP zou dat vrij best schandalig zijn eigenlijk
De vrouwen moeten de eerste dag tegen de nummer 7 of 8.quote:Op zondag 8 december 2013 17:17 schreef heywoodu het volgende:
Huh, is het op de OS eerst een kwali en dan de finale? Zoals op de baan dus, waar volgens mij de nrs 1 en 2 van de kwali direct naar de finale gaan?
Ik dacht dat het eerst kwali was en dan knock-out, of heeft de commentator het fout?
dat komt omdat er nu wel tijd en aandacht in de achtervolging gestopt wordt. Was hard nodig ookquote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we nu nog oppermachtiger
Dat sowieso maar er hoeft maar 1 van de drie dames in 1 vna de 3 wedstrijden een misslag te maken en in de boarding terecht komen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we nu nog oppermachtiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |