quote:Op zondag 8 december 2013 17:25 schreef dion_v_k het volgende:
Zo maak je trouwens winst![]()
[ afbeelding ]
Die 20 wedstrijden waren voornamelijk invalbeurten![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik win. Man City had zelf ook nog 70 miljoen geboden trouwens
Dat heb ik ook altijdquote:Op zondag 8 december 2013 17:39 schreef Tim86 het volgende:
Origi was niet blij dat hij niet naar Wolfsburg mocht
[ afbeelding ]
En nu is het weer goed. Zo debiel eigenlijk..Anderlecht wordt ieder jaar kampioen, echt een bijzondere belofte is het niet
quote:Op zondag 8 december 2013 17:25 schreef dion_v_k het volgende:
Zo maak je trouwens winst![]()
[ afbeelding ]
Die 20 wedstrijden waren voornamelijk invalbeurten![]()
Baas boven baas zijn jullie.quote:Op zondag 8 december 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik win. Man City had zelf ook nog 70 miljoen geboden trouwens
Nadat alle punten al verdeeld waren.quote:Op zondag 8 december 2013 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje van de Spurs winnen idd, walgelijk.
Kleine baas dus.quote:Op zondag 8 december 2013 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Baas boven baas zijn jullie.
Wel zojuist mijn recalcitrante rechtsbuiten uit Jamaica verkocht. Kwam voor 500 euro, gaat voor 7,5 miljoen plus toekomstige monies.
Ja, het zijn allemaal niet zulke talenten. Ik heb nog wel supergoede spelers, maar daar wordt net geboden boven de 30 miljoen.quote:
Die foto is ook eng..Carlton on crackquote:
Dat zou nog kunnen maar Willems nee .quote:Op zondag 8 december 2013 17:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij heeft Barcelona in de zomer van 2014 BMI aangetrokken voor 30 miljoen
Dat is waarquote:Op zondag 8 december 2013 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen maar Willems nee .
Tsjah, risks van een high roller hequote:Op zondag 8 december 2013 18:01 schreef dion_v_k het volgende:
Ik deed een tegenbod van 66 miljoen. PSG stopte de onderhandelingen en nu is Vitinho boos![]()
Nu heb ik hem aangeboden bij clubs en komt Dortmund met een bod van 36 miljoen
Ik had de onderhandelingen van Fierro nog in m'n bol zittenquote:
Vorig jaar bij netwerkspel... Strootman beloven de CL te gaan winnen met PSVquote:Op zondag 8 december 2013 17:39 schreef Tim86 het volgende:
Origi was niet blij dat hij niet naar Wolfsburg mocht
[ afbeelding ]
En nu is het weer goed. Zo debiel eigenlijk..Anderlecht wordt ieder jaar kampioen, echt een bijzondere belofte is het niet
Haha ja dat was niet zo handigquote:Op zondag 8 december 2013 18:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vorig jaar bij netwerkspel... Strootman beloven de CL te gaan winnen met PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |