Met Afro Jackquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
Neeeeeee niet weer zo'n Kerstnummer, opgenomen in Disney Land![]()
Dan toch maar eerst doei Vince, geloof ik...quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Doei Jill, wat mij betreft
omg, nee!!! Hou ik het dan vol om te blijven kijken??quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
Neeeeeee niet weer zo'n Kerstnummer, opgenomen in Disney Land![]()
Ja, eigenlijk mag dat hele team wel doeiquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan toch maar eerst doei Vince, geloof ik...
Jill of Vince allebei doei, doe dat maar
Jill is de beste!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Doei Jill, wat mij betreft
Mag wat kosten..quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:00 schreef Stickertje het volgende:
Krijgen we 8 minuten lang chanel te zien?
quote:Wat een schrik! Gerrie uit #TeamBorsato is tijdens de repetities van het podium gevallen! Halsoverkop met de ambulance naar het ziekenhuis dus, ze was heel even out en heeft overal pijn, maar gelukkig niks gebroken! Zoals ze zelf zegt: Show must go on! Dus hoewel we de act die we voorbereid hadden niet door kan gaan, weet ik zeker dat ze de sterren van de hemel zal zingen! #tvoh
Hele lange reclame inderdaadquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:00 schreef Stickertje het volgende:
Krijgen we 8 minuten lang chanel te zien?
Prins Piemp die z'n prinses wakker kust.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
die eerste foto is Marco op zijn best
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Prins Piemp die z'n prinses wakker kust.
Echt hequote:Op vrijdag 6 december 2013 21:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Brandweer, politie & ambulance voor een blauwe plek op haar pink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |