Terecht.quote:Op zondag 8 december 2013 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwhehe, ik ben een wedstrijd geschorst wegens voor de zoveelste keer kritiek op de atbritage hebben
Allemaal met Anderlecht??quote:Op zondag 8 december 2013 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
31 miljoen gekregen uiteindelijk (Benfica, die hebben nu een volle Servische spaarkaart). Moet alleen nog 7 miljoen daarvan aan zijn vorige club geven kwam ik daarna achter
Had dus nog 24 miljoen over en van dat geld Benteke, Vertonghen en Nainggolan gehaald
Echt een ziek team heb ik nu met Anderlecht
Dat heb ik met Vitinho, transfervrij gehaald en heeft nu een waarde van 12 miljoen. Hij staat ook op het verlanglijstje van Chelsea, PSG en Real Madrid.. Hij heeft net zijn contract verlengd dus dat wordt cashenquote:Op zondag 8 december 2013 14:30 schreef d1ce het volgende:
Bruma (die portugees) gratis weten op te pikken vorig seizoen. Die gozer staat nu op een transferwaarde van 10 mil
Jup, Nainggolan is 28 en Vertonghen is 29. Nog steeds prima voor de komende jaren dus. Benteke nog een paar jaar jongerquote:Op zondag 8 december 2013 16:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Allemaal met Anderlecht??Laat je team eens zien dan
[..]
Dat heb ik met Vitinho, transfervrij gehaald en heeft nu een waarde van 12 miljoen. Hij staat ook op het verlanglijstje van Chelsea, PSG en Real Madrid.. Hij heeft net zijn contract verlengd dus dat wordt cashen![]()
Zie nu dat hij na 10 wedstrijden een gemiddelde heeft van 8.12![]()
Leuk teamquote:Op zondag 8 december 2013 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup, Nainggolan is 28 en Vertonghen is 29. Nog steeds prima voor de komende jaren dus. Benteke nog een paar jaar jonger
Mijn beste 11 zijn nu ook echt 11 Belgen. Rechtsbuiten staat Origi vaak. Januzaj kan overal wel spelen daar en dat rouleer ik een beetje.
[ afbeelding ]
Boyataquote:Op zondag 8 december 2013 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup, Nainggolan is 28 en Vertonghen is 29. Nog steeds prima voor de komende jaren dus. Benteke nog een paar jaar jonger
Mijn beste 11 zijn nu ook echt 11 Belgen. Rechtsbuiten staat Origi vaak. Januzaj kan overal wel spelen daar en dat rouleer ik een beetje.
[ afbeelding ]
Uiteraard. Die andere kan ik hooguit halen als hij aardig in de 30 is denk ikquote:Op zondag 8 december 2013 16:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Leuk team![]()
Dat is wel Thorgan Hazard neem ik aan?
Niet slechtquote:Op zondag 8 december 2013 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uiteraard. Die andere kan ik hooguit halen als hij aardig in de 30 is denk ik
Maar Thorgan is echt geniaal goed dit jaar
[ afbeelding ]
Ja voor niveau Chelsea is hij, in ieder geval de eerste jaren, toch niet goed genoeg en krijg je dat eindeloos verhuren enzo. Ik ben zoals eerder aangegeven ook Chelsea in deze game, dus heb hem aan Anderlecht cadeau gedaan (met 50% van volgende transfer voor Chelsea). Nadeel is alleen dat ik dus niemand kan/wil verkopen omdat de vervangers zoveel minder zijn als ik het Belgisch wil houdenquote:Op zondag 8 december 2013 16:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Niet slecht![]()
In mijn game is hij zwaar verneukt door Chelsea en zit hij op de bank bij Kaiserslautern
Dat gaat toch moeilijk worden na verloop van tijd.quote:Op zondag 8 december 2013 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja voor niveau Chelsea is hij, in ieder geval de eerste jaren, toch niet goed genoeg en krijg je dat eindeloos verhuren enzo. Ik ben zoals eerder aangegeven ook Chelsea in deze game, dus heb hem aan Anderlecht cadeau gedaan (met 50% van volgende transfer voor Chelsea). Nadeel is alleen dat ik dus niemand kan/wil verkopen omdat de vervangers zoveel minder zijn als ik het Belgisch wil houden
quote:Op zondag 8 december 2013 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Topwedstrijdje hoor
[ afbeelding ]
Hij is wel nuttig, maar zal gewoon nooit goed genoeg voor de top. Dit krijgt hij van de Anderlecht coaches..quote:Op zondag 8 december 2013 17:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat gaat toch moeilijk worden na verloop van tijd.
Ik begrijp nog steeds niet dat Tielemans zo slecht is bij jou.. Mij kost het zoveel moeite om 'm uit de handen van de Europese top te houden
Irritant dat dat omgedraaid staatquote:Op zondag 8 december 2013 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is wel nuttig, maar zal gewoon nooit goed genoeg voor de top. Dit krijgt hij van de Anderlecht coaches..
[ afbeelding ]
Halve finale Olympics zo, net gewonnen van Senegal
Omgedraaid?quote:Op zondag 8 december 2013 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Irritant dat dat omgedraaid staat
Dat is niet al te best neequote:Op zondag 8 december 2013 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is wel nuttig, maar zal gewoon nooit goed genoeg voor de top. Dit krijgt hij van de Anderlecht coaches..
[ afbeelding ]
Halve finale Olympics zo, net gewonnen van Senegal
quote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat is niet al te best nee![]()
Dan ziet dit er toch een stuk beter uit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb deze zomer nog een bod van Man City afgewezen, dacht iets van 28 miljoen
Je ziet eerst de PA (toekomstig) en dan de CA (nu), dat hoort andersom te zijnquote:
Zou ik ook een hekel aan hebbenquote:Op zondag 8 december 2013 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja hoor het draait nergens meer om en opeens winnen we met 2-1 van de Spurs.
Beetje van de Spurs winnen idd, walgelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |