quote:
Haha goeiequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:34 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien heeft ie geen trek in de smaak van zaad van een ander.
Jij en Braddie passen inderdaad goed bij elkaar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:52 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Er is er 1-tje die best mijn vriendje mag worden.
lol een veeg schijt? leg uit??quote:
Haar vriend veegt zijn reet niet goed af, waardoor ze poepresten rond het gebied van zijn anus zietquote:
wat heeft ze daar te zoeken dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:40 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Haar vriend veegt zijn reet niet goed af, waardoor ze poepresten rond het gebied van zijn anus ziet
Om hem te rimmen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:43 schreef zakschijt het volgende:
[..]
wat heeft ze daar te zoeken dan?![]()
quote:
En dat is..quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:52 schreef Brummetje_ het volgende:
Er is er 1-tje die best mijn vriendje mag worden.
Een hele lieve meid...quote:
Zo ging het lied niet Sjonquote:
Oh, excuses Hennie, ik wist niet dat je inzette op een duet.quote:
...quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:42 schreef John5 het volgende:
[..]
Oh, excuses Hennie, ik wist niet dat je inzette op een duet.
Als we dan toch voor paling gaan, heb je niet iets van Piet Veerman of George Baker?quote:
Dat ligt helaas niet in mijn repertoire, excuus Sjon.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:43 schreef John5 het volgende:
[..]
Als we dan toch voor paling gaan, heb je niet iets van Piet Veerman of George Baker?
Ach, ik verwijt je niets, Hennie. Even goede vrienden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat ligt helaas niet in mijn repertoire, excuus Sjon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |