Dan snap ik niet hoe deze gate ontstaan is....lijkt erop dat ruud meer wilde zijn dan de minnaar van......quote:Op donderdag 12 december 2013 20:49 schreef Toverheks het volgende:
Ze hebben een open relatie/huwelijk, en Albert wist van Ruud en Onno af, zover kon ik het begrijpen uit de verklaring van Albert in RTL Boelevaard. ( en in homokringen komt dat vaker voor dan in heterokringen )
Volgens mij wordt er ook veel meer van gemaakt dan het is, door Patty en consorten. En zo'n bleu menneke is dan een makkelijk slachtoffer/middel.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:59 schreef utrecht1970 het volgende:
Dan snap ik niet hoe deze gate ontstaan is....lijkt erop dat ruud meer wilde zijn dan de minnaar van......
Dit bleu menneke is niet dom, maar Onno Hoes heeft hem volgens mij teveel beloofd en wellicht ook dat hij zou gaan scheiden van Albert Verlinde.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er ook veel meer van gemaakt dan het is, door Patty en consorten. En zo'n bleu menneke is dan een makkelijk slachtoffer/middel.
Nee! Je moet van A tot Z alles uit de doeken doen!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef Laysa het volgende:
Albert hoeft helemaal niks, want hij heeft niks verkeerd gedaan in dit verhaal
Eg niequote:Op donderdag 12 december 2013 21:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Je moet van A tot Z alles uit de doeken doen!
Wel! Daar hebben we recht op! En ik wil ook inzage in zijn bankzaken.quote:
Het speelde dus al een jaar als ik hier terug lees, en misschien heeft O teveel aan die toyboy beloofd en kan dat niet nakomen, een Burgermeester die een jong jongentje neemt en bij zijn man weg gaat, en dat die man A Verlinden heet kan al helemaal niet, want landelijk nieuws etc.etc. Maar O had ook beter moeten nadenken dat wat hij in het openbaar doet altijd wel iemand met een mobieltje rond loopt, (Georgina Verbaan toendertijd zoenend in een koffiebar) Ben wel benieuwd naar het verhaal straks met patty op SBS.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:59 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet hoe deze gate ontstaan is....lijkt erop dat ruud meer wilde zijn dan de minnaar van......
Is goed hoor....het volgende interview zal in het huis van de burgemeester zijn op de bank...Jij je zin!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel! Daar hebben we recht op! En ik wil ook inzage in zijn bankzaken.
Ga ik ondertussen in hun slaapkamer neuzen!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:19 schreef Laysa het volgende:
Is goed hoor....het volgende interview zal in het huis van de burgemeester zijn op de bank...Jij je zin!
Ik wil niet eens weten wat daar gebeurd.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga ik ondertussen in hun slaapkamer neuzen!
Niks dus, want Onno pieste buiten de deurquote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten wat daar gebeurd.
Niet zoveel blijkt nuquote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten wat daar gebeurd.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niks dus, want Onno pieste buiten de deur
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niks dus, want Onno pieste buiten de deur
quote:
Wij hebben altijd gelijkquote:Op donderdag 12 december 2013 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]dat is ook weer waar
adres hebben?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga ik ondertussen in hun slaapkamer neuzen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |