Hij gaf toe dat het best een moeilijke periode is en dat ze er allebei positief instaan en proberen eruit te komen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef Leandra het volgende:
Ja, vertel vertel vertel.... hier staat een of andere hond met een roedel rendieren op
Edit: oh, en een kerstman.
Dat ze er samen uit willen komen en dat dit niet in 'een poep en een scheet' gebeurt.quote:
Wat had je allemaal verwacht dan?quote:
Ik had er sowieso niet veel van verwacht, maar de spanning liep hier zo op zonder te melden wat er gezegd werd dat ik wel heel nieuwsgierig werdquote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat had je allemaal verwacht dan?
Het ging ook even over die aangifte, maar toen lette ik even niet op
Net zolang tot hij van de buis weg is hopelijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 03:12 schreef chufi het volgende:
Hoelang gaan we hier nog mee door .... ?
Getrouwd ook nog , nou weet ik wel dat dat tegenwoordig weinig meer zegt maar toch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:58 schreef Veldkamp het volgende:
Chantabel dus.
Dan moet je opstappen.
Ook als homofiele medemens en medialieveling met Albert en VVD-lobby achter je...
Wegwezen.
"Jonge jongens" volgens Telegraaf Media Group is al helemaal kwalijk. Als 52-jarige burgemeester moet je, ook als homofiel, van jonge jongens afblijven. Als is het maar om de schijn te vermijden....
Donder jij maar eens op met je walgelijke intolerante Gristen crap.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:58 schreef Veldkamp het volgende:
Chantabel dus.
Dan moet je opstappen.
Ook als homofiele medemens en medialieveling met Albert en VVD-lobby achter je...
Wegwezen.
"Jonge jongens" volgens Telegraaf Media Group is al helemaal kwalijk. Als 52-jarige burgemeester moet je, ook als homofiel, van jonge jongens afblijven. Als is het maar om de schijn te vermijden....
bronquote:Overleg over Onnogate
Burgemeester Onno Hoes van Maastricht overlegt dinsdag met de fractievoorzitters van de politieke partijen over de ontstane commotie over zijn openbare zoenpartij met een jongere man.
Binnen de Maastrichtse politiek bestaat verontwaardiging over het feit dat de burgemeester zich in zijn hoedanigheid als bestuurder nog niet over de kwestie heeft overgelaten, schrijft Dichtbij Maastricht.
Ook het feit dat de intrekking van een aangifte die de burgemeester vorige week deed tegen een Maastrichtenaar door Hoes' man Albert Verlinde werd bekendgemaakt in RTL Boulevard wekt wrevel. ,,Opnieuw een minachting van de raad én van de Maastrichtse bevolking”, zei fractievoorzitter John Steijns van Stadsbelangen Maastricht. Hij vraagt zich af waarom de intrekking van zoiets zwaars als een politieaangifte niet officieel bekendgemaakt is. ,,Als je het mij vraagt, kunnen we de afdeling persvoorlichting bij de gemeente Maastricht wel opheffen”, aldus Steijns.
Een week geleden lekten foto's uit waarop te zien is hoe Hoes zoent met een jonge man in de lobby van een hotel in Maastricht. Sindsdien is er veel aandacht aan besteed in de landelijke media.
Zwieg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Donder jij maar eens op met je walgelijke intolerante Gristen crap.
Maastricht is het zat. Zoveel is duidelijk.quote:
Heb ergens gelezen dat Gerd Leers beter bekte dan Onno Hoes.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Maastricht is het zat. Zoveel is duidelijk.
Leers was zóveel beter, maar door een vuile zet buiten spel gezet. En Leers is een echte Limburger.
Die spreken over andere 'jonge jongens' waarmee Onno gechanteerd zou kunnen worden. Of het waar is wat De Telegraaf-roddeljournalisten beweren, is natuurlijk een tweede....quote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sbs en telegraaf speuren vast verder
Met zijn echtgenote in huis, achter de kluis, heel privé, o jee....quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ergens gelezen dat Gerd Leers beter bekte dan Onno Hoes.
Niet mijn verhaaltje, maar dat van getuigen en bronnen van De Telegraafquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:49 schreef Copycat het volgende:
Je maakt er graag een eigen verhaaltje van.
Ik wil niet liegen of iemand onterecht betichten. Ik wil wel vragen dat zo een burgemeester van de VVD als de wiedeweerga vertrekt uit Mestreech!quote:De burgemeester van Maastricht zou volgens getuigen wel vaker afspreken met jonge jongens in horecagelegenheden. "Het lijkt maar moeilijk te geloven dat hij meteen bij zijn eerste en enige faux pas door verbijsterde toeschouwers werd gefotografeerd", schrijft showbizzjournalist Evert Santegoeds.
http://www.powned.tv/nieu(...)nno_en_kwalbert.html
Waarom? Ben jij het zelf, Kwalbert?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:55 schreef Copycat het volgende:
Anders vertrek jij en neem je je walgelijke insinuaties mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |