Heeft ie met Sinterklaas gekregen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je vriendje snel een nieuwe schoen vind, want dit is niks.
Je bent dus niet aseksueel maar gewoon een saaie zeester in bed. Daar kan ik hem ook niet stijf van houden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Welke vrouw wil nou seks met iemand die 'm niet eens stijf kan houden?!
En als smoes heeft dat dat komt door wat z'n ex 'm heeft geflikt.
Seks met mijn vriend is gewoon retesaai! Dan verdwijnt de zin om het voor hem te doen. Want voor mij hoeft het niet, behalve als degene seksueel aantrekkelijk is, zoals een ex van mij. Nu is het 3/4 keer per jaar, met hem was het 3/4 keer per DAG.(Ook bij hem zonder opwinding van mijn kant.)
Loop ik niet. Uit geen enkele post blijkt hoeveel algemene kennis ik heb en dus hoe slim ik ben.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom loop je dan wel met je domheid te koop?
Dit is tot nu toe een van de meest achterlijke bewijzen van users die zichzelf slim achten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:51 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Loop ik niet. Uit geen enkele post blijkt hoeveel algemene kennis ik heb en dus hoe slim ik ben.
Het is maar internet slimmerd.
Jij ziet en weet niet hoe ik het doe bij kennisquiz en kennisspellejes. Daaruit blijkt o.a intelligentie!
Welke vrouw blijft nu bij een vriend die ze seksueel onaantrekkelijk vindt? Om vervolgens constant op hem te lopen vitten?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Welke vrouw wil nou seks met iemand die 'm niet eens stijf kan houden?!
En als smoes heeft dat dat komt door wat z'n ex 'm heeft geflikt.
Seks met mijn vriend is gewoon retesaai! Dan verdwijnt de zin om het voor hem te doen. Want voor mij hoeft het niet, behalve als degene seksueel aantrekkelijk is, zoals een ex van mij. Nu is het 3/4 keer per jaar, met hem was het 3/4 keer per DAG.(Ook bij hem zonder opwinding van mijn kant.)
Omdat ik van hem hou. En hij van mij. Omdat we allebei al vanaf het begin het gevoel hebben dat wij bij elkaar horen en voor elkaar bestemd zijn. Omdat ik zelfs geloof dat hij gestuurd is naar mij en dat hij daarom zo ongelofelijk veel van mij kan hebben. Want geloof me: Ik ben met al mijn (psychische) problemen soms bepaald geen lieverdje. (Ik zeg dus niet altijd!) Omdat we elkaar gelukkig maken. Omdat ik ontzettend emotioneel word bij m'n psych als ik daar vertel over de heftige angst om mijn vriend kwijt te raken. Omdat mijn leven geen zin meer zou hebben als ik mijn vriend kwijt zou raken. Omdat we ontzettend kunnen lachen met elkaar. Omdat onze relatie steeds beter wordt.quote:
Daar heeft ie in ieder geval plek genoeg voor....als ik het zo lees zitten er daar geen ballen in de weg.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik wil de vriend van ts even een hart onder de riem steken, want volgens mij heeft die jongen het niet makkelijk.
Het is maar wat je hoop noemt....een beetje vrouw had zo'n kerel al lang gedumpt natuurlijk....en een beetje kerel had dat andersom trouwens ook al gedaan....wat dat betreft passen ze wel bij mekaar denk ik..quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:04 schreef LangeJan het volgende:
Mooi om te zien dat een man het dusdanig kan verneuken en nog steeds met zijn vriendin samen is![]()
Er is nog hoop!
Als ik dat zo lees, zou je vriend veel meer KLB topics moeten openen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Omdat ik van hem hou. En hij van mij. Omdat we allebei al vanaf het begin het gevoel hebben dat wij bij elkaar horen en voor elkaar bestemd zijn. Omdat ik zelfs geloof dat hij gestuurd is naar mij en dat hij daarom zo ongelofelijk veel van mij kan hebben. Want geloof me: Ik ben met al mijn (psychische) problemen soms bepaald geen lieverdje. (Ik zeg dus niet altijd!) Omdat we elkaar gelukkig maken. Omdat ik ontzettend emotioneel word bij m'n psych als ik daar vertel over de heftige angst om mijn vriend kwijt te raken. Omdat mijn leven geen zin meer zou hebben als ik mijn vriend kwijt zou raken. Omdat we ontzettend kunnen lachen met elkaar. Omdat onze relatie steeds beter wordt.
"Domme vriend"quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Omdat ik van hem hou. En hij van mij. Omdat we allebei al vanaf het begin het gevoel hebben dat wij bij elkaar horen en voor elkaar bestemd zijn. Omdat ik zelfs geloof dat hij gestuurd is naar mij en dat hij daarom zo ongelofelijk veel van mij kan hebben. Want geloof me: Ik ben met al mijn (psychische) problemen soms bepaald geen lieverdje. (Ik zeg dus niet altijd!) Omdat we elkaar gelukkig maken. Omdat ik ontzettend emotioneel word bij m'n psych als ik daar vertel over de heftige angst om mijn vriend kwijt te raken. Omdat mijn leven geen zin meer zou hebben als ik mijn vriend kwijt zou raken. Omdat we ontzettend kunnen lachen met elkaar. Omdat onze relatie steeds beter wordt.
Gelukkig maar, maken wij ons voorlopig nog even druk om jouw vriendquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:02 schreef Brummetje_ het volgende:
Dom, slim. I don't care.
Ik heb dierbaren die van me houden zoals ik ben.
Oke, dus je stelt je veel te afhankelijk op. Je vriend is een mietje en zegt er niets over, maar creëert wel afstand door niet meer met je te muilen. Als je je zo aan hem vast blijft klampen gaat ie je sowieso dumpen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Daar ga je al. Algemene kennis zegt niks over intelligentie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:51 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Loop ik niet. Uit geen enkele post blijkt hoeveel algemene kennis ik heb en dus hoe slim ik ben.
Het is maar internet slimmerd.
Jij ziet en weet niet hoe ik het doe bij kennisquiz en kennisspellejes. Daaruit blijkt o.a intelligentie!
Tsja, dit is iets waar ik mee moet leren leven. De wetenschap dat niet iedereen iets zo snel als ik begrijpt. En niet zoveel en zo goed als ik dingen kan onthouden.quote:
Wow. Jij klinkt als de ideale huisvrouw. Vergeet nooit verjaardagen en heeft geen boodschappenlijstje nodig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:18 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Tsja, dit is iets waar ik mee moet leren leven. De wetenschap dat niet iedereen iets zo snel als ik begrijpt. En niet zoveel en zo goed als ik dingen kan onthouden.
Ik weet zelfs nog verjaardagen en nummers van exen. Ik weet de nummers van mijn vriend en mijn ouders uit m'n hoofd.
Ik heb geen agenda nodig, eenmaal opgeslagen zit het in mijn hoofd. En als het verandert sla ik dat weer op.
Ik weet nummerborden, zo wilde een hotel eens het nummerbord van mijn ouders auto weten. "Ja, dan moet ik ff buiten kijken" zei m'n vader. Ik noemde toen de combinatie zo op. Ik wist laatst zelfs het oude nummerbord van mijn ouders vorige auto, terwijl ze al een paar maanden een nieuwe auto hebben.
Maar niet alleen nummers onthoud ik, ook details. Zo heb ik een Duitse(!) presentatie bijgewoond van het cruiseschip waar we op zaten, zodat ik thuis de details van het schip kon vertellen. En ik ben niet zo goed in Duits...
Verjaardagen weet ik ook van veel mensen die ik ken. (Ouders en broertje, vriend, vrienden, exen, schoonouders, schoonzus + partner, hun kinderen, de kat.)quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow. Jij klinkt als de ideale huisvrouw. Vergeet nooit verjaardagen en heeft geen boodschappenlijstje nodig.
Nu heb je het puur over je geheugenquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:18 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Tsja, dit is iets waar ik mee moet leren leven. De wetenschap dat niet iedereen iets zo snel als ik begrijpt. En niet zoveel en zo goed als ik dingen kan onthouden.
Ik weet zelfs nog verjaardagen en nummers van exen. Ik weet de nummers van mijn vriend en mijn ouders uit m'n hoofd.
Ik heb geen agenda nodig, eenmaal opgeslagen zit het in mijn hoofd. En als het verandert sla ik dat weer op.
Ik onthoud nummerborden, zo wilde een hotel eens het nummerbord van mijn ouders auto weten. "Ja, dan moet ik ff buiten kijken" zei m'n vader. Ik noemde toen de combinatie zo op. Ik wist laatst zelfs het oude nummerbord van mijn ouders vorige auto, terwijl ze al een paar maanden een nieuwe auto hebben.
Maar niet alleen nummers onthoud ik, ook details. Zo heb ik een Duitse(!) presentatie bijgewoond van het cruiseschip waar we op zaten, zodat ik thuis de details van het schip kon vertellen. En ik ben niet zo goed in Duits...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |