quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:01 schreef MarioBalotelli het volgende:
[..]
Klopt ik heb dt ook al tegen haar verteld. ik zei je hebt woorden en daden.
Haar daden zijn supergoed door naar mij te komen, en veel te praten (ik ben niet blind voor het positieve) en haar woorden dat ze verliefd is zijn ook fijn.
Maar om dan in 1 maand nog 0x op mjn profiel te kijken, niet vaak uit jezelf te bellen vind ik ver gaan. In de zin: het sluit niet aan op de woorden van verliefdheid! De woorden van ik zie mezelf voor altijd bij je, ik wil werk in Amsterdam zodat ik bij jou woon in de buurt.
Als ik dit zeg word ze boos, zegt ze ik vind het jammer dat je me niet vertrouwt, het gebeurt te vaak en als dit zo door gaat ben ik een beetje klaar metj e. Maar ja, ik heb het ook lastig hiermee. En als ik een nep profiel aanmaak (krijg ik een naar gevoel van, maar wellicht een goede test) dan is het probleem dat ik allemaal vrienden moet toevoegen (of kan ik een optie hebben waardoor ze niet ziet hoeveel vrienden ik heb)
Hij heeft gelijk maar ik heb al zo'n vermoeden wat je gaat doen...quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:03 schreef MarioBalotelli het volgende:
Klopt en dat komt wanhopig over. Mijn beste vriend lacht me altijd uit en die gaat stuk als hij mij ziet appen druk.
Hij zegt fuck hun bij niemand heb je zekerheid dat je de enige bent. Beter stop je tijd in andere zaken ipv haar en als ze dan blijft is ze goed, zo niet prima volgende. Maar om nou naar hem te luisteren..iemand die veel vrouwen heeft laten huilen door seks te hebben en contact te verbreken tja..Ik wil niemand kwetsen.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:03 schreef MarioBalotelli het volgende:
Klopt en dat komt wanhopig over. Mijn beste vriend lacht me altijd uit en die gaat stuk als hij mij ziet appen druk.
Hij zegt fuck hun bij niemand heb je zekerheid dat je de enige bent. Beter stop je tijd in andere zaken ipv haar en als ze dan blijft is ze goed, zo niet prima volgende. Maar om nou naar hem te luisteren..iemand die veel vrouwen heeft laten huilen door seks te hebben en contact te verbreken tja..Ik wil niemand kwetsen.
Wat ga ik doen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:04 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk maar ik heb al zo'n vermoeden wat je gaat doen...
Breek gewoon het contact met haar af!!!quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:13 schreef MarioBalotelli het volgende:
Stel ik maak een nep profiel aan, hoe kan ik dan deze problemen oplossen:
-0 vrienden moet onzichtbaar worden als dat kan
- Mijn tijdlijn is leeg (ongeloofwaardig wellicht?)
Ik ga haar dan toevoegen + PM sturen en zeggen dat ik uit Sittard kom. Lief praten, met aandacht, zeggen dat ze knap is, nummer vragen. 4 tests:
-Kapt ze andere gasten af als ze lief praten
-Kapt ze andere onbekende gasten af voor mij of praat ze juist geinteresseerd terug om te leren kennen
-Hoe gaat ze met flirts om
-Belangrijkste: geeft ze andere nummers
Als 1 van de 4 dingen me niet bevalt, zeg ik niks. Breng ik ons contact sterk terug (verwijderen van nummer, enkel reageren op haar apps en dan gesprek verwijderen zodat k niet kan praten) en laat ik haar moeite doen. Laat ik haar komen als ze het voorstelt, maar ga k niks met haar doen en als ze dan ooit zou zeggen: Waarom doe je zo? Dan zeg ik omdat je me neef je nummer gaf!
Genoeg fantasie, dit zal denk ik niet gebeuren maar ik ben wel benieuwd hoe ver ze gaat
Als je onder de quote reageert is het een beetje makkelijker te lezenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:16 schreef ZeroUncertainty het volgende:
Niet doen.....nu wordt het obsessief.
[..]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:16 schreef maily het volgende:
Jij wil niemand kwetsen .... dus laat jij jezelf kwetsen.
Wakker worden!
Doe dit maar gewoon niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:13 schreef MarioBalotelli het volgende:
Stel ik maak een nep profiel aan, hoe kan ik dan deze problemen oplossen:
-0 vrienden moet onzichtbaar worden als dat kan
- Mijn tijdlijn is leeg (ongeloofwaardig wellicht?)
Ik ga haar dan toevoegen + PM sturen en zeggen dat ik uit Sittard kom. Lief praten, met aandacht, zeggen dat ze knap is, nummer vragen. 4 tests:
-Kapt ze andere gasten af als ze lief praten
-Kapt ze andere onbekende gasten af voor mij of praat ze juist geinteresseerd terug om te leren kennen
-Hoe gaat ze met flirts om
-Belangrijkste: geeft ze andere nummers
Als 1 van de 4 dingen me niet bevalt, zeg ik niks. Breng ik ons contact sterk terug (verwijderen van nummer, enkel reageren op haar apps en dan gesprek verwijderen zodat k niet kan praten) en laat ik haar moeite doen. Laat ik haar komen als ze het voorstelt, maar ga k niks met haar doen en als ze dan ooit zou zeggen: Waarom doe je zo? Dan zeg ik omdat je me neef je nummer gaf!
Genoeg fantasie, dit zal denk ik niet gebeuren maar ik ben wel benieuwd hoe ver ze gaat
troll much? :<quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:31 schreef trancethrust het volgende:
Ze moet het nog uitmaken met haar ex.
Past toch prima in de mogelijkheden? TS kan zoiets eens een keer bij wijze van `grap' opperen als ze er weer eens is; kijken hoe ver het van de waarheid zit.quote:
bedoelde die zin zelfquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:43 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Past toch prima in de mogelijkheden? TS kan zoiets eens een keer bij wijze van `grap' opperen als ze er weer eens is; kijken hoe ver het van de waarheid zit.
Probleem is dat als ik met buitenlandse vrienden praat (Cultuurverschil?) ze me gelijk geven.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mario, ik begrijp je wel. Sommige dingen komen me namelijk akelig bekend voor. Daarnaast kunnen al die punten zowel hele onschuldige als negatieve redenen hebben.
De enige manier om erachter te komen is om de volgende stap te zetten, of haar er maar weer mee confronteren, en er niet zo makkelijk mee af te laten komen.
En als 't dan over is, soit, dan is ze 't niet waard ook niet. Nog genoeg andere vissies in de zee
Ik zou me iniedergeval meer zorgen maken om het feit dat ze je niet op FB toevoegt. Zelf heb ik dit ook wel eens gedaan, en de reden erachter was niet positief. Hetzelfde als vrienden en anderen van wie ik dit wel eens gehoord heb.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:08 schreef MarioBalotelli het volgende:
[..]
Probleem is dat als ik met buitenlandse vrienden praat (Cultuurverschil?) ze me gelijk geven.
Praat k met nederlandse vrienden dan slaan ze me voor me kop: Zie je niet wat die meid allemaal voor je doet, waarom twijfel je nou door een stomme facebook actie! Facebook zegt niks, zolang je het met haar doet, ze je alle aandacht en liefde geeft, en blijft reizen voor je(vooral dit) zegt dit meer dan iemand die ze op facebook liked.
Maar mijn ideaalbeeld van een vrouw(misschien te veel verwacht?): Iemand die mij gewoon aandacht geeft (spontaan omdat ze het wil, vooral in het begin van een relatie), eerlijk is en uitspreekt wat ze voelt, en me af en toe op aarde terugzet. Iemand die niet met andere gasten danst, of veel appt (jongensvrienden kan, maar om daar nou dagelijks redelijk veel mee te appen nee), niet flirt, ook niet ingaat op flirts, en eerlijk is over als jongens iets proberen. Verder niet te veel op app (hele dag online geeft zo het gevoel dat het een aandachtshoer is om het zo te zeggen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |