abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_390244
Heeft er iemand last van bultjes op zijn eikel, en dan allen op de rand. Ik hoorde iemand het een Kaasrand noemen. Ik heb deze info erover op www.SOA.nl gevonden.
quote:
Tien procent van de mannen heeft rondom de rand van de penis zogenaamde pearly penile papules. Dit zijn kleine, gladde papillen van steeds dezelfde grootte. Deze huidkleurige/witachtige papillen geven geen klachten en een behandeling is niet nodig.
Aangezien 10% van alle mannen het heeft lijkt het mij niet echt zeldzaam en zullen er best wel vrouwen geweest zijn die dit ooit bij een man gezien hebben.
Nou heb ik er inderdaad geen last van maar als je eens een keer met een meisje in bed ligt wat vinden zij er dan van.
Info please over mogelijke verwijdering en wat de vrouw er van vind.
  donderdag 12 oktober 2000 @ 09:32:32 #2
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_390621
Ik zou het iig nooit "kaasrand" noemen als ik jouw as, want van die benaming wordt ik echt misselijk! (net als "tenenkaas")
Ik ken het overigens niet...
Maar eh, als je voor de eerste keer met iemand in bed ligt zal ze je heus niet meteen aan aan uitgebreide inspectie onderwerpen! Alleen als het eenSOA is, is het toch een ziekte, en dus besmettelijk? Dus dan zou ik er even mee langs de dokter gaan als ik jou was!
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  donderdag 12 oktober 2000 @ 11:38:37 #3
6447 VerdrietigMannetje
Ach je moet toch wat :)
pi_390771
Ben ik blij dat ik daar nooit last van heb en heb gehad...zou een meid niet leuk vinden als ze daaro mee bezig zou gaan en een kaaskop zou aantreffen!.. BAH!..

Lijkt me ook niet echt Hygienisch!.. (dan hoe schrijf je dat woord ook al weer..LOL'

Als ik een vrouw heb boei ik haar vast en verwen haar zo dat ze nooit meer weg wil!!!
pi_391465
Het is niet zo erg als kaastenen. Je ziet er bijna niets van. Ze zijn heel klein en zitten alleen op de rand.
pi_394207
Wat een verschrikkelijke naam.....kaasrand......het moet niet veel gekker worden......
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')