Dit dus...en trouwens, 17,21 of 28 jaar...maakt niks uit. Het blijft een kinderlijke eigenschap van vrouwen/mannen om niet eerlijk te durven zijn. ik hoop dat ik fout zit, maar ik denk dat het einde verhaal is. liefde moet puur zijn, zonder enige forcering en je moet elkaar aanvoelen. Wees wel blij met hoe je bent, dat je woorden tot daden kunt brengen in de liefde en niet zomaar opgeeft. Maar de obsessieve gedachtes, loslaten. Bij de volgende dus als een laken vasthouden. Niet stevig, maar ook niet zacht vasthouden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zou me iniedergeval meer zorgen maken om het feit dat ze je niet op FB toevoegt. Zelf heb ik dit ook wel eens gedaan, en de reden erachter was niet positief. Hetzelfde als vrienden en anderen van wie ik dit wel eens gehoord heb.
Daarnaast, (veel) meisjes hebben nou eenmaal hun portie aandacht en bevestiging (ook van anderen) nodig. Ook dit kan gewoon weer zowel heel onschuldig als minder zijn.
Zoals ik al zei, ik zit momenteel een beetje in 't zelfde schuitje. (Niet wat FB betreft trouwens![]()
) Je zoekt overal iets achter, en probeert overal een reden voor te hebben. Ik heb besloten om 't maar gewoon te laten en m'n kop er niet over te blijven breken. Het contact wordt al wat minder, en binnenkort laat ik gewoon weten wat ik voel en denk, en wat er daarna gebeurt zien we dan wel weer.
Genoeg andere meisjes op de wereld nog.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:56 schreef MarioBalotelli het volgende:
Toch blijf ik goedgelovig:
1.Ze zegt dat ze veel vrienden heeft (ook jongensvrienden) -Dat is nou eenmaal in Nederland veelvoorkomend in tegenstelling tot mijn thuisland Italie-
2. Ze zegt dat ze graag mensen ontmoet (zonder bijbedoelingen)
Oké die eerste twee zijn dan niet direct aan mij verbonden maar dit wel:
1. Ze is nog bij me ondanks dat k bijna dagelijks een paar verwijten heb voor haar
2. Als ik om gevoel vraag zegt ze ik voel me verliefd, k mis je.
3. Tijdens seks was ze erg onzeker, ze vroeg doe ik dit wel goed? En ze zei dat ik haar 2e jongen ben. En dat zag ik ook wel terug in haar gedrag.
4. De keren dat ze bij mij was, opende ze de hele dag geen app, enkel om terugreis te plannen.
5. Ze accepteert mj om hoe k ben, en ze zegt dat ze mij echt wil, en dat ik haar speciaal laat voelen omdat ze zichzelf bij mij kan zijn volledig.
6. Ze zou donderdag komen, maar kon niet ivm een ongeluk met haar oma. Ze appte me gelijk reusachtige verhalen van sorry, ik hoop dat je me nog wil en dat je niet afknapt. k meen het echt en ga zsm naar je komen.
7. Ze zei al (misschien bluf) je mag me telefoon doorlezen als je wil want er is niks!! wanneer ga je dat nou eens inzien moet ik dat 100x zeggen ofzo.
8. Ze reist verdomme 200 km voor me (al 5x n 2 weken tijd, +/- 40 euro per reis), en elke keer 6 uur reizen totaal, dat doe je niet voor iemand waar je niet 100% op verliefd bent.
9. Tenslotte waarom zou iemand zo lang het volhouden om mij 24/7 te appen, elke keer zichzelf moet verantwoorden, bijna elke dag wel mij hoort zeuren over iets waar ik niet blij om ben? Dat hou je alleen vol als je echt verliefd bent
10. Ze verwijderde netlog voor me, en belde me een dag uit zichzelf op om al haar belminuten (2 uur) weg te gooien om zeker te weten dat ik niet boos op haar was.
Nee het is lastig, want dit zijn de positieve punten hierboven en die zijn ruimschoots meer aanwezig t.o.v. de negatieve hier onder:
1. Mij niet accepteren op Facebook (geen melding kreeg ze volgens zchzelf)
2. Jongens hun foto's leuk vinden (Wat volgens haar gewoon vriendschappelijk is)
3. Nooit uit haar zelf bellen (Tja? Misschien bang/verlegen/onzeker om fouten te maken bij het initiatief nemen of bang mij te irriteren?)
4. Spiegelend gedrag op app (wellicht weet ze niks te zeggen?)
5. EEn paar keer online staan zonder te reageren op mj of iets (oké als ik een kusje geef hoef je niet elke keer te reageren, maar ze gaf wel aan met een jongen te appen die ze kent van school vroeger, vriendschappelijk enkel. Maar wel vaak.
Tja? Glas halfleeg of halfvol? Het is een nederlands meisje, brunette, 21 jaar uit maastricht, goedlachs en verlegen.
Wat is dat nou toch voor een kutopmerking, ten eerste is het bullshit, want blijkbaar spaart ze mensen gezien die 700 "vrienden" en ten tweede ben jij niet "een van de vrienden"...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:56 schreef MarioBalotelli het volgende:
Ja geen behoefte aan nieuwe vrienden op fb zei ze omdat ze vaak wordt toegevoegd ofzo??? Nooit stil gestaan om mij toe te voegen aangezien ze reallife belangrijker vind dan iets als FB. En ze vertrouwt me toch wel zei ze, verder vond ze t niet leuk dat ik checkte en wantrouwde aangezien t gewoon bekende zijn zonder reden of bedoelingen zegt ze.
Jammer dat het zo moet, maar misschien biedt dat meer duidelijkheid. Wel een profielfoto gebruiken. Op "vrienden" klikken en dan op die "potlood" rechts en dan op "privacy bewerken" klikken en dan vriendenlijst instellen op "alleen ik"quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:05 schreef MarioBalotelli het volgende:
Oke klinkt dan naar en wantrouwend maar dan maak ik een profiel aan, tijdelijk om een en ander te testen.
Iemand idee hoe je het aantal vrienden kan verbergen op fb voor haar dan mocht ze connectie worden?
Maakt toch niet uit? Het gaat er toch om of ze een vreemde wel accepteert en jou niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:05 schreef MarioBalotelli het volgende:
Oke klinkt dan naar en wantrouwend maar dan maak ik een profiel aan, tijdelijk om een en ander te testen.
Iemand idee hoe je het aantal vrienden kan verbergen op fb voor haar dan mocht ze connectie worden?
Vooral jammer dat mensen niet direct naar goed advies luisterenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:26 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moet, maar misschien biedt dat meer duidelijkheid. Wel een profielfoto gebruiken. Op "vrienden" klikken en dan op die "potlood" rechts en dan op "privacy bewerken" klikken en dan vriendenlijst instellen op "alleen ik"
quote:
Ik volg je nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vooral jammer dat mensen niet direct naar goed advies luisteren
[..]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:41 schreef MarioBalotelli het volgende:
En voor de duidelijkheid/zekerheid, is er een kans dat ze ziet vanaf welke locatie ik iets heb gestuurd?
Heb het zelf net getest, ik zie het niet..maar je weet nooit.
Nee volgens mij niet hoor, dat zie je alleen bij statussenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:41 schreef MarioBalotelli het volgende:
En voor de duidelijkheid/zekerheid, is er een kans dat ze ziet vanaf welke locatie ik iets heb gestuurd?
Heb het zelf net getest, ik zie het niet..maar je weet nooit.
Binnen 5 minuten werd hem al verteld dat hij dat moest doenquote:
Nee op mijn iPhone zie ik berichten vanaf waar ze komen, verstuurd uit Rotterdam bv. en dan een pijl bij de straat. k heb het met dit profiel gecheckt, maar ik zie daar gelukkig geen locatie (zowel op internet als iPhone niet, hoop niet dat ze iets ziet met haar Samsung anders ben ik de sjaak als ze me straat ziet!quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Nee volgens mij niet hoor, dat zie je alleen bij statussen
Zoiets doe je ook niet zomaar bij iemand waar je om geeftquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten werd hem al verteld dat hij dat moest doen8 uur later gaat ie er eens over nadenken
Naja, waarom zou ze dat laatste tegen een vreemde zeggen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef MarioBalotelli het volgende:
Klopt het gaat mij om het toevoegen van een vreemde, en of ze haar nummer dan geeft na wat complimentjes, ook vraag ik is er iemand die je op het oog hebt misschien?
Ik ben oplossingsgericht. Ik zie wat een broeder nodig heeft en hoe hij dat kan bereikenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:46 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Zoiets doe je ook niet zomaar bij iemand waar je om geeft
Dat kun je oook uitzetten, door op locatie en die te verwijderen (op kruisje klikken)quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:45 schreef MarioBalotelli het volgende:
[..]
Nee op mijn iPhone zie ik berichten vanaf waar ze komen, verstuurd uit Rotterdam bv. en dan een pijl bij de straat. k heb het met dit profiel gecheckt, maar ik zie daar gelukkig geen locatie (zowel op internet als iPhone niet, hoop niet dat ze iets ziet met haar Samsung anders ben ik de sjaak als ze me straat ziet!
guycodequote:Op zaterdag 7 december 2013 22:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja, waarom zou ze dat laatste tegen een vreemde zeggen?
Telnr is nog 'ok'
[..]
Ik ben oplossingsgericht. Ik zie wat een broeder nodig heeft en hoe hij dat kan bereiken
Telefoonnummer geven is niet oké, ik heb een foto van een redelijk goeduitziende gast. Blond daar valt ze op, maar geen model of onrealistische foto.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja, waarom zou ze dat laatste tegen een vreemde zeggen?
Telnr is nog 'ok'
[..]
Ik ben oplossingsgericht. Ik zie wat een broeder nodig heeft en hoe hij dat kan bereiken
Meh, kan ook gewoon een beetje ouwehoeren op Whatsapp zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:49 schreef MarioBalotelli het volgende:
[..]
Telefoonnummer geven is niet oké, ik heb een foto van een redelijk goeduitziende gast. Blond daar valt ze op, maar geen model of onrealistische foto.
Ze zegt ik geef geen nummers ik flirt nie tdit dat, nou ik ben heel erg benieuwd. Het enige nadeel is dat als ik na een paar dagen nog geen reactie heb ik me heeeel erg schuldig ga voelen voor deze actie...
Nope dat doe je niet als je iemand leuk vind, als ze zoiets doet is het gelijk game over voor mij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meh, kan ook gewoon een beetje ouwehoeren op Whatsapp zijn
Mango, DM je nummer eens dan
Jij had haar telefoonnummer toch ook al voordat ze je leuk vond?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:50 schreef MarioBalotelli het volgende:
[..]
Nope dat doe je niet als je iemand leuk vind, als ze zoiets doet is het gelijk game over voor mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |