Die toyboy van Onno is toch 24 jaar, dat is toch niet minderjarig?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:47 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Die spreken over andere 'jonge jongens' waarmee Onno gechanteerd zou kunnen worden. Of het waar is wat De Telegraaf-roddeljournalisten beweren, is natuurlijk een tweede....
Lijkt me echt dat je als bestuurder moet weten wanneer je je tong en geslachtsdeel binnen boord houdt. Zeker in het publiek. En als er jongeren, mogelijk minderjarigen, in het spel zijn ook. Zelfs met deze 24-jarige lebberaar zou er sprake van een aangifte zijn geweest, hoewel dat tussen 52 en 24 jaar oude personen natuurlijk niet strafbaar is.
Als hoogwaardigheidsbekleder trek je echter andere mensen aan. Pas daar dan ook mee op.
Pass auf Dich auf!
Eensquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die toyboy van Onno is toch 24 jaar, dat is toch niet minderjarig?
Als Kwalbert en Onno een afspraak hebben dat dit binnen hun relatie gewoon kán, wat heeft
de rest van de wereld daar dan over te zeggenniks toch?
dat denk ik bij 99% van de onzin die bij boulevard voorbij komt. Dat mensen er niks over te zeggen hebben maakt Albert wss niks uit dus moet hij dit ook over zich heen laten gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat heeft de rest van de wereld daar dan over te zeggenniks toch?
Waarom?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:53 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Niet mijn verhaaltje, maar dat van getuigen en bronnen van De Telegraaf
[..]
Ik wil niet liegen of iemand onterecht betichten. Ik wil wel vragen dat zo een burgemeester van de VVD als de wiedeweerga vertrekt uit Mestreech!
Dat dóe je niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die toyboy van Onno is toch 24 jaar, dat is toch niet minderjarig?
Als Kwalbert en Onno een afspraak hebben dat dit binnen hun relatie gewoon kán, wat heeft
de rest van de wereld daar dan over te zeggenniks toch?
Als burgemeester ben je een persoon met een voorbeeldfunctie. En geen homofiel sekssymbool of oude man die met jonge jongens moet omgaan op seksueel of homofiel gebied.quote:
Ik vind dat je je aansteltquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:29 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Als burgemeester ben je een persoon met een voorbeeldfunctie. En geen homofiel sekssymbool of oude man die met jonge jongens moet omgaan op seksueel of homofiel gebied.
Nit leuk.quote:
Nou ja, als burgemeester zijnde is het misschien niet het slimste dat hij kon doenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:27 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Dat dóe je niet.
Niet als burgemeester (een persiflage nu).
En zeker niet als hoogwaardigheidsbekleder, publiek persoon en burgemeester in een publieke gelegenheid.....
Nederland lijkt soms wel op een open inrichting vol gestoorden. En ik moet dat normaal en acceptabel vinden?
Welke voorbeeldfunctie? Hoeksteen van de maatschappij? De man is Homo meidquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:35 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Nit leuk.
Doe kins mich gans de bäumen in.
En over voorbeeldfunctie:
Ich heb dich sticks gezag, mar toch wooste gej et nit.
Maar goed, dat vond ik ook van Leers...quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja, als burgemeester zijnde is het misschien niet het slimste dat hij kon doenmaar
als hij een goede burgemeester is zie ik geen enkele reden voor hem om te moeten aftreden
eigenlijk.
Gezien al zijn reacties in topics over homo's zou je denken van welquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De man is Homo meidheb je
daar ook problemen mee?
Ja, nou, wat zijn ze het zat!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Maastricht is het zat. Zoveel is duidelijk.
Allemaal homo's daar natuurlijk..... met z'n allen achter Onnoquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, nou, wat zijn ze het zat!
Raad Maastricht blijft achter Hoes staan
MAASTRICHT -
De gemeenteraad van Maastricht blijft burgemeester Onno Hoes (VVD) steunen. Dat blijkt uit een dinsdagavond uitgegeven gezamenlijke verklaring van de fractievoorzitters na overleg met Hoes, de partner van Albert Verlinde.
Enz.
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_Hoes_staan__.html
Om gaten te vullen ... Sta je het best achter de homo...quote:Op woensdag 11 december 2013 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Allemaal homo's daar natuurlijk..... met z'n allen achter Onno
Onno, de gevulde heerquote:Op woensdag 11 december 2013 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Om gaten te vullen ... Sta je het best achter de homo...
Aha! Zoiets vermoedde ik alquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:45 schreef Syntos het volgende:
[..]
Gezien al zijn reacties in topics over homo's zou je denken van wel
Een heel openhartig interview!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef Stroekie het volgende:
Donderdag in show laat heeft patty een interview met ruud schepers
Natuurlijk geen zoen, die jongen heeft met Onno Hoes gewoon een serieuze relatie die Albert en echtgenoot proberen geheim te houden. Die jongen wordt gewoon de mond gesnoerd en hij pikt dat nou niet meer en wil alles vertellen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef mootie het volgende:
Wat zijn dat toch voor rare mensen. Interviews geven over een zoen? Dan is er toch iets zwaar mis in je bolletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |